Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 30 mei 2013, 22:45
Roselien90 Roselien90 is offline
Lid
 
Geregistreerd: 30 mei 2013
Berichten: 5
Roselien90 is on a distinguished road
Standaard Sollicitatie brief en cv voor Communicatie stage

Naam van sollicitant
adres
postcode

Naam bedrijf
Naam werknemer
adres
postcode

plaats, 31 mei 2013

Betreft: vacature stagiaire Communicatie & Media.

Geachte (naam)

Na ons telefoongesprek van gisteren ben ik zeer geďnteresseerd geraakt in de functie van stagiair Communicatie & Media bij (bedrijfsnaam). U zoekt een enthousiaste Communicatie & Media stagiair, dat is exact de functie waar ik naar zoek. Ik zal u er in deze brief van overtuigen waarom ik denk dat ik die geschikte werknemer ben.

Ik ben een persoon die passie heeft voor god en dus ook het belang inziet van het werk van uw bedrijf. Graag zou ik mijn talenten in jullie organisatie inzetten en verder ontwikkelen. Daarom solliciteer ik bij uw organisatie.
Naast mij studie werk ik vrijwillig op de webredactie van de (kerknaam). Ik ben verantwoordelijk voor het redigeren van teksten en het plaatsen van zelf geschreven teksten. Daarnaast jaag ik mensen aan content te leveren voor de website.

In mijn huidige studie en vrijwilligerswerk heb ik ervaren hoe ik mijn kwaliteiten kan inzetten in mijn werk/stage. Zo ben ik sterk in het plannen, ik haal altijd de deadlines van school. Ik ben zeer gemotiveerd; ik ben altijd in voor iets nieuws. Collegialiteit vind ik belangrijk. En tot slot ga ik altijd nauwkeurig te werk, ik wil een perfect resultaat leveren. Met deze eigenschappen krijgt u een stagiaire, die er voor de volle 100% voor gaat.

Wat me ten slotte aantrekt in de door u geboden stage is de mogelijkheid mijn communicatievaardigheden verder te ontwikkelen. Mijn medestudenten en collega’s van mijn vorige stage waardeerden mij vooral omdat ik goed kan communiceren, luisteren en ik een harde werker ben.

Hoewel ik een echte stadsmens ben, kom ik toch graag naar het dorp (plaats) voor een gesprek waarin ik mijn enthousiasme over deze baan verder toe kan lichten.

Met vriendelijke groeten,
(mijn naam)


Bijlage: curriculum vitae


Personalia

Naam:
.
Adres:

Geboortedatum:

Geboorteplaats:

Nationaliteit: Nederlandse.

Mobiel:

E-mail


Schoolloopbaan

2009 - 2014 HBO Media, Informatie en Communicatie.

2010 Propedeuse behaald.

2004 - 2009 Middelbare school Havo (Diploma).

1994 - 2004 Basisschool.




Werkervaring

09-2011 t/m nu vrijwillige redactrice bij website (kerknaam)
(taken onder andere: redigeren van teksten, schrijven van teksten en filmpjes plaatsen.).

2008 - nu keukenhulp in bejaarden tehuis (bedrijfsnaam). Dit is mijn Bijbaan.
(taken: koffie/eten rondbrengen, serveren, afwassen).

1-04-2012 – 28-09-2012 (stage) Communicatie, Public Relations en Marketing medewerker (bedrijfsnaam). ( taken onder andere: promotie werk, nieuwsbrieven en blogs schrijven, bijhouden Social Media).

2009 -2011 Schoonmaakster voor (bedrijfsnaam) in de vakanties.
(taken: huishoudelijk werk voor de cliënt daarnaast boodschappen doen
en sociaal praatje met cliënt).

2005- 2008 Folderbezorgster voor (bedrijfsnaam).

2004 Krantenbezorgster voor (bedrijfsnaam).


Taalvaardigheid

Frans: mondeling redelijk goed, schriftelijk redelijk.
Ik heb drie cursussen Frans(bedrijfsnaam) gevolgd om mijn spreekvaardigheid te verbeteren. Ik heb niveau B2 behaald.

Engels: mondeling goed, schriftelijk redelijk goed.




Computervaardigheden

Ervaren met: Photoshop, Indesign, Pinnacle(filmprogramma), Movie maker.

Installeren: software, hardware.

Ervaren met websitebuilders: WordPress en CMS systemen.

Hobby’s

Ik schrijf in mijn vrije tijd gedichten en verhalen. In augustus 2010 heb ik mijn eerste gedichtenbundel (titel) uitgegeven. In de zomer van 2011 werd ook mijn tweede gedichtenbundel (titel) uitgegeven. Beide bundels zijn verkrijgbaar bij alle boekenwinkels in Nederland en België.

Ook is het bewerken van foto’s met ‘Adobe Photoshop’ een van mijn hobby’s. Verder houd ik van lezen, vooral romans en wetenschappelijke bladen zoals de ‘Quest’, want ik vind het fijn om nieuwe informatie tot me te nemen.

Profiel

Ik ben sociaal; Ik ben altijd geďnteresseerd in andere mensen. Verder ben ik altijd gemotiveerd. Ook ben ik erg nauwkeurig; ik wil altijd het beste resultaat leveren. Ik kan goed plannen, want ik haal altijd de deadlines op school.

Extra’s

En ik heb een eigen website: ….
Met citaat reageren
  #2  
Oud 30 mei 2013, 23:26
Roselien90 Roselien90 is offline
Lid
 
Geregistreerd: 30 mei 2013
Berichten: 5
Roselien90 is on a distinguished road
Standaard

Ik ben helemaal vergeten mezelf voor te stellen, sorry!

Ik solliciteer naar een functie als Communicatie & Media stagiair. Ik hoop, dat jullie commentaar kunnen geven op mijn brief en CV.

groet en bedankt!

Roselien90
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Labels
sollicitatie communicatie

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
CV voor open sollicitatie naar inkoopmedewerker Sjakie22 Sollicitatiebrief en cv 2 14 maart 2011 15:08
Open sollicitatie stage jeugdzorg Nikkie Sollicitatiebrief en cv 0 17 oktober 2009 17:45
Open sollicitatie stage Nikkie Sollicitatiebrief en cv 3 12 oktober 2009 20:21
Sollicitatie Stage mloow Sollicitatiebrief en cv 2 8 oktober 2009 19:32
Open Sollicitatie stage bij een bank, dringend. Soloman Sollicitatiebrief en cv 4 22 juli 2008 19:22


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:59.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon