Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Opleiding kiezen en volgen

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 7 maart 2010, 00:04
DA1313 DA1313 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 6 maart 2010
Berichten: 1
DA1313 is on a distinguished road
Standaard Werk switchen?

hallo iedereen ik zal me eerst even voorstellen ik ben DA1313, 25 jaar en werk inmiddels alweer 2 jaar op mijn huidige baan als secretaresse. Ik hoop dat iemand hier mij misschien wat tips of ideeën kan aandragen bij het volgende probleem want ik zit hier best wel mee.

Zoals gezegd werk ik nu al 2 jaar als secretaresse in een grote organisatie. Op de afdeling waar ik werk zijn nog zon 14 mensen werkzaam. Het probleem voor mij is dat er vanaf het moment dat ik daar begon groepjes zijn en hoezeer ik mijn best ook gedaan heb ik hoor er niet bij, voel me er niet thuis en de dingen die af en toe gezegd worden tegen mij zijn gewoon wederom een bevestiging dat de communicatie onderling op de afdeling (dus niet alleen tegen mij) bar slecht is, als jullie aan de feedbackregeltjes van school denken vergeet ze hier dan maar want er word gewoon lekker boers platgewalst sorry voor de directheid
Overigens werd ik omdat ik er intern gekomen ben voor gewaarschuwd door andere mensen dat dit geen leuke afdeling zou zijn, ik heb hier toen niet zo naar geluisterd.
Ik heb gewoon totaal voor mijn gevoel geen klik en ik vind het werk te simpel en eentonig, ik weet dat ik meer in mijn mars heb dan dit, maar ik moet nou eenmaal de huur betalen, dus durf ik op de een of andere manier niet te switchen, ook deze economische tijd en het feit dat mijn baas wel tevreden over me is, wil me zelfs een vast contract geven spelen een rol. enfin, nu heb ik wel al een sollicitatiebrief intern gestuurd waar ik nog bericht van afwacht op een opleiding die mij erg leuk lijkt.
Ik merkt gewoon dat ik steeds ongelukkiger word op mijn werk zowieso al, maar nu ook al in mijn vrije tijd, ik weet dat ik niet zo ben en ik ben niet depri maar ik voel me zo vervangbaar en zo onzichtbaar op mijn werk, en als iemand al es met me praat zeggen ze al van die rare dingen die ik best kwetsend opvat, alsof ik van steen ben. hoe kan ik hier het beste mee omgaan, met deze werksituatie?
Ik zou het fijn vinden om wat ervaringen van andere mensen te lezen over hoe ze dit aanpakten ook omdat ik voor mijn gevoel weinig ervaring heb op de werkvloer inzow, sorry voor het lange verhaal en in ieder geval vast bedankt!
Met citaat reageren
  #2  
Oud 8 maart 2010, 09:40
wieteke's schermafbeelding
wieteke wieteke is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 1 februari 2008
Berichten: 220
wieteke is on a distinguished road
Standaard Re: Werk switchen?

Ga gewoon solliciteren op een andere baan bij een ander bedrijf. Je bent veel te jong om nu al te blijven hangen in een baan waar je buikpijn van krijgt. Bij solliciteren is maar één ding belangrijk en dat is motivatie. Als je echt wilt is de kans groot dat je snel een andere baan vindt. Ook in deze tijden zijn er genoeg banen te vinden voor iemand van 25 jaar met werkervaring en een opleiding. Veel succes!
__________________
Wieteke van Heun - de Roos
www.wietekederoos.nl
Ik help zorgorganisaties met het ontwikkelen, organiseren en coördineren van leerinterventies zodat de medewerkers een leven lang kunnen leren en hun deskundigheid blijvend kunnen vergroten.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Waarom ben je tevreden met je werk? Jerry22 Alle andere carrièreonderwerpen 2 28 mei 2013 20:31
Werk is één, maar wat wil ik nou echt? mai Loopbaanvragen 9 4 september 2012 22:51
Overgekwalificeerd voor financieel-administratief werk, geen diploma voor archivaris Jan1964 Loopbaanvragen 10 15 februari 2010 23:38
Heel erg ongelukkig op mijn werk... Wensie Loopbaanvragen 14 26 augustus 2008 11:24
van mijn passie mijn werk maken, een reëel plan? Amber9 Loopbaanvragen 3 11 juli 2008 11:37


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:15.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon