Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 11 oktober 2006, 14:23
Heleen Heleen is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 11 oktober 2006
Berichten: 1
Heleen is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief management trainee, graag commentaar

Graag ontvang ik commentaar op mijn sollicitatiebrief.

Alvast bedankt.
Betreft: Sollicitatie Management Trainee

Geachte mevrouw xxxxx,

Met interesse heb ik uw vacature van management trainee gelezen. Graag solliciteer ik op deze baan. Na het bekijken van uw website ben ik zeer enthousiast geworden over uw organisatie en een eventuele functie binnen uw organisatie. Zoals er op de website wordt aangegeven, bent u op zoek naar jonge ambitieuze mensen die niet bang zijn om in het diepe te springen. Ik ben van mening dat ik dat ben.

Ik ben ervan overtuigd de juiste kandidaat voor uw vacature te zijn. Zelfstandig, resultaatgericht, creativiteit en enthousiasme, zijn een aantal eigenschappen die ik u te bieden heb. Daarnaast ben ik flexibel en teamgericht.

Tijdens mijn opleiding Toegepaste CommunicatieWetenschap heb ik mij gericht op het profileringgebied ‘Overheidscommunicatie’ en ‘Gezondheidscommunicatie’. Deze mastertracks geven onder andere kennis en inzicht in de belangrijkste theorieën op het gebied van gedrags- en intentieverandering, servicecommunicatie en crisis- en risicocommunicatie. Tijdens de verschillende vakken wordt ingegaan op het opzetten en evalueren van (communicatie)interventies en het verrichten van onderzoek naar gedrag. Daarnaast gaat het in op de multiculturele aspecten waarmee een communicatie deskundige in aanraking kan komen.

Naast mijn studie heb ik bij verschillende organisaties gewerkt, onder andere bij XXXXXX, als communicatiemedewerker. In deze functie was ik verantwoordelijk voor de ontwikkeling van verschillende communicatie/wervingsmiddelen. Daarna ben ik nog een anderhalf jaar werkzaam geweest als consulente, bij Allure Uitzendbureau, waar ik mijn commerciële kant ontwikkeld heb.

Ik hoop dat ik u voldoende overtuigd heb, dat ik een geschikte kandidaat ben voor de functie van management trainee en dat u mijn brief wilt meenemen in deze sollicitatieprocedure. Graag zou ik u in een persoonlijk gesprek mijn enthousiasme voor deze functie duidelijk willen maken.

Met vriendelijke groet,

XXXXX
Met citaat reageren
  #2  
Oud 11 oktober 2006, 18:05
aapje aapje is offline
Lid
 
Geregistreerd: 3 oktober 2006
Berichten: 7
aapje is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief management trainee, graag commentaar

Hoi Heleen,

Ik vond het een hele leuke enthousiaste brief.


persoonlijk zou ik de laatste alinea iets korter doen, het stukje van '' ik hoop dat u mijn brief wilt meenemen in de sollicitatie procedure is eigenlijk overbodig, je geeft ook al aan dat je op gesprek zou willen komen.

succes

groetjes aapje
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief pedagogisch medewerker. Graag commentaar dian Sollicitatiebrief en cv 6 24 mei 2007 22:12
Sollicitatiebrief stageplaats contingent beheer Thomas Cook. Graag commentaar Atje Sollicitatiebrief en cv 4 8 maart 2007 12:10
Sollicitatiebrief pedagogisch medewerker in het ziekenhuis. Graag commentaar dian Sollicitatiebrief en cv 2 6 september 2006 16:18
Sollicitatiebrief sales trainee, graag beoordeling! peterstarter Sollicitatiebrief en cv 1 13 juni 2006 14:35
Sollicitatiebrief stageplaats IC: Graag commentaar Deezjuh Sollicitatiebrief en cv 0 9 juni 2006 01:26


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:55.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon