Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 13 juli 2015, 17:48
BrakingJob BrakingJob is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 13 juli 2015
Berichten: 2
BrakingJob is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief Magazijnmedewerker

Hallo mensen,

Ik ben nieuw op dit forum en dacht laat ik gokje wagen.

Zou het op prijs stellen als iemand naar deze sollicitatie brief kan kijken om te zien of jullie nog tips hebben.

Dit is een sollicitatie als magazijnmedewerker alleen heb ik daar niet veel ervaring in.
Hoe kan ik er voor zorgen dat het toch interessant wordt voor werkgever?

Dit zijn de punten wat ik ga doen en wat de eisen zijn.

werkzaamheden

producten inklaren, orders picken inpakken
verzamelt producten
help mee met voorkomende werkzaamheden


Eisen

je bent pro-actief en assertief
bent een aanpakker
flexibel inzetbaar

Alvast bedankt voor het mee denken


Geachte heer/mevrouw,

In uw advertentie vraagt u iemand om uw team te versterken als Magazijnmedewerker. Bij het lezen hiervan werd ik razend enthousiast. En kan niet wachten om daar mijn bijdrage aan te leveren en onderdeel uit te maken van uw organisatie.

Ben leergierig, maak mij snel nieuwe werkzaamheden eigen en werk graag met mijn handen. En blijf mijzelf graag ontwikkelen.

Zoals u in mijn cv kunt lezen heb ik werkervaring opgedaan als productie medewerker.
Bij mijn huidige werkgevers heb ik gemerkt dat ik het fijn vindt om met mijn handen te werken en dit dan te combineren met administratief werk. Ik ben gedreven, kan nauwkeurig werken en heb geen 9 tot 5 mentaliteit.

Tijdens mijn opleiding als administratief medewerker heb ik geleerd om mijn werkzaamheden altijd nauwkeurig uit te voeren en streef ik altijd naar een goed resultaat.
Met mijn werk als productiemedewerker voelde ik mij verantwoordelijk om de binnengekomen goederen vanaf het ontvangst tot aan het afhalen goed te laten verlopen.

Dat de werkzaamheden binnen het bedrijf divers zijn maakt mij razend enthousiast. Werk graag in teamverband en ook zelfstandig. Ik ga altijd vrolijk naar mijn werk toe en maak makkelijk contact met collega’s en klanten.

Ik hoop dat u mij in de gelegenheid stelt mijn sollicitatie mondeling toe te lichten.

Met vriendelijke groet,


.......

Bijlage: CV
Met citaat reageren
  #2  
Oud 14 juli 2015, 14:01
BrakingJob BrakingJob is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 13 juli 2015
Berichten: 2
BrakingJob is on a distinguished road
Standaard

Kom op er zijn 103 mensen die de brief gelezen hebben kan toch wel 1 een tip geven
Met citaat reageren
  #3  
Oud 14 juli 2015, 16:39
Anoukvb Anoukvb is offline
Lid
 
Geregistreerd: 21 november 2013
Berichten: 12
Anoukvb is on a distinguished road
Standaard

Hoi,
Ik ben geen expert maar ik zou sowieso qua spelling, grammatica en zinsopbouw wat dingen veranderen. Zoals je nu geschreven hebt lijkt het meer spreek- dan schrijftaal.

Citaat:
In uw advertentie vraagt u iemand om uw team te versterken als Magazijnmedewerker. Bij het lezen hiervan werd ik razend enthousiast. En kan niet wachten om daar mijn bijdrage aan te leveren en onderdeel uit te maken van uw organisatie.
Waar heb je bijvoorbeeld de openstaande vacature gezien? Tip, begin een zin niet met EN.

Citaat:
Ben leergierig, maak mij snel nieuwe werkzaamheden eigen en werk graag met mijn handen. En blijf mijzelf graag ontwikkelen.
Maak hele zinnen, bijv. Ik ben leergierig.

Citaat:
Zoals u in mijn cv kunt lezen heb ik werkervaring opgedaan als productie medewerker.
Bij mijn huidige werkgevers heb ik gemerkt dat ik het fijn vindt om met mijn handen te werken en dit dan te combineren met administratief werk. Ik ben gedreven, kan nauwkeurig werken en heb geen 9 tot 5 mentaliteit.
Het is 'ik vind' dus zonder T.

Citaat:
Dat de werkzaamheden binnen het bedrijf divers zijn maakt mij razend enthousiast. Werk graag in teamverband en ook zelfstandig. Ik ga altijd vrolijk naar mijn werk toe en maak makkelijk contact met collega’s en klanten.
Razend enthousiast heb je ook in je eerste alinea genoemd.
Met citaat reageren
  #4  
Oud 15 juli 2015, 14:07
RowanWW__ RowanWW__ is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 15 juli 2015
Berichten: 2
RowanWW__ is on a distinguished road
Standaard

Citaat:
In uw advertentie vraagt u iemand om uw team te versterken als Magazijnmedewerker. Bij het lezen hiervan werd ik razend enthousiast. En kan niet wachten om daar mijn bijdrage aan te leveren en onderdeel uit te maken van uw organisatie.
Begin je brief niet met "Ik", "naar aanleiding van uw advertentie ..." is een beter begin

Citaat:
Ben leergierig, maak mij snel nieuwe werkzaamheden eigen en werk graag met mijn handen. En blijf mijzelf graag ontwikkelen.
Dit kan je beter bij je andere eigenschappen neerzetten, verderop in je brief.

verder sluit ik mij volledig aan bij anouk haar tips
Met citaat reageren
  #5  
Oud 1 september 2015, 20:27
lucas lucas is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 1 september 2015
Berichten: 2
lucas is on a distinguished road
Standaard

Beste,
Jouw brief lijkt mij Meer dan goed, zeker voor de job waar het om gaat. Het enige, ik zou dat razend enthousiast geen 2 keer gebruiken.
Vg, Lucas
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief magazijnmedewerker. Graag commentaar. Nathalie Sollicitatiebrief en cv 7 15 juli 2015 13:58
Sollicitatiebrief magazijnmedewerker behoordelen Evert Sollicitatiebrief en cv 0 5 april 2015 14:58
Open sollicitatiebrief medewerker F&C LennartL Sollicitatiebrief en cv 3 7 januari 2012 20:04
Sollicitatiebrief magazijnmedewerker djroadstar Sollicitatiebrief en cv 5 29 juli 2011 17:02
Bespreek jouw sollicitatiebrief of cv in dit forum - Hoe werkt het? forumbeheerder Sollicitatiebrief en cv 0 11 augustus 2005 17:58


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:11.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon