Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 10 maart 2010, 10:33
Lotte Lotte is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 10 maart 2010
Berichten: 1
Lotte is on a distinguished road
Standaard Wat vinden jullie van m'n motivatiebrief?

xxxx
xxxx
xxxx


xxxx
xxxx
xxxx

VACATURE BEDIENDE X

xxxxx, 10 maart 2010

Geachte heer X

Een job vol afwisseling, werken met en voor mensen, een mix tussen binnen - en buitendienst. Dit alles klinkt mij als muziek in de oren.
Daarom ben ik dan ook zo vrij u mijn kandidatuur voor te stellen.

Ik werk sinds vijf jaar als bediende in een .... 4,5 jaar in het x - agentschap te B, het laatste half jaar bij Y in S. Een boeiende job, waarvan vooral het commerciële aspect en het klantencontact me liggen. Maar na vijf jaar is het tijd voor een nieuwe uitdaging.

Zowel telefonische als persoonlijke contacten met klanten, administratief opvolgen van dossiers, zaterdag- en occasioneel avondwerk zijn mij niet vreemd.
Gedreven door commerciële flair en karaktereigenschappen als enthousiasme, communicatief vaardig en sociaal, ben ik mogelijk de ideale kandidate. Bovendien ben ik onmiddellijk beschikbaar, gezien mijn proefperiode nog niet afgelopen is.

Kunnen mijn kwaliteiten uw team versterken?
Ik kijk hoopvol uit naar een gesprek om u daar verder van te overtuigen.

Met vriendelijke groeten,

xxxxxx

Bijlage: cv (1 blz.)
Met citaat reageren
  #2  
Oud 10 maart 2010, 12:39
LianneN LianneN is offline
Lid
 
Geregistreerd: 8 maart 2010
Berichten: 9
LianneN is on a distinguished road
Standaard Re: Wat vinden jullie van m'n motivatiebrief?

Hoi Lotte,

Ik ben een pietje precies, dus kijk maar wat je mee wilt pakken van mijn feedback.
ik zou allereerst wat meer enthousiasme proberen te leggen in je brief. Alleen al een uitroepteken achter "dit klinkt mij als muziek in de oren!" ziet er al enthousiaster uit.