Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 4 september 2010, 21:59
Anne_h Anne_h is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 4 september 2010
Berichten: 2
Anne_h is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief kinderdagverblijf

Hierbij solliciteer ik naar de functie leerplaats voor stagiaire BBL SPW kinderopvang in uw kinderdagverblijf.

Na een jaar gewerkt te hebben als diëtist in een commercieel bedrijf ben ik er achter gekomen dat dit niet de baan is die bij mij past en ben ik opzoek naar een nieuwe uitdaging. Het werken met kinderen, zoals in een kinderdagverblijf, spreek mij erg aan. Daarom zou ik graag willen gaan starten met de opleiding SPW-3 kinderopvang.
Voor deze opleiding ben ik opzoek naar een leuk leerbedrijf waar ik veel kan leren. Het is mijn bedoeling om minimaal 20 uur in de week te komen werken 1 dag in de week naar school te gaan om de theorie te leren.

Graag zou ik een positieve bijdrage willen leveren bij de groei en ontwikkeling van de kinderen. Ik vind het belangrijk dat het werk serieus wordt genomen en de kinderen goede begeleiding krijgen. Ik denk dat ik hier goed aan bij kan dragen. Ik ben namelijk geduldig, kan me goed inleven in kinderen en ben zorgzaam ingesteld.

Wat me vooral aanspreekt aan het werken met kinderen is dat je niet alleen wat voor en hen kan betekenen maar er ook veel positieve energie voor terug krijgt.
Daarnaast lijkt het me ook nog een hele afwisselende baan. Ik hou er niet van om de hele dag achter een bureau te zitten.

Naast dat ik goed met kinderen op kan schieten kan ik zowel zelfstandig als in teamverband werken. Communicatie vind ik een belangrijk werktuig en één die ik zeker bezit, zowel naar collega’s toe als naar ouders en natuurlijk de kinderen. Ik ben een snelle leerling en hou van nieuwe uitdagingen.

Voor nader informatie verwijs ik u naar mijn Curriculum Vitale

Graag kom ik mijn brief mondeling toelichten.


Met vriendelijk groet,



GRAAG JULLIE FEEDBACK!
Met citaat reageren
  #2  
Oud 6 september 2010, 16:45
dorine dorine is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 28 april 2010
Berichten: 63
dorine is on a distinguished road
Standaard

Ik vind het een mooie brief.
Ik begrijp alleen niet goed of je nu al toegelaten bent tot de opleiding SPW-3. je schrijft "...wil ik graag gaan starten". Weet je dat nog niet zeker? Als je al toegelaten bent zou ik schrijven "...start ik..."
Waarom je gestopt bent met je werk als diëtist hoeft er eigenlijk niet in, daar heeft de kinderopvang niets mee te maken.
Vóór "...1 dag" ben je (den ik) het woordje "en" vergeten.

"Communicatie vind ik een belangrijk werktuig en één die ik zeker bezit,..."
Dit vind ik niet zo'n goede zin, want communicatie is geen werktuig. Misschien beter iets als: Goed kunnen communiceren vind ik heel belangrijk en tijdens mijn werk als diëtist heb ik laten zien dat ik deze vaardigheid (competentie) al goed heb ontwikkeld.

Veel succes met je opleiding en stage
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Labels
sollicitatiebrief kinderopvang

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief kinderdagverblijf, Graag commentaar chaimae22 Sollicitatiebrief en cv 4 13 januari 2010 18:41
Sollicitatiebrief Kinderdagverblijf Kim-Y Sollicitatiebrief en cv 3 12 oktober 2006 22:09
Sollicitatiebrief sociaal pedagogisch werker kinderdagverblijf Lobke Sollicitatiebrief en cv 5 13 augustus 2006 20:39
Feedback sollicitatiebrief stage kinderdagverblijf jennifer Sollicitatiebrief en cv 2 10 mei 2006 00:01


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:48.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon