Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiegesprek

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 28 januari 2012, 12:57
Stefke35 Stefke35 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 28 januari 2012
Berichten: 2
Stefke35 is on a distinguished road
Standaard Psychiatrisch verleden vermelden of zeggen of niet?

Beste leden,

Ik heb een vriendin die 10 jaar niet mag werken en nog steeds omdat ze in collocatie zit en ze is wel vrij maar worden steeds spuiten toegedient waar ze eigenlijk het nut niet inziet. Haar toestand gaat door de medicatie achteruit en toch vecht ze ertegen. Ze moet ook steeds therapie doen gelijk de kleuters ook al geen meerwaarde voor haar.

Ze is nu door mijn steun aan het solliciteren maar weet niet goed hoe ze haar cv moet voorstellen en wat ze moet vertellen in een interview daar ze echt geen ervaring meer kan aantonen.

Kan iemand ons op weg helpen hoe ze de werkgever kan overtuigen en hoe ze dat kan vertellen en dat gat van 10 jaar in haar cv te verantwoorden?

Met vriendelijke groet
Met citaat reageren
  #2  
Oud 28 januari 2012, 16:45
Hassan
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard

Je verhaal is nogal wazig en ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat je vriendin geschikt is voor een baan. Volgens bij is een uitkering meer hierop van toepassing.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 28 januari 2012, 17:14
Stefke35 Stefke35 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 28 januari 2012
Berichten: 2
Stefke35 is on a distinguished road
Standaard

Hallo,

Mij moeten ze ook nooit hebben en ben normaal en heb een hogeschooldiploma rare wereld is me dat gewoon.

Ik heb wel een gat in mijn cv van bijna 8 jaar hoe kan ik dat verantwoorden ja 8 jaar lang tevergeefs solliciteren en verbeteren maar niks helpt.

Ik snap het echt niet meer hoe ik het nog beter moet aanpakken, misschien ben ik te oud voor de arbeidsmarkt.

Stef
Met citaat reageren
  #4  
Oud 29 januari 2012, 16:15
Hassan
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stefke35 Bekijk bericht
Hallo,

Mij moeten ze ook nooit hebben en ben normaal en heb een hogeschooldiploma rare wereld is me dat gewoon.

Ik heb wel een gat in mijn cv van bijna 8 jaar hoe kan ik dat verantwoorden ja 8 jaar lang tevergeefs solliciteren en verbeteren maar niks helpt.

Ik snap het echt niet meer hoe ik het nog beter moet aanpakken, misschien ben ik te oud voor de arbeidsmarkt.

Stef
Geen idee. Ik zou contact opnemen met het UWV/Werk.nl of het BE equivalent daarvan (indien van toepassing).
Met citaat reageren
  #5  
Oud 6 februari 2012, 14:20
Abc123 Abc123 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 6 februari 2012
Berichten: 1
Abc123 is on a distinguished road
Standaard

Ik zou een psychiatrisch verleden nooit vermelden.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ik kan niet kiezen uit twee banen Miss Missy Loopbaanvragen 3 14 juli 2015 16:28
Niet voltooide studie wel op CV vermelden? Optimus Sollicitatiebrief en cv 1 7 augustus 2011 13:23
Wat nu weet het niet hangen blijven of niet? weethetnietje Loopbaanvragen 2 7 oktober 2010 09:46
Help! Ik weet niet meer wat ik wil san2307 Loopbaanvragen 7 9 augustus 2010 17:46
Wel of niet vermelden in brief? Sjaal Sollicitatiebrief en cv 5 9 januari 2008 22:24


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:50.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon