Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Diversen > Over Carričretijger

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 3 februari 2014, 14:26
sharon.89 sharon.89 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 3 februari 2014
Berichten: 2
sharon.89 is on a distinguished road
Standaard carričretijger als sponsor

Hallo allemaal,

Ik zit met mijn handen in het haar. Voor een fictief evenement moet ik met een klasgenoot een sponsor pitch houden voor carričretijger. Het evenement heeft een voortraject van een halfjaar waarin jonge talenten worden begeleid door coaches (professionals in het vak). In de eerste editie van dit evenement draait het om modeontwerpers met als eind resultaat een modeshow (het evenement).

Het raakvlak met carričretijger is duidelijk namelijk het stimuleren van jongeren in hun carričre.

hoe zouden jullie carričretijger op zo een evenement terug willen zien? Het liefst iets waar actief aan deelgenomen kan worden zodat de beleving langer blijft zitten. Verder dan een soort beroepentest met wat voor tijger ben jij kom ik op het moment niet.

andere tips zijn ook altijd welkom!
Met citaat reageren
  #2  
Oud 3 februari 2014, 16:17
Jeinna Jeinna is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 20 januari 2014
Berichten: 25
Jeinna is on a distinguished road
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sharon.89 Bekijk bericht
Hallo allemaal,

Ik zit met mijn handen in het haar. Voor een fictief evenement moet ik met een klasgenoot een sponsor pitch houden voor carričretijger. Het evenement heeft een voortraject van een halfjaar waarin jonge talenten worden begeleid door coaches (professionals in het vak). In de eerste editie van dit evenement draait het om modeontwerpers met als eind resultaat een modeshow (het evenement).

Het raakvlak met carričretijger is duidelijk namelijk het stimuleren van jongeren in hun carričre.

hoe zouden jullie carričretijger op zo een evenement terug willen zien? Het liefst iets waar actief aan deelgenomen kan worden zodat de beleving langer blijft zitten. Verder dan een soort beroepentest met wat voor tijger ben jij kom ik op het moment niet.

andere tips zijn ook altijd welkom!
Om heel eerlijk te zijn.... ik begrijp nou niet precies wat je moet doen. Je moet een sponsor pitch houden voor carričretijger.... met in je achterhoofd dat je moet toewerken naar een modeshow? Of moet je een sponsor pitch houden gericht op het stimuleren van jongeren?

Misschien lees ik het gewoon verkeerd hoor...... maar vandaar even de vraag. Zou je het iets specifieker uit kunnen leggen? Dan wil ik best met je meedenken
Met citaat reageren
  #3  
Oud 4 februari 2014, 11:12
mariekevanoosterhout's schermafbeelding
mariekevanoosterhout mariekevanoosterhout is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 10 mei 2006
Berichten: 1.612
mariekevanoosterhout is on a distinguished road
Standaard

Leuk initiatief! Alleen begrijp ook ik de bedoeling nog niet helemaal. Aangezien ik daadwerkelijk verbonden ben aan Carrieretijger wil ik je uitdagen om te proberen het zo aan mij uit te leggen dat ik het kan volgen :-)
__________________
Marieke
Redacteur en moderator Carričretijger

Maakt werk van je toekomst!
Met citaat reageren
  #4  
Oud 4 februari 2014, 14:45
sharon.89 sharon.89 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 3 februari 2014
Berichten: 2
sharon.89 is on a distinguished road
Standaard

Hieronder heb ik het concept zoals in het conceptvoorstel stond en is goedgekeurd door docenten. Het is natuurlijk voor mij heel vanzelfsprekend maar ik snap dat het misschien verwarrend kan zijn, hopelijk wordt het door deze uitleg iets duidelijker.

Projectthema
Talentontwikkeling is een basisthema dat centraal staat in het cultuurbeleid van de Nederlandse overheid. Bij stichting KTM, wat staat voor Kunst- Talent – Mix, staat talentontwikkeling in haar projecten centraal, zo ook bij het project wat in dit fondsenwervingsplan nader zal worden toegelicht, het project genaamd: ‘Design By You’. Door een beeld te krijgen hoe talentontwikkeling centraal staat in dit project, zal onderstaand eerst het project stapsgewijs duidelijk worden uitgelegd.

Project inhoud
‘Design By You’ is een ‘fashion meets art’ event. Bij dit project worden er derde- en vierdejaars studenten, van diverse mode opleidingen, benaderd om deel te nemen aan dit project. Na alle motivatiebrieven van de derde- en vierdejaarsstudenten te hebben ontvangen, waarom zij deel willen nemen aan dit project, zullen de coaches, die zeer veel ervaring hebben in de modebranche, bepalen welke 32 studenten, van de diverse aangeschreven mode opleidingen, geselecteerd zullen worden om deel te mogen nemen aan dit project.
Deze geselecteerde studenten zullen modestukken ontwerpen met als thema: ‘Folklore kleding uit het oude Zuiderzee gebied’. De modeontwerpen zullen anno 2014 vertaald worden. Uit dit oude Zuiderzee gebied zijn vier havenplaatsen geselecteerd die aan, of vlakbij, de Zuiderzee (nu IJsselmeer) liggen. Acht studenten zullen werken met één havenplaats als thema. De vastgestelde havenplaatsen zijn Amsterdam, Volendam, Marken en Urk. De achterliggende reden waarom er is gekozen voor het ontwerpthema, ‘folklore kleding uit het oude Zuiderzee gebied’, is mede omdat Nederland veel mooie vormen qua klederdracht kent, waarvan (helaas) steeds minder van gedragen wordt. Deze klederdracht in Nederland maakt deel uit van een stuk geschiedenis. Het zal voor de modestudenten, zowel educatief als vernieuwend zijn, om in dit stukje geschiedenis te duiken voor het maken van hun ontwerpen anno 2014.
De studenten zullen meerdere malen begeleidt worden door de coaches.

Het eindproduct van alle studenten zal in de vorm van een modeshow gepresenteerd worden aan het publiek. Uiteindelijk zijn er vier winnaars, er wordt één winnaar gekozen per havenplaats, die elk €1000,- ontvangen. Uit deze vier winnaars wordt één nummer 1 gekozen, die bovenop de prijs van €1000,- ook een reis naar New York wint, om daar inspiratie op te doen voor zijn verdere loopbaan als ontwerper in de modebranche.

De locatie van het evenement, Ruigoord, is een belangrijk onderdeel bij het (ontwerp)thema. Ruigoord staat voor het zijn van een ‘culturele vrijhaven’. De locatie is een creatieve broedplaats, waar veel kunstenaars met hun ateliers gevestigd zijn. Met dit in gedachten, en het feit dat de locatie een ‘culturele vrijhaven’ is, en omdat in het thema van het project vier geselecteerde havenplaatsen zitten, is er gekozen voor het kunstenaarsdorp Ruigoord te Amsterdam als locatie.
Met citaat reageren
  #5  
Oud 4 februari 2014, 22:20
mariekevanoosterhout's schermafbeelding
mariekevanoosterhout mariekevanoosterhout is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 10 mei 2006
Berichten: 1.612
mariekevanoosterhout is on a distinguished road
Standaard

Goed, dat is dus het project. Dat geeft al iets meer inzicht, maar leg me nu eens concreet uit welke rol Carrieretijger hierin speelt. Die link maak je nu nog niet duidelijk.
__________________
Marieke
Redacteur en moderator Carričretijger

Maakt werk van je toekomst!
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Tips voor als je je bij een uitzendbureau of werving- en selectiebureau inschrijft Makingsense Alle andere carričreonderwerpen 5 5 november 2013 11:26
Mijn sollicitatiebrief als managementassistent rubyteslaa Sollicitatiebrief en cv 5 9 april 2013 13:31
Stoppen als ingenieur gwi Loopbaanvragen 1 28 mei 2012 23:06
Sollicitatiebrief als woonbegeleider (interne vacature) Hill53 Sollicitatiebrief en cv 2 30 juli 2010 15:57
Sollicitatiebrief en cv Persoonlijke begeleider B thuiszorg Dana Sollicitatiebrief en cv 1 4 januari 2007 15:11


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:24.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon