Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Sollicitatiegesprek

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 27 mei 2022, 16:18
Natasja1990 Natasja1990 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 27 mei 2022
Berichten: 2
Natasja1990 is on a distinguished road
Standaard Aanbod maar enorme twijfel

Hoi,

Waarschijnlijk heeft iedereen hier last van maar toch ga ik het even van me af schrijven.

Ik ben momenteel 11 jaar werkzaam bij mijn huidige werkgever. Ik ben vorige jaar intern naar een andere functie gegaan op de afdeling financiën.

Nu heb ik op het werk al veel mee gemaakt waar er een aantal echt niet leuk waren. Veel gekwetst geweest een moeilijke tijd gehad. Als ik salaris verhoging vroeg was het ook altijd een nee. Terwijl nieuwe mensen met gemak 400 euro meer krijgen.

Ik ben toen intern veranderd omhoog gegaan. En val nu niet meer onder dezelfde manager en leidinggevende. Dit scheelt al wel. Laatst ben ik benaderd voor een functie crediteuren administratie.

Eerste gesprek gehad ochtend meegekeken en aanbod gehad. Nu slaap ik al een paar dagen slecht en wordt misselijk van welke functie ik moet doen.

Ik heb ook open kaart op het werk gespeeld en mijn huidige leidinggevende wilt mij absoluut niet kwijt en heb ook 210 euro extra aangeboden gekregen als ik blijf. Omdat ik jaren niet gewaardeerd werdt maar wel alles mocht bedenken en oplossen komt die waardering nu niet echt binnen.

In mijn functie nu ben ik nog niet uitgeleerd en is het breed. Aanbod is specifiek crediteurenadminstratie.

Ik wil wel weg voor een nieuwe omgeving maar weet niet of het werk voor mij uitdagend genoeg is.

Krijg hier iets meer als nu het huidige aanbod op mijn werk ook 12 ATV dagen en dicht bij huis. Je kan aandelen van het bedrijf komen. Ze hebben geen bonus dertiende maand of cao

Nu heb ik wel een bonusregeling maar verder niks het is iets verder rijden maar ook niet ver.

Nu twijfel ik enorm en ben ook een twijfelaar van me zelf al zit me helemaal gek te maken.

Iemand advies is altijd welkom
Met citaat reageren
  #2  
Oud 30 mei 2022, 11:08
René's schermafbeelding
René René is offline
Moderator
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 1.384
René is on a distinguished road
Standaard

Je hebt het over nogal verschillende dingen:
  • Gevoelens: gekwetst, slecht slapen, misselijk
  • Ontwikkelingsperspectief: waardering, leren, uitdaging
  • Beloning: 210 euro salarisverhoging, ATV-dagen, aandelen, bonus, 13e maand

Welke daarvan vind je nu écht belangrijk? Heb je deze gevoelens door de botsing van beloning en ontwikkelingsperspectief?

Is het belangrijk voor je om op een tijdschaal van 1-2 jaar wat meer te verdienen, of kun je 5+ jaar bezig zijn met je verder ontwikkelen en dán doorgroeien naar een beter betalende functie?

In het onderdeel Carrièreswitch staan wat artikelen en gereedschappen om je bij deze vragen te helpen.
__________________
René
Met citaat reageren
  #3  
Oud 7 juni 2022, 11:02
koeleecheng koeleecheng is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 1 juni 2022
Berichten: 2
koeleecheng is on a distinguished road
Standaard

Hoi Hoi,

Begrijp je en heb voor me zelf de knoop door gehakt in ver verleden.

Ik heb eerst vrij genomen en via uitzendburo een schoonmaakbaan een week lang als schoonmaker gewerkt. Was smerig en ondankbaar en ook onderbetaald maar werd wel nederig en begon mijn vaste baan meer te waarderen. Ook afstand was 5 minuten fietsen dus ik ging woon werkverkeer in geld omzetten qua tijdswinst !!! en geloof me geen geld kan aan extra vrije tijdwinst tippen. Maar ondertussen toch in vrije tijd gesolliciteerd en om het dubbele van salaris gevraagd. Bij de 78e sollicitatie kreeg ik meer salaris en woonwerk verkeer was 17 minuten. + extra voordelen als auto van de zaak ( ict problemen door hele land oplossen en altijd op tijd thuis ). Dus nooit geschoten is nooit geraakt en zeker nu ze om mensen staan te springen.

Succes en heel veel sterkte en wijsheid toegewenst.

gr Rop
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Vreselijke omgang op werk (lang verhaal!) Loesje88 Je rechten en plichten als werknemer 4 21 april 2023 15:35
Nieuwe baan maar twijfel lopi Salaris 1 26 juli 2018 13:51
Akkoord gegaan met aanbod maar toch twijfels Drents Sollicitatiegesprek 1 29 maart 2018 11:25
Bijna arbeidscontract tekenen, maar nog een ander, leuker aanbod gekregen.. EvW Loopbaanvragen 4 29 juni 2016 16:14
Carrièreswitch - maar hoe? yoghurt Loopbaanvragen 11 3 november 2015 13:50


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:00.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon