Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

 
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
  #1  
Oud 24 november 2009, 09:07
zoekende zoekende is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 24 november 2009
Berichten: 2
zoekende is on a distinguished road
Standaard sollicitatiebrief

Hallo, ik ben sinds lange tijd op de arbeidsmarkt aan het kijken. Ik heb nu een hele leuke functie bij een gemeentelijke instelling gezien, sluit precies aan. Maar in mijn enthousiasme lijkt de brief nu wat lang. Is het storend? Zouden jullie hier naar willen kijken en tips en aanbevelingen willen geven op mijn eerste product.

-----
Ik zag uw personeelsadvertentie in het * en dacht: dat is helemaal een functie voor mij. Om een beter beeld te krijgen van de hoofdtaak van de functie, heb ik telefonisch contact gezocht met *. Wat hij mij vertelde was precies wat ik verwachtte.
Enthousiast solliciteer ik daarom naar de functie van *.

De wet- en regelgeving heeft vanaf de schoolbanken mijn interesse en zeer bewust heb ik * jaar terug gesolliciteerd binnen het notariaat. Ik vind het fascinerend hoe iets wat zo veranderlijk is toch onze samenleving regelt. Dit lijkt mij de uitgelezen kans om mij in een ander rechtsgebied te verdiepen.

Daarnaast vind ik het leuk om door middel van prettige en duidelijke communicatie te zorgen voor het behalen van gestelde doelen en termijnen binnen de daarvoor gehanteerde kaders. Ik ben in staat om overzicht te behouden en ik sta stevig in mijn schoenen. Het lijkt mij een uitdaging om bij onterecht gedane uitkeringen ervoor te zorgen dat alles weer op een goede manier wordt afgehandeld.

In mijn huidige functie zijn onder andere het bewaken van de afspraken, implementeren van wetswijzigingen, het maken van overzichten, het doen van aanpassingen en/of het maken van voorstellen tot verbetering mijn dagelijks werk. Daarnaast zorg ik voor het oplossen van betalingsachterstanden en maak ik afspraken om de probleemgevallen naar tevredenheid op te lossen.

Ik ben vrolijk, klantvriendelijk, resultaatgericht, accuraat, efficiënt en ik maak met mijn inbreng graag deel uit van een groter geheel. Nieuwe taken maak ik mij snel eigen en ik kan makkelijk schakelen tussen de werkzaamheden.

Mijn huidige functie vervalt helaas als gevolg van de economische recessie. Dat is jammer, maar biedt meteen als voordeel dat ik per direct bij u aan de slag kan. Ik zou mij daar 100% voor willen inzetten.

Tot slot verwijs ik u naar mijn bijgesloten CV. Ik hoop dat ik u nieuwsgierig heb gemaakt en dat u mij zult uitnodigen voor een gesprek. Hierin zal ik graag het een en ander toelichten.

Met vriendelijke groet,
Met citaat reageren
 

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief junior stylist. Wie helpt? stylist in de dop Sollicitatiebrief en cv 5 3 maart 2009 11:23
Minimaal 5 geselecteerde woorden in een sollicitatiebrief die werkgever selecteert swiss Sollicitatiebrief en cv 10 3 februari 2009 21:35
Hoe verstuur ik een sollicitatiebrief via e-mail? Andres Sollicitatiebrief en cv 10 8 december 2008 16:51
Sollicitatiebrief via e-mail Sharrol Sollicitatiebrief en cv 4 12 maart 2008 10:05
Bespreek jouw sollicitatiebrief of cv in dit forum - Hoe werkt het? forumbeheerder Sollicitatiebrief en cv 0 11 augustus 2005 17:58


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:15.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon