Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 28 november 2007, 20:48
riammi riammi is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 27 november 2007
Berichten: 3
riammi is on a distinguished road
Standaard wie kan mij verder helpen met mijn solicitatie verzorgende I.G.

hallo ik wou graag weten wat ik nog kan vullen bij de eerste stuk.
en of de tweede stuk goed is en wat er dan in de derde stuk moet komen helpp




Veenendaal, 27 november 2007



Betreft: verzorgende I.G.

Geachte mevrouw A. x,

Naar aanleiding van u vacature in de krant, .............................................
.................................................. ...................


Ik ben x 20 jaar oud. Ik heb diploma helpende welzijn, en ben toen doorgestroomd naar spw 3 die heb ik niet afgerond maar heb wel een sertificaat met een paar afgeronde exames zoals verzorging. In mijn school jaren heb ik veel stage gelopen zoals peuterspeelzalen, kinderdagverblijf en basisscholen.

.................................................. .........



Met vriendelijke groet,




Naam
Adres
Postcode/Woonplaats

Bijlage: curriculum vitae
Met citaat reageren
  #2  
Oud 28 november 2007, 21:19
Primago advies Primago advies is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 12 april 2006
Berichten: 1.720
Primago advies is on a distinguished road
Standaard Re: wie kan mij verder helpen met mijn solicitatie verzorgende I.G.

Beste Riammi,

Wat in je brief ontbreekt is waarom je binnen deze instelling wilt werken. Maar ook wat je te bieden hebt. Dus wat je goed kan en wat je geleerd hebt van je stages. Met je brief moet je aantonen dat je de juiste persoon bent voor deze functie.

Vermeld alleen positieve dingen in je brief. Dus niet dat je spw-3 niet hebt afgerond.

Je leeftijd hoef je ook niet te vermelden, dat staat in je CV.

Als je de brief met mijn tips aangevuld en aangepast hebt, dan kun je hem weer op het forum zetten.

Succes.
__________________
Hetty Dalsheim
loopbaanbegeleiding

http://www.primagoadvies.wordpress.com
Met citaat reageren
  #3  
Oud 28 november 2007, 22:27
riammi riammi is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 27 november 2007
Berichten: 3
riammi is on a distinguished road
Standaard Re: wie kan mij verder helpen met mijn solicitatie verzorgende I.G.

ik heb het geprobeerd kunt u het eve lezen en zeggen wat u er van vind en of het goed is of niet wat er verbeterd moet worden en bedankt

Veenendaal, 27 november 2007

Betreft: verzorgende I.G kraamzorg.

Geachte mevrouw A. x,

Naar aanleiding van u vacature in de krant, wil ik graag solliciteren naar de functie kraamverzorgende, omdat ik het leuk vind om met zowel de baby’s als met de ouders te werken. Ik wil graag omgeschoold worden tot een kraamverzorgende.


Ik ben x, Ik heb mijn diploma helpende welzijn, en ben toen doorgestroomd naar spw 3 en heb daar een sertificaat ven met een paar afgeronde exames zoals verzorging. In mijn school jaren heb ik veel stage gelopen zoals peuterspeelzalen, kinderdagverblijf en basisscholen. Met baby’s van 4 maanden tot schoolkind van 7 jaar. Ik heb in mijn stage jaren veel geleerd. Hoe je met ze moet omgaan, wat ze van je verwachten en het comuniceren met de kinderen en baby's.


Ik denk geschikt te zijn voor deze functie als verzorgende,omdat ik gemakkelijk ben in de omgang met baby’s, ik kan zowel zelfstandig als in teamverband werken en ben erg flexibel. Ik ben in bezit van rijbewijs en een auto. Ik zou het zeer op prijs stellen om tijdens een gesprek met u over mijn enthousiasme / belangstelling te praten. Uw positieve reactie hoop ik graag te ontvangen.


I n afwachting op uw reactie verblijf ik.

