Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 23 december 2008, 00:15
appie appie is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 26 augustus 2008
Berichten: 32
appie is on a distinguished road
Standaard Mijn sollicitatiebrief, Alle comentaar is welkom!

Geachte heer de Boer,

Naast het werken in teamverband - een aspect dat mij aanspreekt en waar ik reeds veel ervaring mee heb opgedaan in de supermarkt - zie ik in uw organisatie en alles wat daarbij komt kijken een interessante en leerzame uitdaging.

Op dit moment zit ik in het vierde jaar van de opleiding HAVO in 'Plaats'. Naast mijn studie lijkt het mij erg leuk om er een baantje bij te hebben. Ik heb gekozen voor 'Naam winkel' omdat het me een erg gezellige winkel lijkt en daardoor een aantrekkelijke werkomgeving

Door mijn eerdere werkervaring in de supermarkt zoals te lezen is in mijn CV, weet ik dat een service-en klantgerichte instelling en veel geduld erg belangrijk zijn in de omgang met klanten.Dit heb ik met plezier gedaan.Toch lijkt het mij erg interessant om bij jullie nieuwe dingen te leren en andere ervaring op te doen.Ik kan zowel goed zelfstandig werken als in teamverband.

Voor nadere informatie verwijs ik u naar bijgevoegd Curriculum Vitae.Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geďnformeerd en zie ik uit naar een persoonlijke kennismaking over de mogelijkheden die ik u kan bieden voor deze vacature.

Met vriendelijke groet,


Vollgede naam + achternaam



Bijlage: Curriculum Vitae


Ik had een vacature online gezien, het gaat om een kleding winkel.ik had gebeld en ze zeiden dat ik mijn CV en sollicitatiebrief moest afleveren in de winkel.Dit is mijn eerste sollicitatiebrief vond de motivatie wel moeilijk i kweet niet of ik het goed heb gedaan graag jullie hulp hiervoor

Allle comentaar is welkom en Alvast bedankt voor het helpen en lezen!

Groetjes,

Appie
Met citaat reageren
  #2  
Oud 25 december 2008, 21:51
appie appie is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 26 augustus 2008
Berichten: 32
appie is on a distinguished road
Standaard Re: Mijn sollicitatiebrief, Alle comentaar is welkom!

Wat vinden jullie ervan zo inleveren ofm oet hier en daar wat veranderen?

Alvast bedankt!

Gr,

Appie
Met citaat reageren
  #3  
Oud 26 december 2008, 16:14
Henk
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Mijn sollicitatiebrief, Alle comentaar is welkom!

Een tussennaam zoals de, van, van den, enzovoorts begint altijd met een hoofdletter wanneer er geen voornaam voor staat.
Met citaat reageren
  #4  
Oud 27 december 2008, 16:46
appie appie is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 26 augustus 2008
Berichten: 32
appie is on a distinguished road
Standaard Re: Mijn sollicitatiebrief, Alle comentaar is welkom!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henk Bekijk bericht
Een tussennaam zoals de, van, van den, enzovoorts begint altijd met een hoofdletter wanneer er geen voornaam voor staat.
Ok bedankt voor de tip heb het verandert zie hieronder! Wat vind U van de inhoud?

Alvast bedankt

Geachte heer De Boer,

Naast het werken in teamverband - een aspect dat mij aanspreekt en waar ik reeds veel ervaring mee heb opgedaan in de supermarkt - zie ik in uw organisatie en alles wat daarbij komt kijken een interessante en leerzame uitdaging.

Op dit moment zit ik in het vierde jaar van de opleiding HAVO in 'Plaats'. Naast mijn studie lijkt het mij erg leuk om er een baantje bij te hebben. Ik heb gekozen voor 'Naam winkel' omdat het me een erg gezellige winkel lijkt en daardoor een aantrekkelijke werkomgeving

Door mijn eerdere werkervaring in de supermarkt zoals te lezen is in mijn CV, weet ik dat een service-en klantgerichte instelling en veel geduld erg belangrijk zijn in de omgang met klanten.Dit heb ik met plezier gedaan.Toch lijkt het mij erg interessant om bij jullie nieuwe dingen te leren en andere ervaring op te doen.Ik kan zowel goed zelfstandig werken als in teamverband.

Voor nadere informatie verwijs ik u naar bijgevoegd Curriculum Vitae.Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geďnformeerd en zie ik uit naar een persoonlijke kennismaking over de mogelijkheden die ik u kan bieden voor deze vacature.

Met vriendelijke groet,


Vollgede naam + achternaam



Bijlage: Curriculum Vitae
Met citaat reageren
  #5  
Oud 28 december 2008, 12:30
Henk
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Mijn sollicitatiebrief, Alle comentaar is welkom!

Volgens mij kan het veel korter. Het gaat toch om een bijbaan?
Met citaat reageren
  #6  
Oud 28 december 2008, 13:52
appie appie is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 26 augustus 2008
Berichten: 32
appie is on a distinguished road
Standaard Re: Mijn sollicitatiebrief, Alle comentaar is welkom!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henk Bekijk bericht
Volgens mij kan het veel korter. Het gaat toch om een bijbaan?
Ja klopt, het gaat om een bijbaan.Maar ik heb gelezen dat een sollicitatiebrief uit ongeveer 4 alinea's moet bestaan...
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mijn sollicitatiebrief, commentaar welkom! Omarooo Sollicitatiebrief en cv 11 23 december 2008 18:23
Ben afgewezen. Wat is er mis met mijn sollicitatiebrief? anoniem2008 Sollicitatiebrief en cv 5 4 oktober 2008 23:20
Sollicitatiebrief maatschappelijk werkster - verbeteren of feedback is welkom! Monica Sollicitatiebrief en cv 4 13 juni 2007 00:24
Sollicitatiebrief voor (jr.) Benefits Consultant, alle commentaar is welkom Cuchulainn Sollicitatiebrief en cv 0 7 september 2006 13:22
Wat vinden jullie van mijn sollicitatiebrief??? Ilsie Sollicitatiebrief en cv 1 3 mei 2006 10:52


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:48.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon