Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 29 april 2009, 11:28
Marije Marije is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 9 februari 2009
Berichten: 3
Marije is on a distinguished road
Standaard Sollicitatie medewerker informatiepunt, Graag commentaar

Ik hoop in juni te zijn afgestudeerd in Hbo Pedagogiek en nu wil graag feedback op onderstaande sollicitatiebrief. Functie eisen zijn:
1. relevante Hbo-opleiding 2. uitstekende kennis van de Nederlandse taal
3. met kennis van
- de leefwereld en informatiebehoefte van jongeren
- de sociale kaart van Den Haag, Delft en Zoetermeer
- de wet-en regelgeving
- computers en internet
4. flexibel, klantvriendelijk, enthousiast en stressbestendig
5. met teamspirit, maar die ook goed in staat is om zelfstandig te werken
6. met goede contactuele eigenschappen, die netwerken kan onderhouden en opbouwen
7. die 'gaat' voor jongeren

" Geachte heer/mevrouw,

U zoekt een medewerker voor het XX en dat is precies de functie waarnaar ik graag solliciteer.

Tijdens mijn studie en mijn werk is gebleken dat mijn kwaliteiten liggen bij het netwerken met mensen. Voor mijn afstudeeropdracht, het uitvoeren en evalueren van opvoedbijeenkomsten bij ouders thuis, is deze kwaliteit goed van pas gekomen. Ik ben iemand die verantwoordelijk en betrokken te werk gaat. In mijn werk- en stage-ervaringen heb ik geleerd met veel verschillende mensen samen te werken. Samenwerken in een team stimuleert mij om meer uit mijzelf te halen, maar ik kan ook prima zelfstandig functioneren.

Tijdens het werken aan een project over Tienervaders, ben ik in contact gekomen met het JIP en ik was hier direct enthousiast over. Vanuit mijn werkervaring en mijn studie heb ik geleerd dat de informatiebehoefte van jongeren vooral interactief aangesproken moet worden. Mijn werk op de IMC Weekendschool heeft mij geleerd hoe jongeren aan hun informatie willen komen. In mijn huidige stage heb ik als feedback gekregen dat ik goed kan luisteren en daarna pas mijn mening geef. Dit zijn naar mijn mening allemaal kwaliteiten die aansluiten bij deze functie.

Graag wordt ik voor een gesprek uitgenodigd om mijn enthousiasme voor deze baan verder toe te lichten.

Met vriendelijke groet,"

Ik zou graag willen weten of enkele bovenstaande functie-eisen duidelijk worden in mijn brief
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatie Juridisch Medewerker Rechtbank, graag commentaar! defreule Sollicitatiebrief en cv 4 10 december 2008 00:33
Sollicitatie administratief medewerker Financien, graag uw visie starter Sollicitatiebrief en cv 4 18 november 2008 00:27
Open sollicitatie verpleeghuis, eerste in 10 jaar, commentaar graag Devore Sollicitatiebrief en cv 3 23 september 2007 18:58
sollicitatie administratief medewerker geen ervaring commentaar graag Grada Sollicitatiebrief en cv 2 26 juni 2007 15:46


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:01.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon