Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 17 oktober 2006, 13:56
jekkie jekkie is offline
Lid
 
Geregistreerd: 10 oktober 2006
Berichten: 22
jekkie is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief pedagogisch medewerker

Ben heel hard op zoek naar een vaste baan. Deze brief is voor de functie als pedagogisch medewerker.
Laat de brief weer hier lezen want vind het zo belangrijk dat onbekenden er ook naar kijken en commentaar op geven. (goed of slecht).

Alvast bedankt.

Ps. ben ook heel benieuwd wat jullie van de opening vinden.......
Bijgevoegde bestanden
Bestandstype: doc sollicitatiebrief pedagogisch medewerker.doc‎ (20,5 KB, 1525x gelezen)
Met citaat reageren
  #2  
Oud 18 oktober 2006, 14:25
jekkie jekkie is offline
Lid
 
Geregistreerd: 10 oktober 2006
Berichten: 22
jekkie is on a distinguished road
Standaard Re: Blijf het proberen!!

heeft er dan helemaal niemand wat te zeggen over de brief????


Met citaat reageren
  #3  
Oud 18 oktober 2006, 14:41
Twinkle Twinkle is offline
Lid
 
Geregistreerd: 18 oktober 2006
Berichten: 13
Twinkle is on a distinguished road
Standaard Re: Blijf het proberen!! Zou heel graag commentaar ontvangen, brief

Sorry, ik kan de brief niet openen.. misschien even naar hier kopieren?
hmm.. en hij geeft ook aan dat de titel te lang is... weet niet of dit nu bij jouw stukje komt of ergens anders.

Grtz, Twinkle
Met citaat reageren
  #4  
Oud 18 oktober 2006, 15:13
jekkie jekkie is offline
Lid
 
Geregistreerd: 10 oktober 2006
Berichten: 22
jekkie is on a distinguished road
Standaard Re: Blijf het proberen!! graag commentaar, brief pedagogisch medewerk.

Klopt. Hier is de brief nog een x


Geachte mevrouw .........,

Een creatieve openingszin? Hopelijk volstaat het ook door u te laten weten dat ik dolenthousiast ben over de vacature van pedagogisch medewerker, die ik vond op uw website.

Na het afronden van de Pabo, ben ik nu een jaar werkzaam als invalkracht in het basisonderwijs. Deze job vervul ik met veel plezier, maar toch blijf ik zoeken in de richting van de jeugdhulp. Werken met kinderen is mijn passie. Ik vind het geweldig om kinderen bezig te zien, ze iets te leren en te helpen. Kortom ze verder te helpen in hun ontwikkeling. Het uitdagende aan de functie die u biedt is dat ik mij mede verantwoordelijk kan stellen voor kinderen waarbij de ontwikkeling, opvoeding en verzorging door verschillende omstandigheden in de weg staat. Hier zal ik me dan ook voor de volle 100% voor gaan inzetten.

Met competentiegericht werken heb ik tijdens mijn studie ervaring opgedaan. Ik vind het erg belangrijk om de aandacht te richten op de mogelijkheden van het kind zelf. In het onderwijs heb ik zelf mogen ervaren dat stimuleren en motiveren erg belangrijk is voor de ontwikkeling en het zelfvertrouwen van kinderen.

Werken in een team vind ik erg prettig en stimulerend. Ik ben collegiaal, flexibel en ondervind het belang van een open communicatie. Mijn visie op samenwerken is dat je met zijn allen meer kunt dan alleen en dat je bovendien veel van elkaar kan leren.
U biedt dé kans om een nieuwe weg in te slaan waarbij ik mij persoonlijk verder kan ontwikkelen en de kans zie ervaring op te doen in de jeugdhulp.

Ik zou het op prijs stellen om uitgenodigd te worden voor een gesprek. Waarin ik u instelling beter leer kennen en ik mijn brief en motivatie verder kan toelichten.

Met vriendelijke groet,
Met citaat reageren
  #5  
Oud 18 oktober 2006, 15:40
Twinkle Twinkle is offline
Lid
 
Geregistreerd: 18 oktober 2006
Berichten: 13
Twinkle is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief pedagogisch medewerker

Dan zal ik meteen even reageren

Vind je openingszin leuk. Vooral zo houden!

Het uitdagende aan de functie die u biedt is dat ik mij mede verantwoordelijk kan stellen voor kinderen waarbij de ontwikkeling, opvoeding en verzorging door verschillende omstandigheden in de weg staat.

Deze zin vind ik niet lekker lopen. Misschien vervangen door iets in de trant van: De uitdaging van uw functie zit voor mij in de medeverantwoordelijkheid voor kinderen wiens verleden niet meezat.
of: Het uitdagende aan uw functie is de medeverantwoordelijkheid voor kinderen waarbij de ontwikkeling, opvoeding en verzorging niet goed uit de verf is gekomen.


Hier zal ik me dan ook voor de volle 100% voor gaan inzetten.
Misschien beter: hier wil ik me graag voor de volle 100% voor inzetten.

U biedt dé kans om een nieuwe weg in te slaan waarbij ik mij persoonlijk
verder kan ontwikkelen en de kans zie ervaring op te doen in de
jeugdhulp.
Er staat twee keer kans in deze zin.. je kunt het ook gewoon weglaten: U biedt dé kans om een nieuwe weg in te slaan waarbij ik mij persoonlijk
verder kan ontwikkelen en ervaring op kan doen in de jeugdhulp.
Ik weet niet zeker of het accent op de wel klopt, volgens mij moet het andersom, maar check dit even.

Oke, hoop dat je hier iets aan hebt, en veel succes! Twinkle
Met citaat reageren
  #6  
Oud 18 oktober 2006, 15:50
jekkie jekkie is offline
Lid
 
Geregistreerd: 10 oktober 2006
Berichten: 22
jekkie is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief pedagogisch medewerker

Hoi,

bedankt voor je reactie!

Ok, dus over de opening hoef ik gelukkig niet meer na te denken.


Het uitdagende aan de functie die u biedt is dat ik mij mede verantwoordelijk kan stellen voor kinderen waarbij de ontwikkeling, opvoeding en verzorging door verschillende omstandigheden in de weg staat.

Deze zin vind ik niet lekker lopen. Misschien vervangen door iets in de trant van: De uitdaging van uw functie zit voor mij in de medeverantwoordelijkheid voor kinderen wiens verleden niet meezat.
of: Het uitdagende aan uw functie is de medeverantwoordelijkheid voor kinderen waarbij de ontwikkeling, opvoeding en verzorging niet goed uit de verf is gekomen.

Hier ga ik nog even over nadenken

Over de andere twee zinnen heb je helemaal gelijk. Denk dat ie vandaag nog op de bus gaat.

Bedankt
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief pedagogisch medewerker. Graag commentaar dian Sollicitatiebrief en cv 6 24 mei 2007 22:12
Sollicitatiebrief pedagogisch medewerker in het ziekenhuis. Graag commentaar dian Sollicitatiebrief en cv 2 6 september 2006 16:18
Graag reactie op Sollicitatiebrief parttime admistratief medewerker motor_girly Sollicitatiebrief en cv 3 27 augustus 2006 01:14
Sollicitatiebrief secretarieel /administratief medewerker nimra Sollicitatiebrief en cv 9 15 januari 2006 02:47
sollicitatiebrief Marketing medewerker victory Sollicitatiebrief en cv 4 7 oktober 2005 15:53


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:16.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon