Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 17 november 2015, 14:16
Sammieshiba Sammieshiba is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 17 november 2015
Berichten: 1
Sammieshiba is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief pedagogisch medewerker; graag wat feedback

Ik twijfel eerlijk gezegd een beetje of dit hem helemaal is. Even wat achtergrond informatie. Ik werk al bij de organisatie als invalkracht, nu is deze vrijgekomen vacature al beloofd aan mij echter doordat ze onderdeel zijn van de brede school wil de school ook inspraak en moet ik dus alsnog solliciteren . Normaal heb ik nooit zoveel moeite met solliciteren maar ik wil echt heel erg graag deze baan hebben Graag dus jullie feedback.


Adres persoonlijk


adres werkgever

Den Haag, 17 november 2015

Betreft: Sollicitatie pedagogisch medewerker

Geachte mevrouw …..

U zoekt een enthousiaste pedagogisch medewerker en dat is exact de functie waar ik naar op zoek ben. Ik zal u er in deze brief van overtuigen waarom ik denk dat ik de perfecte kandidaat ben voor deze functie.

Ik zal mij eerst even kort voorstellen, ik ben Priscilla ***, 30 jaar en afgestudeerd pedagogisch medewerker. De afgelopen 13 jaar heb ik vol enthousiasme gewerkt met kinderen van 0-12 jaar, het grootste deel van de tijd ben ik werkzaam geweest op een peutergroep. Nu sinds een klein half jaartje ben ik werkzaam als Flexpool medewerker bij uw organisatie Eigenwijs, hierdoor was ik dus al snel op de hoogte dat er een vacature zou vrijkomen op de locatie Eigenwijs Buiten. Ik heb meerdere keren ingevallen op deze locatie en dit heeft mij zo enthousiast gemaakt dat ik dolgraag op deze locatie zou willen werken.

Door mijn affiniteit met kinderen en mijn creativiteit zowel in activiteiten als in het vinden van oplossingen in groepsprocessen, denk ik dat ik zeer geschikt ben voor de functie. Het creëren van een nauwe samenwerking met basisschool de Buit is voor mij een welkome uitdaging. Ik wil dan ook dolgraag de reis vol mogelijkheden maken en er bij bijdragen dat kinderen hun eigen “buit” halen.

Wat mij in het bijzonder aanspreekt in de vacature is dat er een duidelijke pedagogische filosofie is waarbij kwaliteit erg belangrijk is. Ik zou het een eer vinden om deel uit te mogen maken van de nieuwe samenwerkende organisatie van Eigenwijs en Basisschool de buit. Dit zodat ik kan bijdragen aan de groei en de vormgeving van de organisatie. Tevens heb ik mij goed ingelezen in de werkwijze international primary curriculum. Ik weet dan ook zeker dat wij samen met de school hier een goede invulling aan kunnen geven. Het concept om gezamenlijk in de behoefte van het kind te voorzien spreekt mij dan ook heel erg aan.

Ik weet zeker dat ik goed pas binnen uw organisatie. Naast een harde, collegiale en flexibele medewerker ben ik iemand die de rust goed weet te bewaren. Ik laat mij niet snel gek maken. Verder werk ik erg nauwkeurig en vind ik het belangrijk om ook naar het individuele kind te kijken en vooral ook het kind de eigen regie te geven. Een open sfeer en het brengen van een huiselijke, veilige omgeving gaan hiermee samen.

Mocht u, ondanks dit schrijven, nog niet overtuigt zijn dan wil ik mijn sollicitatie graag mondeling toelichten. Ik zie een uitnodiging voor een gesprek dan ook graag tegemoet!

Met vriendelijke groet,
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Labels
pedagogisch medewerker

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Graag feedback op sollicitatiebrief Technisch medewerker HScharft Sollicitatiebrief en cv 5 27 september 2013 13:44
Graag feedback; sollicitatiebrief administratief medewerker in het onderwijs Dorienn Sollicitatiebrief en cv 3 31 mei 2010 14:45
Sollicitatiebrief Pedagogisch medewerker B op een leefgroep brains Sollicitatiebrief en cv 3 1 december 2008 22:12
Sollicitatiebrief cultureel medewerker: graag commentaar Canim Sollicitatiebrief en cv 3 22 september 2008 14:53


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:51.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon