Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Loopbaanvragen

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 5 december 2015, 16:22
John John is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 5 december 2015
Berichten: 1
John is on a distinguished road
Unhappy Een goede baan maar bevalt niet..

Hallo, ik ben nieuw hier.

Mijn naam is John 23 jaar en voel me al een tijd dood ongelukkig.

Na het besluit dat ik ging stoppen met mijn studie omdat deze niet beviel ben ik meer gaan werken bij mijn parttime baan. Hier werk ik al 6 jaar( ook tijdens mijn studie ) met veel plezier, deze baan is overigens niet bepaald hoog aangeschreven en het bied mij eigenlijk geen 40 jaar werken plan..

Een vriend van mij werkend bij een bier brouwerij vertelde mij dat er een vacature vrij kwam, laaiend enthousiast ben ik daar gaan solliciteren en kwam door de 1ste ronden heen en al snel was ik aan genomen voor een proeftijd. Ik werk er nou 1 week en heb echt een klote gevoel. Ik ben van een leuke baan ( zonder echt een toekomst ) naar een baan overgestapt als proces operator ( met wel een toekomst ) alleen de bedrijfs cultuur en sfeer is echt een ramp vergeleken met wat ik gewent ben.. Altijd gezellig, lol maken en de dag was zo voorbij.. nu duurt elke minuut één uur en voel me kapot ongelukkig.

Het probleem is dat mijn nieuwe baan mij snel een vast contract kan aanbieden en daar dus gebakken zit, een goede toekomst in principe.. Als ik daar weg ga kan ik wel weer terug naar wat ik eerst deed, heb daar overigens een vast contract), dit is veel lager als wat ik nu doe bij mijn nieuwe baan. Het is echt een kans uit duizenden maar maakt niet helemaal niet gelukkig..

Bij mijn parttime baan werk ik dan di,wo,do, zat en af en toe zondag. kan zelf meer als ik wil. werk is dus niet het probleem...
Als ik besluit weg te gaan daar kan ik altijd solliciteren bij DAF maar dit is productie lopende band werk, minder hoog aangeschreven dan proces operator natuurlijk.. misschien moet ik hier niet naar kijken maar naar de lol met mijn collega's?? of moet ik maar verstandig zijn en blijven bij mijn nieuwe baan en hopen dat dit klote gevoel ooit overgaat. Het geld verschilt bij DAF en als proces operator niks.. alleen de zekerheid van een vast contract en het variatie in werk wat je moet doen. gewoon stom als ik mijn nieuwe baan operator baan opgeef om industrieel schoonmaak weer op te pakken. maar het was wel gezellig.... poepoe wat een ellende

Hoop dat jullie het een beetje snappen..

sorry voor het lange bericht
Groetjes, John
Met citaat reageren
  #2  
Oud 5 december 2015, 18:29
Verwijderd account
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard

Dat vervelende gevoel gaat waarschijnlijk wel weg naar een tijdje, gewoon even wennen aan je nieuwe omgeving en zoiets kost tijd. Als je na een jaar nog steeds een rotgevoel hebt, dan is er wellicht iets aan de hand maar ik zou nu nog even kijken hoe het loopt.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Graag jullie reactie op mijn net even anders dan anders sollicitatiebrief en cv vertegenwoordiger Sollicitatiebrief en cv 6 2 juli 2012 18:37
Solliciteren na vervelende werkervaring Liav Sollicitatiegesprek 5 20 mei 2012 02:19
Baan achter de schermen van een tv-programma, maar hoe? vieffan Loopbaanvragen 10 10 maart 2009 22:07
'Sollicitatiebrief van de maand' heeft me een baan opgeleverd! nicky1983 Sollicitatiebrief en cv 4 6 oktober 2007 18:31
Hoe mail je een sollicitatiebrief en cv nicky1983 Sollicitatiebrief en cv 9 14 juli 2006 11:34


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:03.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon