Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

 
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
  #1  
Oud 19 november 2010, 16:25
Qualitytime Qualitytime is offline
Lid
 
Geregistreerd: 19 november 2010
Berichten: 12
Qualitytime is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief support-/helpdesk mederwerker, feedback gewenst!

Hallo forumleden,

Net nieuw geregistreerd op de forum en heb jullie feedback nodig over mijn sollicitatiebrief.

Hier volgt de vacature;

Support-/Helpdesk medewerkers (m/v)
met Payroll en/of HRM kennis

Een spontane collega die onze klanten professioneel wil ondersteunen in het gebruik van de door ons geleverde software-oplossingen. Als eerste aanspreekpunt voor onze klanten ondersteun je zowel op productinhoudelijke zaken, maar ook voor technische vraagstukken wil je tot het uiterste gaan. Het is een uitdagende, afwisselende met een goed doorgroeiperspectieve functie. Je komt met alle aspecten van software en bedrijfsprocessen in aanraking. Ook kandidaten die nog géén of weinig ervaring hebben in deze functie kunnen bij BedrijfX intern (training on the job) opgeleid worden, waarbij gedacht wordt aan kandidaten met een achtergrond bij administratie-/accountantskantoren.

De xxxxx biedt jou een variërende job in een jong, snel groeiend bedrijf waar Teamspirit hoog in het vaandel staat. Voor de juiste Teamplayers kennen wij uitstekende salarissen met moderne emolumenten en flexibele secundaire arbeidsvoorwaarden.
Daarnaast kun je binnen onze organisatie je kennis en vaardigheden inzetten door mee te werken aan de continue ontwikkeling en verbetering van kennisoverdracht en projectvisie.
Naast het samen uitdagingen aangaan vinden wij plezier in ons werk erg belangrijk.

En dit is de sollicitatiebrief;

Naar aanleiding van de vacature support-/helpdesk medewerker, die gepubliceerd staat op uw site bedrijfX.nl, stel ik mezelf beschikbaar voor deze functie. Gezien de gevarieerde aard van de functie en de gewenste expertise op het gebied van de salarisadministratie en personeelszaken, ben ik enthousiast en van mening dat ik mede door mijn ervaring en inzet, de bedrijfssoftware die BedrijfX aanbiedt professioneel te kunnen ondersteunen.

Door mijn ervaring met personeelsinformatiesystemen en het implementeren van deze, weet ik dat er meest interessante vraagstukken op het pad komen bij het in gebruik nemen en het optimaliseren van deze systemen. Als support-/helpdeskmedewerker ondersteun je deze gebruikers en daarom vind ik het uitdagend om snel en adequaat deze vraagstukken op te lossen.

Door uw site goed te lezen, en met de innovatieve software die uw bedrijf met succes op de markt brengt kan ik goed begrijpen dat teamspirit en teamwork hoog in het vaandel staat. Het gezamenlijk aangaan van uitdagingen en het hebben van plezier in werk vind ik ook van essentieel belang en zijn redenen voor mij wat uw bedrijf zo aantrekkelijk maakt.

Uw vraagt naar kandidaten die kennis hebben van de bedrijfsprocessen binnen de afdelingen Payroll en Human Resource Management. Ik heb vier jaar gewerkt als loonadministrateur bij een administratiekantoor waarbij ik meerdere loonadministraties runde en ook verschillende software implementaties heb gerealiseerd. Tevens werd ik ook ingezet als interim loonadministrateur, waarbij een succesvolle implementatie is gerealiseerd van een koppeling van Pview met ASAP.

Hiermee meen ik te hebben aangetoond dat mijn ervaring en capaciteiten aansluiten op de functie.
Nieuwsgierig geworden? Graag maak ik een afspraak om nader kennis te maken. Ik ben namelijk ook heel nieuwsgierig naar jullie!

Wat denken jullie ervan?
Met citaat reageren
 

Favorieten/bladwijzers

Labels
sollicitatiebrief

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief facilitair medewerkster bibliotheek: feedback please Wendystarrie Sollicitatiebrief en cv 1 28 juli 2010 00:56
Feedback Sollicitatiebrief stage Juridische Zaken Berwin1 Sollicitatiebrief en cv 4 28 juni 2010 17:56
Sollicitatiebrief persvoorlichter vakbond, feedback graag Madeloepie Sollicitatiebrief en cv 0 18 april 2010 18:07
Sollicitatiebrief agogisch medewerker. Graag feedback! Mireille Sollicitatiebrief en cv 0 18 juni 2009 03:18
Sollicitatiebrief Support Medewerker julka Sollicitatiebrief en cv 0 6 mei 2009 14:28


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:27.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon