Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 16 juni 2015, 18:56
amina amina is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 16 juni 2015
Berichten: 1
amina is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief voor de functie van ...

Dag ......

Met deze brief solliciteer ik naar de functie van ......
sinds 2004 werk ik als invalkracht bij de stichting .... en hoopte steeds op een vaste plek en toen ik hoorde dat jullie personeel zochten was het mijn kans om opnieuw te solliciteren
De afgelopen jaren heb ik binnen de stichting als invalkracht gewerkt wat ik heel erg leuk vond om te doen.
De functie als ..... was toen qua tijd goed te combineren met mijn andere werk <woonbegeleiding>waar ik nog steeds werk.
De combinatie met mijn werk als woonbegeleiding en invalwerk viel mij erg zwaar en moest een voor mezelf een keuze maken.
De functie van klassenassistenten bij de stichting spreekt mij erg aan, omdat ik geschikt ben voor de functie en ik vindt het heel leuk om met kinderen te werken en omdat ik creatief en geduldig ben
dat ik op deze plek de mogelijkheid krijg om mezelf te ontwikkelen als klassen assistent. Bovendien vind ik het erg leuk en interessant om de kinderen te zien ontwikkelen.

Graag licht ik mijn enthousiasme in een gesprek toe

Laatst gewijzigd door mariekevanoosterhout; 17 juni 2015 om 11:09 Reden: Heel veel witregels
Met citaat reageren
  #2  
Oud 23 juni 2015, 16:27
RubenIB RubenIB is offline
Lid
 
Geregistreerd: 23 juni 2015
Berichten: 5
RubenIB is on a distinguished road
Standaard

1. Aanhef zou ik toch iets formeler doen. Het blijft toch een formele gelegenheid. Geachte lijkt me beter.

2. Alinea´s. Ik weet niet of het komt omdat het een draft is maar met alinea´s maak je het zoveel overzichtelijker.

3. Zeg niet dat de combinatie je zwaar viel. Als baas denk je dan meteen aan een burn-out en de bijbehorende kosten. Zeg bijvoorbeeld gewoon dat je je volledig wilde richten op 1 optie.

4. Benadruk de affiniteit met kinderen sterker. Zet het kind centraal, geef aan wat in jouw optiek uitdagingen zijn in de ontwikkeling van een kind en hoe jij een aanvullende rol kan spelen.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 25 juni 2015, 15:52
Change Change is offline
Lid
 
Geregistreerd: 25 juni 2015
Berichten: 5
Change is on a distinguished road
Standaard

1. en hoopte steeds op een vaste plek en toen ik hoorde dat jullie personeel zochten was het mijn kans om opnieuw te solliciteren
Ik zou deze zin persoonlijk gezien wat formeler formuleren. Na een aantal jaar vrijwilligerswerk te hebben uitgevoerd voor de stichting maak ik graag gebruik van de mogelijkheid om in dienst te treden......
2. Je geeft in de laatste zin aan dat je graag je enthousiasme wilt uitleggen in een gesprek, maar in deze brief zie ik meer opsommingen van feiten dan competenties/kernpunten van jou die dit enthousiasme onderstrepen.

Verder ben ik het met de door RubenIB genoemde punten eens.

Succes
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief van een groentje renco85 Sollicitatiebrief en cv 1 8 juni 2015 11:38
Trek de aandacht met een creatieve openingszin René Sollicitatiebrief en cv 56 16 december 2014 11:46
Graag jullie reactie op mijn net even anders dan anders sollicitatiebrief en cv vertegenwoordiger Sollicitatiebrief en cv 6 2 juli 2012 18:37
CV, grondig verbouwd, niet zeker of het goed is aafje87 Sollicitatiebrief en cv 1 2 mei 2011 16:32
sollicitatiebrief functie directiesecretaris Tiramisu Sollicitatiebrief en cv 4 9 december 2007 23:19


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:46.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon