Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #11  
Oud 3 juli 2014, 10:37
Mtfjansen Mtfjansen is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 3 juli 2014
Berichten: 1
Mtfjansen is on a distinguished road
Standaard

Ik heb met aandacht de reacties gelezen. Ik bevind mij in een soortgelijke situatie. Op dit moment werkloos en met een verminderde restcapaciteit. Ik sta te popelen om weer betaald aan de slag te gaan. Ik doe al het mogelijke om dit ook daadwerkelijk te bereiken. Loop tegen een aantal zaken aan: mijn CV sluit niet meer aan. De functies die ik bekleed heb zijn voor mij vanwege mijn gezondheid niet meer uitvoerbaar. De mogelijkheid om parttime te werken is beperkter dan in een fulltime baan. Hoewel ik graag zelf meer uren zou willen werken is 18 uur per week het maximum. Ik heb de laatste 2 jaren een betaalde baan gehad met ondersteuning van een jobcoach. Dit is vanwege een faillissement gestopt. De lichamelijke ongemakken zijn van dien aard dat ik een WSW indicatie heb. Stilzitten kan en wil ik niet. Wie heeft er nieuwe aanknopingspunten voor mij?
Met citaat reageren
  #12  
Oud 4 juli 2014, 00:31
de Patrick de Patrick is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 5 april 2011
Berichten: 82
de Patrick is on a distinguished road
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mtfjansen Bekijk bericht
Ik heb met aandacht de reacties gelezen. Ik bevind mij in een soortgelijke situatie. Op dit moment werkloos en met een verminderde restcapaciteit. Ik sta te popelen om weer betaald aan de slag te gaan. Ik doe al het mogelijke om dit ook daadwerkelijk te bereiken. Loop tegen een aantal zaken aan: mijn CV sluit niet meer aan. De functies die ik bekleed heb zijn voor mij vanwege mijn gezondheid niet meer uitvoerbaar. De mogelijkheid om parttime te werken is beperkter dan in een fulltime baan. Hoewel ik graag zelf meer uren zou willen werken is 18 uur per week het maximum. Ik heb de laatste 2 jaren een betaalde baan gehad met ondersteuning van een jobcoach. Dit is vanwege een faillissement gestopt. De lichamelijke ongemakken zijn van dien aard dat ik een WSW indicatie heb. Stilzitten kan en wil ik niet. Wie heeft er nieuwe aanknopingspunten voor mij?
Wel Mtfjansen,

Ik ken je specifieke situatie niet. Misschien kan je kijken of je ervaring op een andere manier kan gebruikt worden, eventueel met bijscholing.

Je zegt ook dat je max. 18 uren per week kan werken. Bedoel je dan gelijkmatig verspreid over 5 of 6 dagen per week? Misschien zijn er wel jobs waar je bv. gespreid over de dag moet werken, bestuurder van een schoolbus (om zo maar willekeurig iets te noemen).
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Trek de aandacht met een creatieve openingszin René Sollicitatiebrief en cv 56 16 december 2014 11:46
Wil iemand dit voor mij checken of het een goede brief is? Shadowz Sollicitatiebrief en cv 4 4 maart 2012 22:10
Juist wél of juist niét rekening houden met vakdiploma bij zoektocht marketingfunctie RichWes Loopbaanvragen 3 3 januari 2012 10:13
Sollicitatie projectadministrateur, graag jullie feedback ook Peterrr Sollicitatiebrief en cv 2 29 maart 2011 10:21
Hoe mail je een sollicitatiebrief en cv nicky1983 Sollicitatiebrief en cv 9 14 juli 2006 11:34


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:03.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon