Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Opleiding kiezen en volgen

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 7 november 2006, 12:34
Indy Indy is offline
Lid
 
Geregistreerd: 7 november 2006
Berichten: 11
Indy is on a distinguished road
Stuur een bericht via MSN naar Indy
Standaard Zijn er hier nog meer HEAO MER studenten van de LOI

Hallo allemaal, ik ben nieuw hier en eigenlijk op zoek naar andere LOI studenten die de HEAO MER volgen, of eventueel een gelijksoortig iets. Ikzelf ben bijna klaar en met de laatste module bezig, daarna nog de scriptie en klaar.
Nu heeft de LOI al voor de tweede keer binnen mijn studie (alletwee in mijn laatste jaar dus) besloten dat bepaalde certificaten pas geldig worden indien je een casuistiek module hebt gedaan. Echt belachelijk is dit!! zijn ook nog eens geen misselijke opdrachten die je na 3 a 4 jaar studeren nog eens extra in je maag worden gedrukt.
ik heb ze reeds aangeschreven, maar zoek nog een juiste manier om dit aan te pakken en hoop dus mensen te spreken te krijgen die hier ook mee te maken hebben.
Uiteraard ben ik ook bereikbaar om vragen mbt de studie te beantwoorden (zag de studienaam bij wat vragen voorkomen)
Met citaat reageren
  #2  
Oud 8 november 2006, 17:49
Lynn Lynn is offline
Lid
 
Geregistreerd: 18 september 2006
Berichten: 14
Lynn is on a distinguished road
Standaard Re: Zijn er hier nog meer HEAO MER studenten van de LOI

Hoi, ik ben pas aan een studie HEAO bedrijfseconomie begonnen. Ik kan je helaas dus niet helpen met je dilemma betreffende de extra opgegeven opdrachten. Wel zou ik graag van je willen weten hoe je de studie via de LOI
hebt ervaren. En wat je toekomst verwachting is met betrekking tot een baan of misschien door studeren.

Groeten en succes met de laatste loodjes.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 8 november 2006, 19:51
Indy Indy is offline
Lid
 
Geregistreerd: 7 november 2006
Berichten: 11
Indy is on a distinguished road
Stuur een bericht via MSN naar Indy
Standaard Re: Zijn er hier nog meer HEAO MER studenten van de LOI

@ Lynn,

kijk! net gestart, dan heb je nog even te gaan, kan ik beter mijn eigen probleempje hebben he . maar waar het je vragen betreft: de hele studie op zich is eigenlijk best wel bevallen. Het kost wel een heleboel vrije avonden, zeg maar iedere doordeweekse avond. het vraagt dus een hele hoop zelfdiscipline en doorzettingsvermogen. Je krijgt alleen elke keer dat je een examen haalt een enorme boost, dan bruis je weer om de volgende te halen. tot het examen nadert en dan kak je weer in (zo ging het tenminste bij mij).
Ik heb altijd s avonds geleerd vanaf dat ik van school kwam (MEAO) en dit was echt mijn laatste. ik heb het voor mijn werk niet nodig en ben ook niet van plan te wisselen (nu zelfstandig ondernemer). Ik had alleen iets van nu nog een opleiding doen en anders nooit meer! en dus maar geprobeerd om een hbo te pakken. voorheen altijd cursussen gedaan, zoals nima a enzo.
ik ben hierna dus echt klaar hoor, daarom komen die extra modules ook zo rauw op mijn dak, denk je bijna klaar te zijn.... krijg je dat. voorlopig reageert LOI ook nog niet, afwachten dus. ik had hier wel wat reacties op verwacht, maar helaas, schijnbaar vindt iedereen die 'extraatjes' wel leuk

nou succes in ieder geval, ik hoop dat je hier iets aan had, heb je nog vragen, probeer het maar,

groet
Indy
Met citaat reageren
  #4  
Oud 13 november 2006, 19:55
Willy Willy is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 13 november 2006
Berichten: 1
Willy is on a distinguished road
Angry Re: Zijn er hier nog meer HEAO MER studenten van de LOI

Jawel hoor, er zijn nog meer mensen die niet op deze extraatjes zitten te wachten. Ik dacht dat voor mij eindelijk het einde inzicht was. Na circa 3 jaar ploeteren, was ik het eigenlijk ook wel spuugzat. Ik moet in december nog een examen doen en daarna de module casuistiek. Krijg ik vorige week doodleuk het bericht dat ik nog een ICT praktijkopdracht moet maken. De opdracht heb ik reeds ontvangen. Ik moest 'm ongeveer 8 keer doorlezen voordat ik door had wat nou de bedoeling was. De LOI heb ik gebeld, maar zoals verwacht hoef je uit die hoek geen steun te verwachten. "Wij kunnen er ook niks aan doen, maar voorlopig komen er geen extra modules bij". Een antwoord waar je wat mee kan. Er zit dus niks anders op dan nog even de kiezen op elkaar te doen.
Met citaat reageren
  #5  
Oud 13 november 2006, 21:26
Indy Indy is offline
Lid
 
Geregistreerd: 7 november 2006
Berichten: 11
Indy is on a distinguished road
Stuur een bericht via MSN naar Indy
Standaard Re: Zijn er hier nog meer HEAO MER studenten van de LOI

nou, ik was dus nog wel even in de pen geklommen, maar ben ook weinig opgeschoten. er wordt aangegeven dat iedereen die deze opleiding volgt deze module moet doen, ook al hebben ze de certificaten al op zak, maar geen hbo diploma. daar kunnen we dus niets mee, het is ook niet iets van de branche organisaties moet maar voor de bachelor accreditatie noodzakelijk,
kijk....daar worden we vrolijk van. ik had dit wel al een beetje verwacht maar blijf het een behoorlijke bummer vinden. komt geen eind aan zo. Die ICT casuistiek is inderdaad niet misselijk, dat had ik ook gezien. pfffff...........

niemand goeie ideeen meer??
Met citaat reageren
  #6  
Oud 17 november 2006, 10:15
Indy Indy is offline
Lid
 
Geregistreerd: 7 november 2006
Berichten: 11
Indy is on a distinguished road
Stuur een bericht via MSN naar Indy
Standaard Re: Zijn er hier nog meer HEAO MER studenten van de LOI

Ik heb de module eens doorgenomen, maar ben echt opnieuw geschrokken hoor. het is niet gewoon even een eindopdracht om te laten zien dat je het begrijpt (zoals de eindmodule die ze voor vastgoed hebben gemaakt), maar een complete stage, inclusief verslaglegging. vragen gewoon nog even een verslag van zo'n 50 a-4 tjes. Hier moeten toch meer mensen moeite mee hebben. ik vind dit echt een zwaar overdreven grote opdracht.

kom mensen, reageer!! moet met een groep toch aan te pakken zijn!
Met citaat reageren
  #7  
Oud 17 november 2006, 12:00
Indy Indy is offline
Lid
 
Geregistreerd: 7 november 2006
Berichten: 11
Indy is on a distinguished road
Stuur een bericht via MSN naar Indy
Standaard Re: Zijn er hier nog meer HEAO MER studenten van de LOI

ik heb net weer de loi gebeld om hier melding van te maken, maar het moet wel echt van diverse kanten afkomen, zoveel mogelijk telefoontjes die kant op!!!
kom op mensen klim even in de telefoon!!!
Met citaat reageren
  #8  
Oud 17 november 2006, 12:04
Lynn Lynn is offline
Lid
 
Geregistreerd: 18 september 2006
Berichten: 14
Lynn is on a distinguished road
Standaard Re: Zijn er hier nog meer HEAO MER studenten van de LOI

Hoi, Staat deze opdracht eigenlijk aangegeven in je studieplanner?
Wanneer dit niet zo is, dan is het vreemd dat de LOI hiervan afwijkt.
Er wordt in het begin van de studie gezegt dat de studieplanner je begeleid van het begin tot aan het einde van je studie.
Wanneer je het er niet mee eens bent zou je misschien kunnen navragen of een kwaliteitscommissie hiernaar wil kijken. Bijvoorbeeld de commissie waardoor de studie geacrediteerd is.Misschien kan de ib groep je er meer over vertellen?
Met citaat reageren
  #9  
Oud 17 november 2006, 12:15
Indy Indy is offline
Lid
 
Geregistreerd: 7 november 2006
Berichten: 11
Indy is on a distinguished road
Stuur een bericht via MSN naar Indy
Standaard Re: Zijn er hier nog meer HEAO MER studenten van de LOI

nee hoor, die stond niet in de planner. dat kan ook niet omdat ze hem er later aan toegevoegd hebben. Ja, moet inderdaad uitzoeken waar je zoiets aanhangig kan maken. LOI is wat dat betreft in stijl geen gehoor aan het geven. je krijgt niemand te spreken die er wat van weet, alleen dat het doorgegeven wordt. Daarom is het zo belangerijk dat er meer mensen bellen, dan weten ze dat het speelt. nu wordt het gewoon afgedaan als dat iemand zit te zeuren. Ze verwachten echter wel met deze opdracht dat je er een volledige stage van maakt inclusief verslaglegging. stage is al een vak op zich in je studie en een hele zware ook!
Met citaat reageren
  #10  
Oud 20 november 2006, 15:22
Lynn Lynn is offline
Lid
 
Geregistreerd: 18 september 2006
Berichten: 14
Lynn is on a distinguished road
Standaard Re: Zijn er hier nog meer HEAO MER studenten van de LOI

Hallo Indy,
Ik hoop dat je probleem misschien is opgelost of dat de LOI tenminste naar je hebt willen luisteren...

Ik heb een vraag met betrekking tot mijn eigen studie. Namelijk, ik moet volgende maand een openboekexamen maken van de computermodules. Weet jij hoe dit in zijn werk gaat?

Groeten Lynn
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Labels
hbo mer, loi

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Help ik vind mijn werk niet meer leuk! Linlin Loopbaanvragen 21 31 december 2012 20:52
'Sollicitatiebrief van de maand' heeft me een baan opgeleverd! nicky1983 Sollicitatiebrief en cv 4 6 oktober 2007 18:31
Reis Siebrich Loopbaanvragen 20 19 oktober 2006 16:39
en nog een briefje, ik hou ook van jullie nicky1983 Sollicitatiebrief en cv 2 26 juni 2006 16:53
Academie voor Kunst en Vormgeving, door de ogen van een oud-student forumbeheerder Opleiding kiezen en volgen 0 8 september 2005 15:45


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:18.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon