Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Loopbaanvragen

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #201  
Oud 18 februari 2015, 17:25
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard

Hoi Roque Santa Cruz,

Ik had je topic een paar maanden geleden gelezen. Ik herken heel veel dingen die je zegt. En ook ik heb een passie voor Spanje en een verlangen om daar te wonen. Maar vraag me af of ik het meer als een uitvlucht zie.

Ben je uiteindelijk naar Spanje gegaan? En zo ja, heeft het je echt gelukkiger gemaakt?

Groetjes, A
Met citaat reageren
  #202  
Oud 24 april 2015, 17:08
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Como estás ahora?:)

Hola Roque!

ik heb net je hele topic doorgelezen, omdat ik op het punt sta een tweede studie te gaan kiezen en ik herken me in alle dingen die je schrijft haha, ik ben echt net als jij. ik wil graag weten hoe het nu met je gaat, zit je in Spanje?
Ook wil ik je graag nog een idee geven, mijn vriend is namelijk Braziliaans en werkte daar nu bijna 30 als receptionist. Hij heeft veel contact met mensen en ervaart het werk als afwisselend, hij is weinig alleen en vindt het heel leuk Hij is ook een enorme optimist en ik hoop dus ook dat jij ook een optimistische vriendin tegenkomt, kan zo maar eens heel erg helpen.

Bedankt voor je hele verhaal, je hebt iig mij weer een paar ideeën en nieuwe inzichten gegeven.

Hasta luego!
Met citaat reageren
  #203  
Oud 21 november 2021, 14:11
Roque Santa Cruz Roque Santa Cruz is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 2 oktober 2006
Berichten: 131
Roque Santa Cruz is on a distinguished road
Standaard

Hoi niet-geregistreerde gebruiker ;-),

Dank voor je reactie!

Helaas ben ik weinig opgeschoten en doe ik nog steeds hetzelfde werk. Inmiddels is er ontzettend veel veranderd op het werk, wat ook voor mijn functie geldt. Daarmee is mijn situatie echter niet verbeterd.

Helaas ben ik nog steeds niet in staat om in beweging te komen voor wat betreft werk. Probleem daarbij is dat ik simpelweg niets leuks kan vinden en dat ik niet (voltijd) op kantoor wil werken. Daarom zoek ik nu naar remote functies, maar dat valt niet mee.

Als ik mijn hart zou volgen, zou ik geen (veel minder) computerwerk doen.

Het toeval wil dat ik een optimitische vriendin heb, waarmee ik begin volgend jaar ga samenwonen in Nederland.

Wat zijn jouw plannen? Wat voor werk ambieer je?
Met citaat reageren
  #204  
Oud 21 november 2021, 14:13
Roque Santa Cruz Roque Santa Cruz is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 2 oktober 2006
Berichten: 131
Roque Santa Cruz is on a distinguished road
Standaard

Hoi A,

Dank voor je reactie.

Ik woon nog steeds in Spanje, maar ik ambieer nog steeds een verhuizing naar de Canarische Eilanden.

Heb jij inmiddels stappen ondernomen (richting Spanje)?
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ik kan niet kiezen uit twee banen Miss Missy Loopbaanvragen 3 14 juli 2015 16:28
Wat nu weet het niet hangen blijven of niet? weethetnietje Loopbaanvragen 2 7 oktober 2010 09:46
ICT-opleiding op hbo-niveau? Remco Opleiding kiezen en volgen 41 4 oktober 2010 13:54
Help! Ik weet niet meer wat ik wil san2307 Loopbaanvragen 7 9 augustus 2010 17:46


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:13.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon