Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 13 januari 2007, 21:40
Jolanda269 Jolanda269 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 13 januari 2007
Berichten: 2
Jolanda269 is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief verzorgende IG

Hoi Iedereen

Ik ben bijna afgestudeerd als verzorgende IG.
Ik heb geen enkele ervaring met het schrijven van sollicitatie brieven.
Ik eerst al wat inspiratie op gedaan, op deze website.

Graag zou ik van jullie feedback en tips ontvangen.
ik sta overal voor open.

ik heb er alvast 2 gemaakt.

alvast bedankt

liefs jolanda
Bijgevoegde bestanden
Bestandstype: doc sollicitatiebrief weidesteyn.doc‎ (27,0 KB, 6302x gelezen)
Bestandstype: doc sollicitatiebrief De Borg Zorg.doc‎ (26,5 KB, 5053x gelezen)
Met citaat reageren
  #2  
Oud 15 januari 2007, 18:36
Brigitte Brigitte is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 20 april 2006
Berichten: 76
Brigitte is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief verzorgende IG

Heej, succes met je sollicitatiebrief, hier bij wat verbeteringen. Not sure of iedereen het ermee eens is, maar dit vind ik in elk geval xxxx Brigitte

Verpleeghuis Weidesteyn
Afdeling personeel en organisatie
T.a.v. Ilona van der Kley, personeelsfunctionaris
Postbus 145
7900 AC Hoogeveen

Bovensmilde 12-01-2007 (vind ik persoonlijk niet zo mooi, ik zou de datum voluit schrijven en een komma tussen plaats en datum: Bovensmilde, 12 januari 2007)

Betreft: vacature verzorgende IG. Afdeling de Strubben.


Geachte Mw. I van der Kley (komma) (en ik zou schrijven mevrouw van der Kley voluit)
Op de website van zorgpleinnoord kwam ik de volgende vacature tegen: Verzorgende IG op afdeling de Strubben voor 28 uur in de week.
(geen alinea open laten hier vind ik)
Deze vacature spreekt mij aan omdat: (waarom dubbele punt?) Het (kleine letter) mijn (mij?) een goed gevoel geeft, (geen komma) deze cliënten te mogen ondersteunen en begeleiden in hun waarschijnlijk laatste levensjaren.
Ik zie het als een uitdaging, (geen komma) om de cliënten een onbezorgde oude dag te geven. (is het niet beter om te schrijven, te zorgen dat de cliënten een onbezorgde oude dag kunnen genieten, of hebben etc) Belangrijk bij de omgang met cliënten vind ik dat je rekening houdt met de wensen en waarden en normen van de cliënt. En dat je de cliënt met respect behandelt. ([COLOR="red"]ik zou er dan nog bijzetten hoe jij dat aanpakt)[/COLOR]
Eind januari 2007 studeer ik af als Verzorgende IG aan het Alfa College te Hoogeveen. Tijdens mijn doorlopen (doorlopen kan wel weg) stages heb ik veel ervaring kunnen op doen met verschillende zorgplannen en zorgdossiers, zowel handgeschreven als digitaal.
Mijn sterke punten zijn dat ik enthousiast, gemotiveerd, geduldig en punctueel ben.
Verder ben ik iemand die graag zelfstandig werkt, maar ook in een team goed functioneert. Ik ben bereid zowel dagdiensten als late diensten en nachtdiensten te werken.

Graag zou ik langs komen om in een gesprek mijn brief verder te kunnen toelichten.

Met Vriendelijke groet (vriendelijke met kleine letter)

Jolanda de Vries
Kanaalweg 168
9421 TA Bovensmilde
Jolanda_269@hotmail.com
0650594395

(adres staat toch in je cv?)


Bijlage: curriculum vitea
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief die me een baan opleverde Joke Sollicitatiebrief en cv 7 13 september 2008 15:07
Sollicitatiebrief voor PolitieMedewerker Erik Sollicitatiebrief en cv 4 5 oktober 2007 20:27
sollicitatiebrief verzorgende. graag commentaar. gerdaatje Sollicitatiebrief en cv 1 10 januari 2007 00:35
sollicitatiebrief Marketing medewerker victory Sollicitatiebrief en cv 4 7 oktober 2005 15:53
Bespreek jouw sollicitatiebrief of cv in dit forum - Hoe werkt het? forumbeheerder Sollicitatiebrief en cv 0 11 augustus 2005 17:58


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:59.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon