Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

 
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
  #1  
Oud 3 juni 2007, 02:37
dk1978 dk1978 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 15 april 2007
Berichten: 4
dk1978 is on a distinguished road
Standaard uitnodiging gesprek.. wel of niet doen?

Ik zit met een lastig dilemma...
ik heb een uitnodiging ontvangen voor een sollicitatie gesprek.. de functie is wel in deze regio, maar het hoofdkantoor zit zo ongeveer aan de andere kant v/h land

ik heb gesolliciteerd omdat ik op t laatste moment erachter kwam dat ik mijn werkbriefje op moest sturen naar t uwv en ik nog niet had voldaan aan mijn sollicitatieplicht... dus heb een vacature uit de krant geplukt en een kort briefje getikt en op de post gedaan...
het is dus niet bepaald een functie waarvan ik denk, ja, dit is het!

door persoonlijke omstandigheden (o.a. familielid in ziekenhuis) komt dat gesprek me absoluut niet goed uit... ik ben dan bijna een complete dag kwijt... en dan nog de reiskosten.. enz..
En dat vind ik opzich niet zo'n probleem, (ik ben vorige week ook nog ver weg op gesprek geweest, maar dat was een baan die ik wel leuk vond) maar op dit moment dus wel, en dan ook nog voor een baan die ik eigenlijk niet wil..
maarja, ik heb wel sollicitatieplicht...

mijn gevoel zegt dat ik het af moet zeggen... ik snap al niet waarom ze me uitgenodigd hebben op basis van die waardeloze brief? Hebben ze zo weinig reacties gehad? Straks nemen ze me nog aan ook!
maar afzeggen durf ik niet zo goed... ik kan die uitnodiging wel verzwijgen maar dat voelt ook niet goed... ik heb af en toe al het gevoel dat ik een luie uitkeringstrekker ben (ook al weet ik heus wel dat dat niet waar is..) en zulke akkefietjes versterken dat gevoel alleen maar... ik ben ook bang dat ik er gedonder mee krijg als ik niet ga

ik heb erg gisteren gewoon wakker van gelegen
als het hier in de buurt was geweest dan was ik gewoon gegaan.. maar t is meer dan 2 uur rijden

nu hoop ik op geruststellende reacties die zeggen; jeetje zeg.. verzin een smoes en blijf lekker thuis.. het valt vast mee..
maar ik kan het me ook goed voorstellen dat je zegt: doe niet zo dom, je zit zonder werk, elke kans op een baan is er weer 1.. dus stel je niet aan en ga gewoon!

wat zouden jullie doen in dit geval?
Met citaat reageren
 

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
HBO-Verpleegkunde, ervaring van een student Lilmissindo Opleiding kiezen en volgen 11 27 november 2011 21:46
ik wil nu eens wel een gesprek met goede afloop! spoenk Sollicitatiebrief en cv 8 25 augustus 2008 21:27
[Vakantiewerk] Wel vermelden of niet? simone__ Sollicitatiebrief en cv 6 30 mei 2007 18:16
uitnodiging 2e gesprek joy Sollicitatiegesprek 1 25 januari 2007 18:28
Livestrong bandje. Wel of Niet jorrits Alle andere carrièreonderwerpen 1 14 december 2006 20:47


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:14.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon