Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 24 februari 2006, 09:00
christinejade christinejade is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 23 februari 2006
Berichten: 4
christinejade is on a distinguished road
Exclamation Sollicitatiebrief verkoopmedewerker kledingwinkel

Ik ben niet zo goed in brief schrijven sinds Nederlands is niet mijn moedertaal.Maar toch wil ik in de samenlaving aanpassen dus wil graag een werk vinden. Werken in een keldingwinkel lijk me een goede plaats om nog mijn taalkennis te verbreden.Wil jullie me aub hier helpen?

Alvast bedankt!

christinejade




Geachte Meneer Martijn ,

OP 22 February jongstleden viel mijn ogen op de vacature Fulltime Verkoopmedewerker bij de Volkskarant en graag willen solliciteren op deze leuke functie.

Graag zou ik mijzelf voor willen stellen als zelfstandige, enthousiaste, spontane vrouw die weet wat zij wil en.Ik leef mijn leven tot de vollest
Ik heb een representatief uiterlijk, spreek algemeen beschaafd Nederlands en tevens beheers ik de Engelse taal goed. Ik kan u verzekeren dat iedere klant de winkel zal uitlopen met een goed gevoel en een positieve indruk van uw bedrijf.

Ik heb mijn een staatsexamen voor Nederlands afgelegd en wil graag ervaring in de verkoop opdoen daar ik graag met mensen omga.

Ik ben heel erg geinteresseerd in de functie van verkoopmedewerker bij Vila.

Graag zou ik deze brief en mijn motivatie toelichten in een persoonlijk gesprek. Een uitnodiging hiervoor zie ik dan ook met veel belangsteling tegemoet.

Met vriendelijke groet


Christine Jade Samson

Laatst gewijzigd door christinejade; 24 februari 2006 om 15:00 Reden: kan niet goed gelezen worden
Met citaat reageren
  #2  
Oud 24 februari 2006, 12:06
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Ik wil heel graag verkoper van keldingwinkel worden, help aub met mijn brief?

HOI CRISTINE,

HOEWEL IK OOK GEEN STER BEN IN BRIEVEN SCHRIJVEN GA IK JOU PROBEREN TE HELPEN. IK HEB HIER EN DAAR WAT AANPASSINGEN GEDAAN, IK HOOP DAT JE ER IETS AAN HEBT.

GEACHTE HEER ..... ( HET IS BELANGRIJK DAT JE DE NAAM WEET VAN DE DESBETREFFENDE PERSOON, BEL DESNOODS EVEN NAAR DE ORGANISATIE OP)

OP DATUM VIEL MIJN OOG OP DE VACATURE VERKOOPMEDEWERKER EN GRAAG WIL IK SOLLICITEREN OP DEZE LEUKE FUNCTIE.

GRAAG ZOU IK MIJZELF VOOR WILLEN STELLEN ALS EEN ZELFSTANDIGE, ENTHOUSIASTE EN SPONTANE VROUW DIE WEET WAT ZIJ WIL. IK HEB EEN REPRESENTIEF UITERLIJK, EN SPREEK ALGEMEEN BESCHAAFD NEDERLANDS. TEVENS BEHEERS IK DE ENGELSE TAAL UITSTEKEND. IK KAN U VERZEKEREN DAT IEDERE KLANT DE WINKEL ZAL UITLOPEN MET EEN GOED GEVOEL EN EEN POSITIEVE INDRUK VAN UW BEDRIJF.

GRAAG ZOU IK DEZE BRIEF EN MIJN MOTIVATIE TOELICHTEN IN EEN PERSOONLIJK GESPREK. EEN UITNODIGING HIERVOOR ZIE IK DAN OOK MET VEEL BELANGSTELLING TEGEMOET.

MET VRIENDELIJKE GROET,

NAAM


Nou ik hoop dat je er iets aan heb cristine,

groetjes Diana
Met citaat reageren
  #3  
Oud 24 februari 2006, 12:07
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Ik wil heel graag verkoper van keldingwinkel worden, help aub met mijn brief?

ik zie een taalfout, het moet representatief en niet representief.. dat moet je ook nog even aanpassen...
Met citaat reageren
  #4  
Oud 24 februari 2006, 14:39
christinejade christinejade is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 23 februari 2006
Berichten: 4
christinejade is on a distinguished road
Question Re: Ik wil heel graag verkoper van kledingwinkel worden, help aub met mijn brief?

dankjewel voor jullie hulp.Ik kan jullie advies goed gebruiken.

Wat ik me ook afvraag is , moet ik ook dan melden in mijn brief dat ik een buitenlander bent of beter van niet? En is er misschien iemand daar die al in een winkel gesolliciteerd en heeft een baan gekregen? Is mijn brief wel goed om een uitnodiging te krijgen?

Dank je.
jade
Met citaat reageren
  #5  
Oud 24 februari 2006, 18:15
diaantje diaantje is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 23 februari 2006
Berichten: 4
diaantje is on a distinguished road
Standaard Re: Ik wil heel graag verkoper van kledingwinkel worden, help aub met mijn brief?

Hoi,


Nee ik zal zeker niet vermelden dat je een buitenlander bent. Dat is toch helemaal niet relevant!!

Suc6 verder

Diana
Met citaat reageren
  #6  
Oud 24 februari 2006, 20:27
christinejade christinejade is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 23 februari 2006
Berichten: 4
christinejade is on a distinguished road
Standaard Re: Ik wil heel graag verkoper van kledingwinkel worden, help aub met mijn brief?

Hallo Diana,

Dank je wel hoor. Je hebt gelijk, dat hoeft ik niet te vermelden.
Met citaat reageren
  #7  
Oud 26 februari 2006, 13:20
christinejade christinejade is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 23 februari 2006
Berichten: 4
christinejade is on a distinguished road
Smile Re: Ik wil heel graag verkoper van kledingwinkel worden, help aub met mijn brief?

Ik ga al mijn sollicitatie brief morgen sturen...Heb iemand nog 'additional tips of adbies voor mij?


Dank ja
Met citaat reageren
  #8  
Oud 28 februari 2006, 12:48
_mike_ _mike_ is offline
Lid
 
Geregistreerd: 28 februari 2006
Berichten: 6
_mike_ is on a distinguished road
Standaard Re: Ik wil heel graag verkoper van kledingwinkel worden, help aub met mijn brief?

Ja, het is Februari en niet February,
volkskrant ipv Volkskarant

en.Ik leef mijn leven tot de vollest
en ik probeer alles uit mijn leven te halen wat er uit te halen valt.

Ik heb mijn een staatsexamen voor Nederlands afgelegd en wil graag ervaring in de verkoop opdoen daar ik graag met mensen omga.
Ik heb een staatsexamen Nederlands afgelegd, en ik zou graag ervaring willen opdoen in de verkoop omdat ik graag met mensen omga.

geinteresseerd
geïnteresseerd

Met vriendelijke groet
Met vriendelijke groet,
De komma niet vergeten...
Met citaat reageren
  #9  
Oud 2 maart 2006, 17:12
Maarten Maarten is offline
Lid
 
Geregistreerd: 8 november 2005
Berichten: 20
Maarten is on a distinguished road
Standaard Re: Ik wil heel graag verkoper van kledingwinkel worden, help aub met mijn brief?

Christinejade, complimenten voor je Nederlands!

aan alle anderen: dank voor jullie hulp (ga zo door!)
__________________
Maarten - Carrièretijger.nl
Met citaat reageren
  #10  
Oud 22 oktober 2006, 14:39
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Ik wil heel graag verkoper van kledingwinkel worden, help aub met mijn brief?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk bericht
Christinejade, complimenten voor je Nederlands!

aan alle anderen: dank voor jullie hulp (ga zo door!)
Je moet er ook een cv bij doen, en eventueel een pasfoto..
zodat ze een beter beeld van je krijgen.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief/cv verkoopmedewerker Revenant Sollicitatiebrief en cv 1 5 oktober 2006 14:35
Sollicitatiebrief verkoopmedewerker, Wie wil hem nakijken? jolanda24 Sollicitatiebrief en cv 1 8 september 2006 15:22
Open sollicitatiebrief kinderopvang Kyr Sollicitatiebrief en cv 2 8 mei 2006 19:53
Sollicitatiebrief verkoopster kledingwinkel Lilmissindo Sollicitatiebrief en cv 4 10 januari 2006 18:34
Sollicitatiebrief Media- Adviseur Simply Sollicitatiebrief en cv 2 13 november 2005 13:33


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:46.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon