Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 19 april 2010, 17:12
priyah priyah is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 19 april 2010
Berichten: 1
priyah is on a distinguished road
Post Sollicitatiebrief administratief medewerker

’s Gravenhage, .. april 2010

Betreft: .....

Geachte heer .....,

Middels deze brief wil ik informeren naar de mogelijkheid om bij ..... een openstaande vacature te vervullen. Daarbij gaat mijn voorkeur uit naar de functie als administratief medewerker.

De functie spreekt mij erg aan, omdat ik de werkzaamheden erg interessant vind en mezelf graag verder zou willen ontwikkelen. Graag zou ik gebruik maken van de mogelijkheden bij .... om in de functie als administratief medewerker mijzelf te ontwikkelen en werkervaring op te doen. Ik ben zeer gemotiveerd om aan de slag te gaan en wil graag bewijzen dat ik van meerwaarde kan zijn.

Ik ben in het bezit van een MBO diploma richting, Sociaal Juridisch Medewerker. De kennis en werkervaring die ik heb zou ik graag willen inzetten binnen .... . Ik zou mezelf omschrijven als iemand die goed overweg kan met verschillende systemen en snel werkzaamheden oppakt. Werk erg nauwkeurig en stel prioriteiten. Het werken in een teamverband zowel zelfstandig gaat mij goed.

De optie die u biedt voor het volgen van opleidingstrajecten zou ik graag willen benutten.

Graag licht ik mijn cv in een persoonlijk gesprek aan u toe.

Hoop u voldoende te hebben overtuigd, dat ik een goede kandidaat ben voor de functie als, administratief medewerker.

In afwachting van uw bericht verblijf ik.


Met vriendelijke groet,


... .....
Met citaat reageren
  #2  
Oud 24 april 2010, 15:11
Eva_H Eva_H is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 24 april 2010
Berichten: 4
Eva_H is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief administratief medewerker

Hey priyah,

het ziet er goed uit hoor! Wel wat kleine opmerkingen:
Je zegt "De functie spreekt mij erg aan, omdat ik de werkzaamheden erg interessant vind" misschien kun je nog een beetje belichten wat voor werkzaamheden dat dan zijn. Ook vind ik dat je het erg veel hebt over hoe je zelf werkervaring wil opdoen, maar niet wat je voor bijdrage aan het bedrijf kan leveren. Misschien moet je hier wat meer op ingaan.
Daarnaast, de komma bij 'MBO diploma richting, Sociaal Juridisch Medewerker' mag weg of je zegt 'MBO diploma met de richting Sociaal Juridisch Medewerker'.
Zorg dat je goede zinnen gebruikt. 'Werk erg nauwkeurig en stel prioriteiten' kun je dus beter van maken "Ik werk erg nauwkeurig en stel prioriteiten.' Eigenlijk kan deze hele alinea beter:

'Ik ben in het bezit van een MBO diploma met de richting Sociaal Juridisch Medewerker. De kennis en werkervaring die ik heb opgedaan zou ik graag willen inzetten binnen .... . Ik kan goed overweg met verschillende systemen en pak snel werkzaamheden op, werk erg nauwkeurig en stel prioriteiten. Zowel het werken in een teamverband als zelfstandig gaat mij goed af.'

De zin over de opleidingstrajecten zou ik achter de tweede alinea zetten als volgt: 'Daarnaast wil ik graag de optie die u biedt voor het volgen van opleidingstrajecten benutten.'

Het laatste stuk kun je dan beter als volgt neerzetten:

'Ik hoop u voldoende te hebben overtuigd, dat ik een goede kandidaat ben voor de functie als administratief medewerker. Graag licht ik mijn brief in een persoonlijk gesprek aan u toe. In afwachting van uw bericht verblijf ik.


Hoogachtend en met vriendelijke groeten, '

Zo, hoop dat je daar iets aan hebt!
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
sollicitatiebrief Administratief Medewerker voor de afdeling Service Center gosiag Sollicitatiebrief en cv 2 1 januari 2010 21:48
Sollicitatiebrief Administratief Medewerker gosiag Sollicitatiebrief en cv 1 3 december 2009 22:24
sollicitatiebrief administratief medewerker pepesan Sollicitatiebrief en cv 2 20 augustus 2009 13:10
Sollicitatiebrief Administratief medewerker Patr1c1a Sollicitatiebrief en cv 5 13 december 2006 18:05
Sollicitatiebrief administratief medewerker Mike72 Sollicitatiebrief en cv 2 30 oktober 2006 15:58


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:17.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon