Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

 
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
  #1  
Oud 10 mei 2012, 19:02
labear1386 labear1386 is offline
Lid
 
Geregistreerd: 29 januari 2009
Berichten: 12
labear1386 is on a distinguished road
Talking Sollicitatiebrief beveiliger burgerluchtvaart, drama!

Hallo allemaal,
ik heb een sollicitatiebrief geschreven maar ik loop in het middelste stuk vast.
Zou iemand mij aub verder op weg kunnen helpen? Alvast bedankt!



Functie omschrijving


Identiteitscontroles uitvoeren met behulp van een irisscan, medewerkers van luchthaven Schiphol fouilleren, observeren en cameratoezicht. Maar ook toezicht houden op bouwwerkzaamheden, voertuigcontrole en –registratie en mobiele surveillance op randwegen. Als beveiliger burgerluchtvaart bij Trigion Aviaton Security ben je in teamverband verantwoordelijk voor de veiligheid van de luchthaven Schiphol. Een verantwoordelijke baan waarbij klantvriendelijkheid voorop staat.


Functie eisen


Je hebt goede communicatieve vaardigheden, een professionele uitstraling en bent alert en stressbestendig.
Je:
• bent minimaal 18 jaar oud en van onbesproken gedrag in verband met een uitgebreid antecedentenonderzoek;
• hebt minimaal vmbo-2 denk- en werkniveau;
• hebt het mbo diploma beveiliger 2/ABM óf wilt hiervoor opgeleid worden;
• beheerst de Nederlandse taal goed en je kunt je verbaal goed redden in het Engels;
• woont maximaal 40 kilometer van de luchthaven Schiphol;
• kunt de luchthaven Schiphol áltijd zelfstandig bereiken, dus ook ’s nachts, in het weekend en op feestdagen;
• kunt kleuren goed onderscheiden, zodat je documenten en röntgenbeelden kunt controleren.

Flexibel inzetbaar
Je bent minimaal 24 uur per week flexibel én op onregelmatige tijden inzetbaar. Denk hierbij aan dag-, nacht- een weekenddiensten. Dames zijn ook van harte uitgenodigd te solliciteren, omdat de fouillering altijd plaatsvindt door een persoon van hetzelfde geslacht.
--------------------------------------------------
Geachte heer/ mevrouw,
Flexibel, enthousiast en verantwoordelijkheid zijn steekwoorden die van toepassing zijn op mij, daarom solliciteer ik op de functie beveiliger burgerluchtvaart. De diversiteit van de werkzaamheden die deze functie bied spreken mij erg aan.

Omdat al ik jaren in winkels werk, waarbij er sprake is van een op een contact met klanten , zijn klantvriendelijkheid en werken in teamverband vaardigheden waarover ik beschik. Momenteel werk ik bij de Xenos, waar ik een jaar de functie vulploegleidster had. Tijdens het uitoefenen van deze functie heb ik geleerd om toezicht te houden, stressbestendig te zijn,en doelgericht te werk te gaan.

Hoewel ik geen mbo diploma beveiliger 2/ABM diploma heb, zou ik graag hiervoor opgeleid willen worden. Trigion is een van de grootste beveiligingsorganisaties die voor service en veiligheid staan, en daar wil ik graag deel van uit maken.
Graag zou ik van u de kans krijgen om mijn motivatie persoonlijk toe te lichten.
Voor een volledig overzicht van mijn werkervaring en opleidingen, verwijs ik u naar mijn Curriculum Vitae.

Met vriendelijke groet,
xxxx
Met citaat reageren
 

Favorieten/bladwijzers

Labels
beveiliger

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief Beveiliger Rickje Sollicitatiebrief en cv 0 3 juli 2010 12:24
Sollicitatiebrief beveiliger codis Sollicitatiebrief en cv 1 15 mei 2009 17:18
Sollicitatiebrief beveiliger rpietersz Sollicitatiebrief en cv 1 20 januari 2007 00:46
Sollicitatiebrief beveiliger dishano Sollicitatiebrief en cv 4 24 oktober 2006 19:39
Sollicitatiebrief sociaal beveiliger Kim Sollicitatiebrief en cv 4 18 september 2006 14:16


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:38.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon