Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 18 maart 2013, 14:24
TessV TessV is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 18 maart 2013
Berichten: 1
TessV is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief starter

Hallo allemaal!

Ik heb al veel gehad aan alle voorbeelden en feedback over sollicitatiebrieven op deze site.
Zelf twijfel ik keer op keer over mijn brieven.

Zouden jullie hier een kijkje naar willen nemen en eventueel feedback te geven? Alvast bedankt!

P.S. T.b.v. privacy sommige namen weggelaten.

Geachte <NAAM>,

Uw vacature op de website <WEBSITE> is voor mij een aanleiding om te solliciteren naar de functie van <FUNCTIE>. Zowel de bedrijfs- als functieomschrijving spreekt mij erg aan, omdat het voor mij een uitdaging is te werken op een professionele afdeling in informele sfeer en de omzetdoelstellingen te behalen.

Door het deelnemen aan de colleges en projecten gedurende de opleiding Hoger Toeristisch en Recreatief Onderwijs aan het Saxion te Deventer heb ik veel geleerd over de organisatie van evenementen, het samenwerken met medestudenten en het toepassen van mondelinge en schriftelijke communicatie. Het geleerde heb ik in praktijk kunnen brengen bij het <BEDRIJF>. Hier heb ik veel geleerd over het organiseren van een groot evenement en alles wat daarbij komt kijken. Onder andere het leggen van contacten met leveranciers en sponsoren, het schrijven van persberichten, het plannen en structureel werken onder druk heb ik als positief ervaren, evenals mijn opdrachtgever. Hopelijk kan ik deze vaardigheden toepassen binnen uw bedrijf.

Frontoffice ervaring en het opbouwen van een netwerk van internationale media en touroperators heb ik ervaren bij <BEDRIJF>. Tevens heb ik een aantal jaren ervaring opgedaan in de horeca. Mijn flexibiliteit, gastvrijheid en klantgerichtheid hebben voor tevreden werkgevers en gasten gezorgd.

Ik zie het als een uitdaging om meer kennis te verkrijgen op het gebied van media, marketing en online ontwikkelingen. Mijn ambitie is om mijn onderhandeling skills te ontwikkelen, waar ik als coördinator van het <FESTIVAL> een start mee heb gemaakt.

Ik ben ervan overtuigd dat mijn opleiding en werkervaring ervoor zorgen dat ik uw team kan aanvullen met mijn kwaliteiten en vaardigheden. Voor meer informatie verwijs ik u naar mijn curriculum vitae.

Graag zou ik mijn motivatie om voor <BEDRIJF> te gaan werken in een persoonlijk gesprek nader willen toelichten.

Met belangstelling zie ik uw reactie tegemoet.

Met vriendelijke groet,
<NAAM>
Met citaat reageren
  #2  
Oud 19 maart 2013, 11:35
mariekevanoosterhout's schermafbeelding
mariekevanoosterhout mariekevanoosterhout is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 10 mei 2006
Berichten: 1.612
mariekevanoosterhout is on a distinguished road
Standaard

Citaat:
Ik heb al veel gehad aan alle voorbeelden en feedback over sollicitatiebrieven op deze site.
Dat is hartstikke mooi! Je leert ook heel veel van het geven van feedback op brieven van anderen. Het is ook een van de huisregels van dit forum. Zou je dit dan ook willen doen?! Anderen zullen dan ook eerder bereid zijn om jouw brief van feedback te voorzien.
__________________
Marieke
Redacteur en moderator Carrièretijger

Maakt werk van je toekomst!
Met citaat reageren
  #3  
Oud 20 maart 2013, 11:09
Stitch85 Stitch85 is offline
Lid
 
Geregistreerd: 21 september 2012
Berichten: 9
Stitch85 is on a distinguished road
Standaard

Je brief bevat nu veel korte alinea's. Ter afsluiting heb je eigenlijk 3 alinea's. Misschien wat veel?
Met citaat reageren
  #4  
Oud 20 maart 2013, 11:19
d4evr95 d4evr95 is offline
Lid
 
Geregistreerd: 15 maart 2013
Berichten: 8
d4evr95 is on a distinguished road
Standaard

Hallo,

Het is niet makkelijk om veel informatie kort maar krachtig te verwoorden in een sollicitatiebrief.
Door het deelnemen aan ......, is een erg lange zin, die misschien verwoord in 2 zinnen beter overkomt.

Gr d4evr95
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Labels
evenementen organiseren, motivatiebrief, sollicitatie, starter

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Open sollicitatiebrief medewerker F&C LennartL Sollicitatiebrief en cv 3 7 januari 2012 20:04
Sollicitatiebrief Junior Adviseur Corporate Finance (starter) fbsyman Sollicitatiebrief en cv 0 3 januari 2012 16:34
Sollicitatiebrief Oproepkracht bij de AKO & starter CV zaheer12a Sollicitatiebrief en cv 1 26 april 2010 13:43
Sollicitatiebrief Medewerker Marketing & Communicatie (starter) eska1983 Sollicitatiebrief en cv 2 26 april 2007 13:15
Bespreek jouw sollicitatiebrief of cv in dit forum - Hoe werkt het? forumbeheerder Sollicitatiebrief en cv 0 11 augustus 2005 17:58


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:37.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon