Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 29 maart 2007, 16:14
Lilian33 Lilian33 is offline
Lid
 
Geregistreerd: 15 maart 2007
Berichten: 5
Lilian33 is on a distinguished road
Standaard Solliciteren zonder ervaring

Ik heb een administratieve functie gezien waarin geen ervaring wordt geeist en waarvan ik denk dat ik het aan zou kunnen.
Ik heb geen ervaring maar mag van mijn werkgever in het kader van re-intergratie wel een opleiding volgen. Ik heb een lichamelijke beperking opgelopen maar die is niet hinderlijk voor de functie. Ik wil dit niet aangeven in de brief, maar wel dat ik evt een opleiding krijg van mijn huidige wergever (verstandig??). Verder is de functie in een transportbedrijf en ik heb wel goede ervaringen in een magazijn.
Ik ben al de hele middag bezig met de kern van de brief maar kom er niet uit...

Help !

(Verder weet ik wel dat er niet zoveel ik in moet staan zoals in dit stukje)


Alvast bedankt !
Met citaat reageren
  #2  
Oud 29 maart 2007, 18:01
Rens Rens is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 28 november 2006
Berichten: 985
Rens is on a distinguished road
Standaard Re: Solliciteren zonder ervaring

Hoi Lilian,

Het is niet de bedoeling dat wij de brief voor jou gaan schrijven want dan val je meteen door de mand bij de nieuwe werkgever. Waar ik je wel mee kan helpen is het volgende.

Maak een indeling van je brief in hoofdlijnen.

Aanhef/waar je de vacature gevonden hebt/ waarom het bedrijf/waarom jij/waarom jij én het bedrif/afsluiting/
(zoek op deze sit het AIDA-model even op)