Met vriendelijke groet,





Met vriendelijke groet,




Naam:
Adres
Postcode/Woonplaats
Met citaat reageren
  #4  
Oud 29 november 2007, 16:03
Silvia1 Silvia1 is offline
Lid
 
Geregistreerd: 27 mei 2007
Berichten: 11
Silvia1 is on a distinguished road
Standaard Re: wie kan mij verder helpen met mijn solicitatie verzorgende I.G.

Hoi, Je brief straalt enthousiasme uit me!
Ik heb suggesties voor verbeteringen in het rood weergeven.


ik heb het geprobeerd kunt u het eve lezen en zeggen wat u er van vind en of het goed is of niet wat er verbeterd moet worden en bedankt

Veenendaal, 27 november 2007

Betreft: verzorgende I.G kraamzorg.

Geachte mevrouw A. x,

Naar aanleiding van u vacature in de krant, wil ik graag solliciteren naar de functie kraamverzorgende, omdat ik het leuk vind om met zowel de baby’s als met de ouders te werken. Ik wil graag omgeschoold worden tot een kraamverzorgende.
Hier vertel je uitsluitend wat je komt halen.
Ik zou er iets aan toevoegen wat hen meer overtuigt.
Bijvoorbeeld: Ik ben uiteraard bereid om mij te laten omscholen/ opleiden tot kraamverzorgende zodat ik mijn kennis en vaardigheden nog meer kan uitbreiden/ verbeteren. Deze deskundigheid kan daarna inbrengen in de praktijk.
Dit deel zou ik verder in de brief plaatsen (na de omschrijving van je kwaliteiten).

Ik ben x, Ik heb mijn diploma helpende welzijn, en ben toen doorgestroomd naar spw 3 en heb daar een sertificaat (Certificaat) ven van met een paar afgeronde exames zoals verzorging. In mijn school jaren (schooljaren, aan elkaar)heb ik veel stage (+ s)gelopen zoals (op)peuterspeelzalen, kinderdagverblijf en basisscholen. Met baby’s van 4 maanden tot schoolkind van 7 jaar. Ik heb in mijn stage jaren (stagejaren, aan elkaar)veel geleerd. Hoe je met ze moet omgaan, wat ze van je verwachten en het comuniceren met de kinderen en baby's.
Ik vind dit mooier staan:Over de omgang, verwachtingen en communicatie met kinderen en baby's.

Ik denk geschikt te zijn voor deze functie als verzorgende,omdat ik gemakkelijk ben in de omgang met baby’s, ik kan zowel zelfstandig als in teamverband werken en ben erg flexibel. Ik ben in bezit van rijbewijs en een auto. Ik zou het zeer op prijs stellen om tijdens een gesprek met u over mijn enthousiasme / belangstelling te praten. Uw positieve reactie hoop ik graag te ontvangen.


In afwachting op uw reactie verblijf ik.

Met vriendelijke groet,

Dubbel?
Met vriendelijke groet,





Naam:
Adres
Postcode/Woonplaats
Met citaat reageren
  #5  
Oud 29 november 2007, 16:59
riammi riammi is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 27 november 2007
Berichten: 3
riammi is on a distinguished road
Standaard Re: wie kan mij verder helpen met mijn solicitatie verzorgende I.G.

Silvia bedankt voor u verbetering ik ben er echt heel blij mee dank u wel.

ik ga hem nu opsturen en hoop gauw op antwoord
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
De wanhoop nabij... Cassie Loopbaanvragen 24 23 juli 2014 09:56
Sollicitatie Woonbegeleider... Wie kan helpen... Cindy... Sollicitatiebrief en cv 8 13 november 2007 14:24
Mijn CV levert mij niks op, wie kan mij helpen? Tijgerkatje Sollicitatiebrief en cv 7 26 juni 2007 19:01
Sollicitatiebrief en cv Persoonlijke begeleider B thuiszorg Dana Sollicitatiebrief en cv 1 4 januari 2007 15:11


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:47.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon