Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

 
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
  #1  
Oud 1 april 2012, 22:23
Jeroen smits Jeroen smits is offline
Lid
 
Geregistreerd: 3 december 2011
Berichten: 6
Jeroen smits is on a distinguished road
Standaard Sollicitatie Assistent Accountant

Hallo medeforumgangers,

Ik heb een prachtige vacature gezien en daarom heb ik besloten om een concept motivatiebrief te schrijven. Het is altijd handig om het te laten lezen door derden. Heel graag ontvang ik dan ook jullie op- en/of aanmerkingen en suggesties ter verbetering.

Tevens heb ik nog de volgende kwestie die me niet geheel duidelijk is: Het betreft een online sollicitatie. Kan ik dan de brief het beste uitprinten, ondertekenen en vervolgens pdf inscannen?

Bij voorbaat dank voor jullie reacties!

Eigen naam
Eigen straat
Eigen postcode en woonplaats

Naam bedrijf
Adres bedrijf
postcode en plaats bedrijf

Plaats, d.d.

Betreft: vacatureomschrijving


Geachte xxxx,

U bent op zoek naar toptalent dat vastberaden is om de top te bereiken voor de functie van Assistent Accountant. Daarom werd ik toen ik de vacature van xxx op de website van naam website las direct enthousiast.

Uw organisatie spreekt mij erg aan omdat ik het belangrijk vind bij een organisatie te werken die waarde hecht aan, en de ontwikkeling van, haar medewerkers. Tevens staat xxx bekend om haar kwalitatief hoogwaardige dienstverlening. Dit zijn voor mij belangrijke redenen om te solliciteren bij uw organisatie.

De afgelopen tweeënhalf jaar heb ik het duale leertraject gevolgd waar ik werkzaam ben geweest voor een accountantsorganisatie. Dit is voor mij een zeer leerzame periode geweest omdat ik zowel ervaring heb opgedaan in de controle- en samenstelpraktijk. Het voordeel van werken op beide afdelingen is dat ik een weloverwogen keus hebben kunnen maken tussen de verschillende afdelingen. Het uitvoeren van controlewerkzaamheden vind ik dusdanig plezierig dat ik mij hier graag verder in wil ontwikkelen. De functie van Assistent Accountant biedt mij de mogelijkheid om mijn ervaringen en opgebouwde kennis in te zetten in het werkveld waar ik me sterk mee verbonden voel.

Ik zie uw uitnodiging voor een gesprek met veel plezier tegemoet en kijk uit naar de mogelijkheid om mijn enthousiasme in een persoonlijk gesprek nader aan u toe te lichten.

Met vriendelijke groet,


XXX



Bijlagen:
Curriculum Vitae
cijferlijst
Met citaat reageren
 

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief Junior Assistent Accountant Estherhaley Sollicitatiebrief en cv 2 10 februari 2009 13:57
Solliciteren voor de funcie Assistent Accountant. Graag meningen & tips! Estherhaley Sollicitatiebrief en cv 0 2 februari 2009 20:44
Sollicitatiebrief assistent accountant Claudia_1979 Sollicitatiebrief en cv 2 28 januari 2008 13:57
open sollicitatie juridisch assistent feedback gevraagd kleine_rood Sollicitatiebrief en cv 4 10 oktober 2007 14:50
Sollicitatie Junior Assistent Accountant AA Danny Sollicitatiebrief en cv 8 15 april 2006 20:38


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:44.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon