Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 22 oktober 2015, 14:57
N0cturnal N0cturnal is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 22 oktober 2015
Berichten: 1
N0cturnal is on a distinguished road
Exclamation Ik wil graag feedback op mijn motivatiebrief

xxxx
xxxx
xxxx

xxxx
xxxx
xxxx
xxxx

xxxxxxx, donderdag 22 oktober 2015

Betreft: motivatie brief, BBL verzorgende IG

Geachte mevrouw xxxx,
Naar aanleiding van ons gesprek afgelopen maandag, wilde ik aan de hand van een sollicitatiebrief mijn motivatie met u delen voor het volgen van de verzorgende IG opleiding bij u in de instelling.

Onlangs ben ik gestopt met de opleiding HBO-verpleegkunde. Dit was voor mij geen makkelijke beslissing, ik heb in de afgelopen 3 jaar ontzettend veel geleerd.
Ik heb een veel duidelijker beeld gekregen van mijn eigen kwaliteiten en vaardigheden als verpleegkundige. Dit beroep is waar mijn hart ligt. Helaas is het zo gebleken dat HBO te hoog gegrepen is voor mij. Ondanks deze inzicht was ik niet gedemotiveerd, het heeft mij aan het denken gezet over mijn toekomst als zorgverlener.
Na veel denken ben ik tot de conclusie gekomen dat een praktisch gerichte opleiding op het MBO beter bij mij past dan een meer theoretischer studie op het HBO.
Mijn eerste voorkeur ging echter uit naar een BBL verpleegkunde opleiding, maar ten tijden van mijn beslissing waren er geen open plaatsen meer voor de opleiding.
Het instromen in het ziekenhuis is ook moeilijker gebleken dan verwacht, het is mij niet gelukt om in te stroom dit i.v.m. budgettering.
De opleiding verzorgende IG komt heel dicht bij verpleegkunde, er is altijd de mogelijkheid om door te groeien.

Het beroep verzorgende IG spreekt mij aan, omdat ik veel kan betekenen voor een ander. Sinds jongs af aan wist ik dat ik later een belangrijke rol wilde spelen bij het begeleiden en ondersteunen, verzorgen en het genezen van de medemens. Respect voor patiënten en een oog voor hun wensen staat bij mij centraal. Ook vind ik het belangrijk als leerling om te blijven leren, mezelf bij te scholen en nieuwe bevindingen te delen met mijn collega's om zo samen de zorg continu te houden en te verbeteren.

U kunt van mij verwachten dat ik zorgzaam, behulpzaam, empathisch, geduldig, nauwkeurig ben en stevig in mijn schoenen sta.
Verder ben ik zeer flexibel ingesteld, creatief en werk oplossing gericht. Ik ben in staat om zowel in teamverband als zelfstandig te werken, hier ben ik op het werkveld en tijdens mijn opleiding achter gekomen.

Ik hoop dat ik u met deze sollicitatiebrief heb kunnen overtuigen dat ik die leergierige, hard werkende leerling ben om samen te werken aan een nieuwe toekomst.

Ik heb mijn curriculum vitae toegevoegd aan dit document, u kunt op de volgende hyperlink klikken ---> Curriculum vitae (ctrl+klik)

Met vriendelijke groeten,

xxxxx
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Weer een slapeloze nacht, school/werk/thuis situatie.. Taryza Loopbaanvragen 5 28 augustus 2020 15:30
Ik heb geleerd uit mijn fouten en wil mijn oude job terug! Kim84 Loopbaanvragen 0 25 april 2015 21:20
Motivatiebrief grondstewardess, graag feedback nmj Sollicitatiebrief en cv 1 24 mei 2011 19:51
Graag feedback op mijn open sollicitatie Toet Sollicitatiebrief en cv 3 4 augustus 2009 11:30


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:05.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon