Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Opleiding kiezen en volgen

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 8 april 2006, 16:45
Annabooltje Annabooltje is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 8 april 2006
Berichten: 1
Annabooltje is on a distinguished road
Standaard Opleiding Basis- en/of Middlemanagement

Hallo,

Ik wil graag september 2006 gaan beginnen met een opleiding basis- en/of middlemanagement. Nu zou ik graag willen weten wie al eens zo'n opleiding heeft gedaan en zo ja, waar, bij wie en sloot de opleiding goed aan op je werk. Ik wil in ieder geval dit niet via zelfstudie doen, dus geen LOI of iets dergelijks.
Mijn vooropleidingen zijn in ieder geval MAVO-4 afgerond met diploma in 1973. Van jan.1974 t/m jan.1976 afgerond met diploma Ziekenverzorgende. Daarna Verantwoordelijke avonddienst in een Verpleeghuis en nu sinds 20 jaar Avondhoofd in een Woon- en zorgcentrum. Nu heb ik dus heel veel folders etc. opgevraagd, maar kan niet goed een besluit nemen welk instituut het beste is.
Ben jij degene die me over de drempel kan helpen om een besluit te nemen in deze wirwar van opleidingen? Geef me dan s.v.p. een reactie. Alvast bedankt.
Grtz van Anja.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 9 april 2006, 21:09
Nadiah Nadiah is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 1 februari 2006
Berichten: 1
Nadiah is on a distinguished road
Standaard Re: Opleiding Basis- en/of Middlemanagement

Hoi Anja,

Kijk eens op de site van NCOI. Daar heb je keuze uit diverse management opleidingen, en ik heb er persoonlijk goede ervaringen mee.
Succes!
Gr. Nadiah
Met citaat reageren
  #3  
Oud 28 april 2006, 14:37
Isabelle's schermafbeelding
Isabelle Isabelle is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 15 augustus 2005
Berichten: 90
Isabelle is on a distinguished road
Standaard Re: Opleiding Basis- en/of Middlemanagement

Beste Nadiah,


Wat was er dan zo goed aan de opleiding van het NCOI? Waar ben je vooral te vreden over? De docenten, de organisatie, je medestudenten, de opdrachten of werkvormen? Als je iets meer vertelt, heeft Anja wat meer aan je info.
Ik ben ook nieuwsgierig waarom je voor een commerciele opleiding hebt gekozen en niet voor een 'gewone'.

Groet,
Isabelle
Met citaat reageren
  #4  
Oud 5 december 2006, 00:00
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Opleiding Basis- en/of Middlemanagement

Schoevers.

Veel succes!!
Met citaat reageren
  #5  
Oud 5 december 2006, 11:56
Indy Indy is offline
Lid
 
Geregistreerd: 7 november 2006
Berichten: 11
Indy is on a distinguished road
Stuur een bericht via MSN naar Indy
Standaard Re: Opleiding Basis- en/of Middlemanagement

Hoi Anja, bij mij was de opleiding middle management een onderdeel van mijn studie die ik bij de loi doe. Examen doe je dan bij NEMAS, je krijgt dan dus een officieel branche diploma naast een loi-certificaat, maar je geeft al aan dat je niet via thuisstudie wilt leren. Ikzelf vond deze studie heel erg meevallen, er werd 3 maanden studie voor gegeven, als losse studie zullen ze er wel weer veel meer maanden voor geven. Ik heb er 3 weken over gedaan, maar dit kwam omdat er heel veel overlap zit met andere vakken. Makkelijk is wel dat je via loi zelf kan kijken hoe lang je erover doet en dit plannen naar het examen, maar het is en blijft zelfstudie inderdaad...

succes
Met citaat reageren
  #6  
Oud 12 oktober 2007, 20:08
leopard leopard is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 12 oktober 2007
Berichten: 1
leopard is on a distinguished road
Standaard Re: Opleiding Basis- en/of Middlemanagement

Anja,

Ik ben net klaar met die studie. Afgelopen vrijdag mijn uiteindelijke diploma gekregen. Ik heb de studie gedan via LOI. Inderdaad, zoals je zelf al zegt is dat best pittig maar wel te doen.

Ik ga nu verder met logistiek management ook via de LOI.

vergt een hoop discipline, dat thuis studie.
Maar goed succes met je keuze.

groet
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Opleiding HBO Toeristisch management judithhuizinga Opleiding kiezen en volgen 15 25 mei 2012 19:11
Soorten opleiding. Josh Opleiding kiezen en volgen 2 17 maart 2006 17:45
SPW opleiding sollicitatiebrief (ben duits) - please help! julia Sollicitatiebrief en cv 2 21 oktober 2005 13:38
Vertel ons over jouw opleiding... René Opleiding kiezen en volgen 0 5 september 2005 17:36
Tips en links over opleidingen, studiekeuze en persoonlijke ontwikkeling forumbeheerder Opleiding kiezen en volgen 0 11 augustus 2005 02:43


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:13.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon