Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 6 augustus 2006, 17:32
ilsieils ilsieils is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 4 juli 2006
Berichten: 4
ilsieils is on a distinguished road
Standaard ben ik enthousiast genoeg

Wil iemand naar mijn brief kijken. Het is een brief n.a.v. een advertentie en telefoongesprek met een detacheringsbedrijf. Ik heb zelf het idee dat ik niet enthousiast genoeg over kom, maar weet niet wat ik daar aan kan doen.

Geachte heer xxxxx,

Naar aanleiding van ons telefoongesprek van vrijdag 4 augustus wil ik solliciteren naar de functie van junior projectontwikkelaar.

De vastgoedmarkt is een interessante markt waar veel gebeurt. Met name woningbouwverenigingen zijn hier interessante spelers door de schaalgrootte en contacten met diverse partijen. Daar ligt ook mijn uitdaging.

Na het afronden van mijn hbo-opleiding Management, Economie en Recht, ben ik gaan werken bij de gemeente xxxxxx in het team grondzaken. Hier verzorg ik, onder andere de uitgifte van de bedrijventerreinen. Ik ben het aanspreekpunt van diverse bedrijven en een van de grotere projectontwikkelaars binnen xxxxxx. Ik werk veel samen met planologen, stedenbouwkundigen, vergunningverleners, milieudeskundigen, ingenieurs en welzijnsafdelingen.

Ik probeer altijd het maximale resultaat te behalen voor zowel werkgever als de klant. Pro-actief handelen en duidelijk communiceren staat hier bij mij voorop. Ik ervaar dat de klanten waarmee ik contact heb dit zeer waarderen.

Ik zou graag de ‘andere kant’ van de markt willen zien en op een commerciëlere wijze met vastgoed om willen gaan. In een functie van projectontwikkelaar verwacht ik dit te kunnen doen.


In de bijlage heb ik mijn curriculum vitae toegevoegd, hierin treft u meer informatie over mij.

Indien u nog vragen heeft, dan ben ik natuurlijk bereid om één en ander toe te komen lichten in een oriënterend gesprek. Ik hoop snel iets van u te vernemen.

met vriendelijke groet,

xxxxxx
Met citaat reageren
  #2  
Oud 9 augustus 2006, 20:11
Petra Visboer Petra Visboer is offline
Lid
 
Geregistreerd: 5 augustus 2006
Berichten: 6
Petra Visboer is on a distinguished road
Standaard Re: ben ik enthousiast genoeg

ilsieils,

Misschien kun je het begin iets enthousiaster beginnen: bijv.: "Met veel belangstelling las ik de vacature waarin een junior projectontwikkelaar wordt gevraagd. Tot deze functie voel ik mij aangetrokken en wil daarom graag solliciteren".
Hopelijk heb je er iets aan. Verder vond ik het een duidelijke brief. En aan het eind zeker uitnodigend om te reageren.

Groeten van Petra
Met citaat reageren
  #3  
Oud 11 augustus 2006, 15:48
Lonny Lonny is offline
Lid
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 18
Lonny is on a distinguished road
Standaard Re: ben ik enthousiast genoeg

" Ik zou graag de ‘andere kant’ van de markt willen zien en op een commerciëlere wijze met vastgoed om willen gaan. In een functie van projectontwikkelaar verwacht ik dit te kunnen doen."

Misschien zou je deze motivatie nog wat kunnen toelichten in je brief. Wat spreekt je aan in de commerciële aanpak? Waarom trekt dit bedrijf jou? Wat doen ze goed en waarom pas jij daar? Verder goed geschreven, succes.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hoe ben je tot de keuze gekomen voor een studie of beroep? Primago advies Opleiding kiezen en volgen 12 14 april 2010 21:53
ik ben 6 maanden gaan rondtrekken,in brief vermelden of niet?? phuric Sollicitatiebrief en cv 4 3 mei 2006 12:20
SPW opleiding sollicitatiebrief (ben duits) - please help! julia Sollicitatiebrief en cv 2 21 oktober 2005 13:38


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:19.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon