Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Alle andere carričreonderwerpen

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 7 april 2009, 17:53
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Ervaring met uitzendbureau Tempo-Team

Ik heb altijd met veel plezier gewerkt voor een Tempo-Team. Over het algemeen weinig te klagen gehad. Misschien in het begin ook wel geluk gehad, maar ook veel aangepakt. Na een jaar veel leuke jobs gehad en een goede intercedente getroffen. Dankzij haar ook bij hun komen werken voor een periode van 7 a 8 maanden. Zelf weggegaan daarna.

Er wordt inderdaad wel veel beloofd en wordt jammer genoeg veel afspraken niet nagekomen. De andere kant van het verhaal is: Als je een leuke job voor iemand heb, zeggen ze ook continue nee. Dus men neemt bijv. met 20 personen contact op en de snelste heeft de baan. Dat kan heel frustrerend werken.

Ik had zelfs uitzendkrachten die wilden zelfs niet voor de opdrachtgever werken, maar alleen voor een uzb.

Ieder heeft zo zijn eigen mening, maar laten we realistisch blijven kijken.

Groet,
Sander
Met citaat reageren
  #2  
Oud 21 januari 2011, 17:33
Danjel's schermafbeelding
Danjel Danjel is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 6 november 2008
Berichten: 342
Danjel is on a distinguished road
Standaard

Ik heb een goede ervaring met Tempo-team UZB in Groningen, leuke mensen en ik werd er goed behandeld. Er was een vacature bij een overheidsinstantie, waar ik graag wilde werken. Ik heb toen gebeld en werd netjes aan de telefoon behandeld en ingeschreven. Als ik geselecteerd werd voor de functie kreeg ik een mail van hen. Zo geschiede, ik kreeg een paar dagen later een mail met een uitnodiging voor een speed-date sollicitatie bij de instantie, ik heb toen kennis gemaakt met mijn contactpersoon van Tempo-team, die zag ik toen pas in levende lijve.
Na de speed-date sollicitatie (erg leuk om te doen!! ), kreeg ik 's avonds een telefoontje van Tempo team dat ik bij de instantie aan het werk kon, maar dit terzijde.
Alles was netjes geregeld via Tempo team, ik kreeg keurig mijn salaris en reiskosten vergoed en op tijd op rekening.
Een goede ervaring dus met TT Groningen
Met citaat reageren
  #3  
Oud 31 januari 2011, 17:53
worker worker is offline
Banned
 
Geregistreerd: 26 januari 2011
Berichten: 11
worker is on a distinguished road
Standaard

ik ben enkele maanden in dienst bij tempo-team geweest in Amsterdam, en dat beviel prima. Begeleiding was erg goed, ze mailden altijd vriendelijk terug bij vragen en ook toen het met dat baantje niet is gelukt, stonden ze klaar met advies.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Labels
tempo-team

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Jouw ervaring met een opleiding:Technische Natuurkunde Bart Opleiding kiezen en volgen 5 29 september 2014 02:01
HBO-Verpleegkunde, ervaring van een student Lilmissindo Opleiding kiezen en volgen 11 27 november 2011 21:46
Ervaring met European Studies of International Business and Languages? Jans Opleiding kiezen en volgen 2 7 mei 2011 16:25
Ervaring met deeltijd HBO MER Rosina Opleiding kiezen en volgen 1 24 oktober 2009 13:15


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:52.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon