Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

 
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
  #1  
Oud 29 augustus 2011, 13:40
my_style my_style is offline
Lid
 
Geregistreerd: 22 augustus 2011
Berichten: 14
my_style is on a distinguished road
Stuur een bericht via MSN naar my_style
Standaard Sollicitatiebrief + cv telefonische hulpverlener

Hallo mensen,

Ik wil graag commentaar horen of mijn sollicitatiebrief + cv qua nederlandse taal klopt.

groetjes Paulo

--------------------------------------------------------------------------------------

Betreft: stageplaats telefonische hulpverlener

Geachte heer/mevrouw,

Een week voordat de zomervakantie begon heb ik vanuit de opleiding HBO Maatschappelijk Werk en Dienstverlening een lijst doorgenomen waarin stageplaatsen beschikbaar zouden kunnen zijn. Een van deze stageplaatsen was Stichting Verslavingszorg die me interesseerde. Ik nam telefonisch contact op met een medewerker om te vragen of Stichting Verslavingszorg een open sollicitatie op prijs stelt. Graag zou ik voor de functie telefonische hulpverlener willen solliciteren.

Ik studeer op dit moment bij de Hanze Hogeschool **** en volgt de opleiding HBO MWD. Tijdens de opleiding heb ik de vakken psychologie, pedagogiek, gedragsproblemen en cliëntengesprek gevolgd. Dit heb ik goed kunnen afronden. Door in het laatste lesperiode een bepaald project te volgen heb ik kennis kunnen maken met het onderwerp verslaving en de instellingen die met deze problematiek werken. Hierdoor is mijn interesse gewekt en ik zou graag over dit onderwerp bezig willen houden door stage te lopen bij uw organisatie.

Stichting Verslavingszorg heeft een goede indruk op me gemaakt. Ik las een informatie op de website dat Stichting Verslavingszorg een christelijke organisatie is. Dit is voor mij een reden om als christen bij uw organisatie te komen werken. Ook wil ik graag mensen ondersteunen die hulp nodig hebben. Dit geeft mij voldoening en behoort tot een van de taken van iedere christen. De derde reden dat ik graag bij Stichting Verslavingszorg wil werken is dat ze overeenkomsten vertonen met mijn vorige stageplaats Vluchtelingenwerk. Beide organisaties werken namelijk cliëntgericht. Mijn taken bij Vluchtelingenwerk bestond uit: asielzoekers informeren over vreemdelingenrecht en hun interviewen over het land van herkomst. Ik heb besloten om eerst bij Stichting Verslavingszorg te gaan solliciteren in plaats van bij Vluchtelingenwerk, omdat ik graag iets nieuws wilt leren en mezelf hierdoor kan ontwikkelen.

Ik hoop u door middel van deze brief voldoende te kunnen informeren en dat dit een aanleiding mag zijn om me uit te nodigen voor een gesprek.

Hoogachtend,


Paulo


Bijlage: curriculum vitae











CURRICULUM VITAE

Persoonlijke gegevens

Voornamen: ****
Achternaam: ****
Geboortedatum: ****
Geboorteplaats: ****
Geboorteland: ****
Nationaliteit: ****
Religie: Rooms-Katholiek

Adres:
Postcode:
Woonplaats:

Telefoonnummer:
e-mail adres:

Vooropleidingen:

2002/2006
MBO Sociaal Juridisch Medewerker
Uitstroomrichting: Sociale Zekerheid

1998/2002
MAVO
Vakkenpakket: Nederlands, Duits, Engels, Wiskunde, Natuurkunde en Biologie

Werk/stages
1998 Kranten bezorgen
2005 Kaartjes verkopen aan deuren (vakantiewerk)

2005-2006 Vluchtelingenwerk ****
Taken: asielzoekers interviewen, dossiers analyseren, verslaglegging ‘vluchtverhaal’, contactleggen met de immigratiedienst en rechtshulpverleners.

Trainingscursus gevolgd, georganiseerd door Vluchtelingewerk met de volgende thema’s:
- asielprocedures
- ‘’hoe om te gaan met cliënten’’.

2007 Sociale Dienst ****: Afdeling Fraudebestrijding
Gegevens controleren van uitkeringsgerechtigden.
Verdere toelichting van de werkzaamheden worden
niet vrijgegeven in verband met beroepsgeheim.

2009/2011 Restaurent ****
Taken: afwas, catering en schoonmaak.

Pesoonlijke eigenschappen
- bedachtzaam
- geduldig
- Toont begrip aan een ander

Talenkennis
Nederlands: spreken, lezen en schrijven
Engels: vloeiend spreken, lezen en schrijven
Spaans: vloeiend spreken, lezen en schrijven

Vrije tijd

Atletiek (hardlopen), Kung-fu (vechtsport), schaken (doet mee aan wedstrijden), internetten, tv kijken, muziek luisteren en naar de kerk gaan.
Met citaat reageren
 

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Graag jullie reactie op mijn net even anders dan anders sollicitatiebrief en cv vertegenwoordiger Sollicitatiebrief en cv 6 2 juli 2012 17:37
Sollicitatiebrief Sociaal Pedagogisch Hulpverlener maja23 Sollicitatiebrief en cv 1 10 maart 2010 13:10
Sollicitatiebrief Ambulant hulpverlener: graag feedback Es P Sollicitatiebrief en cv 2 27 mei 2008 12:22
Bespreek jouw sollicitatiebrief of cv in dit forum - Hoe werkt het? forumbeheerder Sollicitatiebrief en cv 0 11 augustus 2005 16:58


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:30.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon