Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 7 mei 2008, 17:44
ann80 ann80 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 20 februari 2007
Berichten: 4
ann80 is on a distinguished road
Standaard sollicitatie naar functie onderwijsassistent speciaal onderwijs graag reactie

Beste Allemaal,

Een pakkende, goede sollicitatiebrief schrijven, dat is wat ik graag zou willen, het lukt me alleen niet zo goed .
Ik wil graag zo'n brief schrijven die ze aanspreekt en waarbij ze gelijk een goed gevoel hebben..zo van ja die nodigen we uit.

Heel graag hoor ik wat jullie van onderstaande brief vinden!?Ik wil mijn kwaliteiten benadrukken maar ook weer niet overdrijven, ik heb nu het idee ook enkele dingen dubbelop geschreven te hebben..en mocht iemand DE openingszin voor mij hebben, dan is die ook meer dan welkom!
Alvast hartelijk bedankt!

SO/VSO ?????????
t.a.v.C ???????
Postbus ??????
1111 ZZ’ ??????


?????, 7 Mei 2008

Betreft: sollicitatie naar de functie van onderwijsassistent op SO ?????.

Geachte Mijnheer ??????,

Na het lezen van de vacature, de functieomschrijving en tevens gesproken te hebben met Dhr. R ????, is mijn enthousiasme voor deze functie gewekt. En wil ik graag middels deze sollicitatiebrief mijn interesse in de functie van onderwijsassistent aan u kenbaar maken.

Nu ik mijn studie pedagogiek aan het afronden ben zou ik graag een stapje verder willen zetten in mijn loopbaan. Een baan in het onderwijs is iets wat ik altijd geambieerd heb, daarom lijkt deze functie als onderwijsassistent voor mij de juiste stap.
Ruim acht jaar ben ik werkzaam bij ??????? kinderopvang, zowel op het kinderdagverblijf als op de buitenschoolse opvang. In mijn functie als groepsleidster komt mijn enthousiasme, creativiteit en spontaniteit goed tot zijn recht, maar ik ben op zoek naar een baan met meer diepgang en uitdaging.
Waarbij ik mijn pedagogische kennis en vaardigheden kan omzetten in duidelijke handelingsplannen om zodoende de mogelijkheden van de leerkrachten en leerlingen optimaal te stimuleren. Een baan waarbij ik niet enkel begeleid, maar daadwerkelijk ondersteun, stimuleer en een positieve bijdrage lever aan het leerklimaat voor zowel leerkracht als leerling.

Gezien mijn werkervaring met kinderen, mijn affiniteit voor kinderen die extra zorg en aandacht behoeven en mijn studie pedagogiek, ben ik van mening dat mijn kennis en kwaliteiten geschikt zijn voor de functie van onderwijsassistent.
Ik zou als onderwijsassistent graag in samenwerking met de leerkrachten, andere disciplines en de ouders een pedagogisch leerklimaat creëren waarin kinderen met een bijzondere hulpvraag uitgedaagd, gestimuleerd, en begeleid worden om zo hun mogelijkheden optimaal te benutten. Gezien mijn goede communicatieve vaardigheden, organisatorische kwaliteiten, pedagogische kennis, invoelend en observerend vermogen denk ik de functie van onderwijsassistent op goede en positieve wijze neer te kunnen zetten.

Ik ben een warm, initiatiefrijk, betrokken, integer en flexibel persoon die graag in teamverband functioneert en tevens de uitdaging van een coördinerende functie zoekt. Ook sta ik altijd open voor het volgen van bijscholingscursussen en dergelijke.

Ik hoop dat u na het lezen van de brief aanleiding ziet, om mij uit te nodigen voor een persoonlijk gesprek, waarin ik graag nader met u kennis maak.
In afwachting van uw reactie verblijf ik,


met vriendelijke groet,

onwijs bedankt voor het meedenken alvast!
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
sollicitatie onderwijsassistent voortgezet onderwijs love to walk Sollicitatiebrief en cv 3 18 april 2008 21:40
Sollicitatie junior salarisadministrateur (graag reactie) Nicole99 Sollicitatiebrief en cv 1 2 april 2008 21:16
Graag jullie reactie op mijn sollicitatie naar de functie van medewerker secretariaat lotjebibi1 Sollicitatiebrief en cv 1 20 oktober 2007 15:18
Graag commentaar op mijn sollicitatiebrief naar functie van psycholoog Rianne Sollicitatiebrief en cv 3 11 augustus 2006 15:20
Open sollicitatiebrief graag reactie thielv Sollicitatiebrief en cv 4 4 mei 2006 23:30


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:52.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon