Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Loopbaanvragen

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #41  
Oud 17 maart 2011, 01:04
selfje selfje is offline
Lid
 
Geregistreerd: 15 maart 2011
Berichten: 23
selfje is on a distinguished road
Standaard

misschien ben ik wat taken vergeten...

ik kijk natuurlijk vanaf 2 treden lager naar dat beroep
begeleiders, p.i'ers, M.O.E. (manager organisatorische eenheid), regiomanager, en dan bestuurder

maar ik hoop dat je er wat aanhebt gehad
Met citaat reageren
  #42  
Oud 30 maart 2011, 19:04
Roque Santa Cruz Roque Santa Cruz is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 2 oktober 2006
Berichten: 131
Roque Santa Cruz is on a distinguished road
Standaard

@ selfje: bedankt voor de informatie over de functie van zorgmanager. Ik moet eerlijk bekennen dat het me niet zo aanspreekt. Ik zie mezelf niet echt als een manager en dat trekt me ook niet zo.

Het lijkt een utopie om werk te vinden dat interessant is en waarbij je niet fulltime op kantoor/ achter de computer zit. De reden dat ik liever niet fulltime achter de computer zit is het feit dat ik fysieke klachten krijg (lees: pijnlijke ogen). Daarnaast vind ik het ook alles behalve leuk om fulltime op één en dezelfde plek te zitten. Dat ervaar ik als een straf.

Ondertussen vreet de eenzaamheid enorm aan me. Ik ervaar het als vreselijk om de hele week alleen thuis te werken. De hele tijd zie ik mensen voorbij komen die andere mensen ontmoeten, op weg gaan naar hun werk. En ik zit maar de hele week alleen thuis. Wat een marteling! Helaas kan ik zonder alternatief niet stoppen....
Met citaat reageren
  #43  
Oud 30 maart 2011, 21:29
selfje selfje is offline
Lid
 
Geregistreerd: 15 maart 2011
Berichten: 23
selfje is on a distinguished road
Standaard

ik kan het me helemaal voorstellen. ik hoop dat je snel iets passends vind
er zullen vast mogelijkheden zijn, er zijn zoveel banen. je moet alleen weten welke en of er vacatures zijn enz.
heb je al eens gedacht dit voor te leggen aan een loopbaan adviseur? volgens mij lopen er wel een paar rond op dit forum haha. ik wil toch denken dat hun weten wat voor baan goed is met jou opleiding en wensen. wie weet, misschien komt er wel iets uit waar je zelf nooit aan gedacht had
succes!
Met citaat reageren
  #44  
Oud 30 maart 2011, 22:35
ajhoff ajhoff is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 26 maart 2010
Berichten: 451
ajhoff is on a distinguished road
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Roque Santa Cruz Bekijk bericht
Ondertussen vreet de eenzaamheid enorm aan me. Ik ervaar het als vreselijk om de hele week alleen thuis te werken. De hele tijd zie ik mensen voorbij komen die andere mensen ontmoeten, op weg gaan naar hun werk. En ik zit maar de hele week alleen thuis. Wat een marteling! Helaas kan ik zonder alternatief niet stoppen....
Is zo langzamerhand niet ieder alternatief beter? Misschien is het beter om niet naar een ideale oplossing te streven maar gewoon een alternatief te kiezen. Het lijkt me dat hoe langer je in deze situatie blijft zitten, hoe moeilijker het wordt om eruit te komen.
Met citaat reageren
  #45  
Oud 1 april 2011, 19:46
Roque Santa Cruz Roque Santa Cruz is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 2 oktober 2006
Berichten: 131
Roque Santa Cruz is on a distinguished road
Standaard

Hoogstwaarschijnljik wordt mijn huidig contract a.s. zomer omgezet in een vast contract. Da's op zich een reden om mijn huidige baan niet zomaar op te geven.

Weet iemand bij wie ik terecht kan? Bij het CWI kun je alleen terecht als je werkloos bent. Zijn loopbaan adviseurs de enige optie? Dat kost dan weer gauw een paar honderd euro. Zijn er geen andere opties?

Ik blijf zoeken en solliciteren op redactionele/ journalistieke functies. Helaas zijn die dun gezaaid en word ik vaak afgewezen.

Ik verval in herhaling maar het is echt vreselijk om fulltime alleen thuis te werken. Zeker als vrijgezel. Om gek van te worden en vooral deprimerend. Zonder alternatief kan ik niet zomaar stoppen. Het liefst zou vandaag stoppen...
Met citaat reageren
  #46  
Oud 1 april 2011, 20:36
selfje selfje is offline
Lid
 
Geregistreerd: 15 maart 2011
Berichten: 23
selfje is on a distinguished road
Standaard

hoe klinkt dit dan?

http://www.marketingvac.nl/vacatures...nager-5007.htm



EDIT:
daar kun je ook nog iets met je spaans
Met citaat reageren
  #47  
Oud 2 april 2011, 13:06
Roque Santa Cruz Roque Santa Cruz is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 2 oktober 2006
Berichten: 131
Roque Santa Cruz is on a distinguished road
Standaard

Ondanks mijn marketingachtergrond (Heao-CE + Nima A + B) spreekt me dat niet zo aan. Althans, ik vind het niet interessant. Daarnaast zijn marketingfuncties ook veelal op kantoor.

Het is nogal gecompliceerd aangezien ik geen fulltime kantoorbaan wil maar zeker ook niet fulltime thuis wil werken. Wat blijft er dan nog over?
Met citaat reageren
  #48  
Oud 2 april 2011, 16:40
E.L. E.L. is offline
Lid
 
Geregistreerd: 2 april 2011
Berichten: 5
E.L. is on a distinguished road
Standaard

Misschien kun je als spaans vertaler bij iets met toerisme aan de slag?
Zo ben je nooit meer op kantoor : )
Journalist hoeft natuurlijk niet perse naar het buitenland.
Je kan toch ook binnenlands journalistenwerk doen lijkt mij?
Zo ben je toch op veel verschillende plekken en kun je misschien ook nog wat met taal doen : )
Ik hoop dat het je lukt om wat geschikts te vinden : )
Met citaat reageren
  #49  
Oud 3 april 2011, 14:49
Roque Santa Cruz Roque Santa Cruz is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 2 oktober 2006
Berichten: 131
Roque Santa Cruz is on a distinguished road
Standaard

Toerisme en talen (vooral Spaans) spreken me enorm aan. Ik ben geen type voor een zakelijke, formele kantoorbaan. Ik zou het geweldig vinden om onderweg te zijn. Als ik maar niet meer op kantoor hoef te zitten, dat zou een enorme opluchting zijn!

Aan welke functies, beroepen moet ik concreet denken?
Met citaat reageren
  #50  
Oud 3 april 2011, 16:44
Hassan
Gast
 
Berichten: n/a
Talking

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Roque Santa Cruz Bekijk bericht
Toerisme en talen (vooral Spaans) spreken me enorm aan. Ik ben geen type voor een zakelijke, formele kantoorbaan. Ik zou het geweldig vinden om onderweg te zijn. Als ik maar niet meer op kantoor hoef te zitten, dat zou een enorme opluchting zijn!

Aan welke functies, beroepen moet ik concreet denken?
Je kunt natuurlijk ook zelf op zoek naar banen via bijvoorbeeld Monster en NVB. Vervolgens neem je contact op met de PZ van de bedrijven waar vacatures die je aanspreken openstaan en heb je zo antwoord. Als je dat systematisch gaat bijhouden (bijvoorbeeld in Excel) kom je al snel op een lijst uit lijkt me.

Succes!
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ik kan niet kiezen uit twee banen Miss Missy Loopbaanvragen 3 14 juli 2015 16:28
Wat nu weet het niet hangen blijven of niet? weethetnietje Loopbaanvragen 2 7 oktober 2010 09:46
ICT-opleiding op hbo-niveau? Remco Opleiding kiezen en volgen 41 4 oktober 2010 13:54
Help! Ik weet niet meer wat ik wil san2307 Loopbaanvragen 7 9 augustus 2010 17:46


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:07.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon