Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 28 september 2009, 11:11
zinazina zinazina is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 28 september 2009
Berichten: 1
zinazina is on a distinguished road
Standaard Hulp gevraagd bij controle sollicitatie vacature medewerker regie en beleid

****

Gemeente ***
t.a.v. afdeling P&O
Postbus ***
******

Rotterdam, 29 september 2009
Betreft: Vacature medewerker regie en beleid ***

Geachte heer/mevrouw,
Bij het zien van de vacature medewerker regie en beleid (Onderwijs, Zorg & Samenleving) op de website van de gemeente **** werd ik meteen enthousiast. Nadat ik een aantal jaar als producer/side-kick bij het jongerenradiostation **** heb gewerkt, heb ik daarvoor de opleiding Cultureel maatschappelijke Vorming gevolgd aan de Hogeschool te ****. Mijn afstudeerrichting en interesse ging daarbij uit naar de differentiatie Kunst en Cultuur.

Door de combinatie van mijn studie Cultureel Maatschappelijke Vorming, ervaring uit stages en mijn werkervaring als producer denk ik prima te voldoen aan de door u gestelde eisen. Vanwege mijn ervaring als producer ben ik uitgegroeid tot een ondernemend persoon, die er niet voor terugdeinst nieuwe en/of lastige klussen aan te pakken. Uiteraard beschik ik over belangrijke eigenschappen als creativiteit en interesse in ontwikkelingen in de samenleving en politiek, bovendien blijkt uit mijn werkzaamheden als eindverantwoordelijke dat ik beschik over organisatorische kwaliteiten. Tijdens mijn stages voor mijn studie Cultureel Maatschappelijke Vorming heb ik ook ervaring opgedaan in Wijktheater ****, en heb ik net als bij mijn huidige baan veel moeten netwerken.

Afgezien van mijn persoonlijke kwaliteiten, trekt de functie regie en beleidsmedewerker bij de gemeente **** mij zo aan omdat gemeentelijk beleid direct van invloed is op mensen, en ik me graag wil inzetten voor de samenleving. Kunst en Cultuur brengen naar mijn mening mensen samen en tilt ze naar een hoger niveau, dit is niet alleen in het belang van de gemeente, maar zeker ook in het belang van haar inwoners. Juist dit maatschappelijk belang van deze functie spreekt mij erg aan.

Ik kom dan ook graag in aanmerking voor de functie medewerker regie en beleid, en zie een wederzijds oriënterend gesprek met veel belangstelling te gemoed.

Met vriendelijke groeten,
****

Vacature - Omschrijving:
Je gaat aan de slag op de afdeling Onderwijs, Zorg & Samenleving. In je functie opereer je op het snijvlak van veel beleidsterreinen. Je aandachtsveld is kunst en cultuur, waarin Veenendaal meer dan gemiddeld investeert. De spoedige opening van twee 'cultuurclusters' met bibliotheek, museum, muziekschool, volksuniversiteit etc. geeft hier een nieuwe impuls aan, die voor jou veel coördinerend werk met zich meebrengt. Ook word je betrokken bij onderwerpen als jeugd, zorg, onderwijs en diversiteit. Je bent in staat verbindingen te maken tussen die werkvelden, je weet personen en instellingen te mobiliseren en te enthousiasmeren, je kunt interactief beleid effectief vormgeven en je bent een inspirator die het college gevraagd en ongevraagd van ideeën en initiatieven voorziet.

Het profiel
• Een afgeronde HBO- of WO-opleiding.
• Meerdere jaren ervaring als beleidsmedewerker op verschillende terreinen.
• De wil en het vermogen om snel nieuwe klussen op te pakken.
• Heldere mondelinge en schriftelijke vaardigheden.
• Visie en analytisch vermogen.
• Initiatief en doorzettingsvermogen.
• Zelfstandigheid en teamgeest.
• Gevoel voor politiek.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hulp gevraagd bij sollicitatiebrief Teamleider ICT Helpesk Prutser Sollicitatiebrief en cv 2 9 november 2009 23:02
Hulp gevraagd bij motivatie! robinbossie Sollicitatiebrief en cv 2 15 mei 2009 11:23
Sollicitatiebrief medewerker commerciële binnendienst bij een makelaar jolanda Sollicitatiebrief en cv 3 8 oktober 2008 21:28
Sollicitatie pedagogisch medewerker. Hulp voor verbetering gevraagd Lilian Sollicitatiebrief en cv 2 29 augustus 2008 10:24
hulp gevraagd voor mijn sollicitatie bij de Hema monique16 Sollicitatiebrief en cv 1 14 oktober 2007 22:52


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:02.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon