Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 3 juli 2009, 17:55
Vilosophe Vilosophe is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 3 juli 2009
Berichten: 2
Vilosophe is on a distinguished road
Standaard CV voor operationele managementfuncties, vel uw oordeel svp

Besten,

Ik ben momenteel druk bezig mij te oriënteren op een carriëreswitch. Na een tijdje als sales medewerker me bezig gehouden te hebben wil ik het liefste naar een Teamleider, Supervisor, Coördinator etc. functie.
Zij het in een callcenter, op een administatieve afdeling of binnen een project.

Nu zou ik graag van jullie willen weten wat jullie vinden van mijn CV en daarnaast, waar volgens jullie mijn kansen zouden liggen mochten jullie iets interessants zien.

En mochten jullie op- of aanmerkingen hebben over opmaak, inhoud of verwoording, dan merk ik het ook graag

Thnx alvast
Bijgevoegde bestanden
Bestandstype: doc CV voor CT.doc‎ (33,0 KB, 470x gelezen)
Met citaat reageren
  #2  
Oud 6 juli 2009, 22:24
Dorien Dorien is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 13 juni 2009
Berichten: 39
Dorien is on a distinguished road
Standaard Re: CV voor operationele managementfuncties, vel uw oordeel svp

CV vind ik erg netjes, en duidelijk ook. Verder heb ik niet zoveel verstand van functies op jouw gebied enzo.. maar succes!!
Met citaat reageren
  #3  
Oud 3 augustus 2009, 23:43
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: CV voor operationele managementfuncties, vel uw oordeel svp

Beste Vilosphe,

Je opleiding voldoet volgens mij wel voor de gewenste functie(s). Ik zie de nodige ervaring echter nog niet echt terug in je cv. Waaruit blijkt dat je de juiste vaardigheden hiervoor bezit?

Je hoofdtaken in je 'werkervaring' zou ik iets meer in een zinvorm zetten, dat leest lekkerder.

De ruimte die je gebruikt voor je opleiding zou ik wat inkrimpen. Onbelangrijke zaken hebben niet veel, of misschien helemaal geen, ruimte nodig. Mavo bijvoorbeeld...?!
Je houdt dan meer ruimte over voor vaardigheden.

Je vaardigheden: Coachen, beoordelingsgesprekken, functioneringsgesprekken passen wel bij je gewenste functie, maar vallen nauwelijks op. Wellicht is een vaardigheden-cv een goeie optie. (daar ben ik nu zelf ook mee aan het uitproberen)
Met citaat reageren
  #4  
Oud 4 augustus 2009, 13:44
Vilosophe Vilosophe is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 3 juli 2009
Berichten: 2
Vilosophe is on a distinguished road
Standaard Re: CV voor operationele managementfuncties, vel uw oordeel svp

thnx voor de reacties

Die vaardigheden cv heb ik eens geprobeerd, echter hetgeen waar ik tegenaan liep waren de opmerkingen waar ik gewerkt had, hoe lang, wanneer etc. Om dat te verantwoorden, daarbij komen de zaken over te korte werkervaring etc meer naar voren.

Pluspunt is wel dat je meer kunt praten over jouw werkervaring en er een beter gesprek op gang kan komen. In mijn geval zag het er in ieder geval beter uit dan de werkelijkheid en die komt dan wel boven tafel

Ik ben van plan om, na januari wanneer ik Middle Management afgerond heb, via ICM de praktische en wellicht daarna hogere bedrijfskunde opleidingen te volgen. Ik weet zeker dat het mijn cv mooier maakt (wat natuurlijk de bedoeling is om jezelf te verkopen ). In de tussentijd maar een paar minder relevante baantjes aanpakken he....
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Solliciteren in een andere branche + svp brief & CV controleren mkw Sollicitatiebrief en cv 1 2 februari 2009 13:48
Gaarne jullie oordeel CV ichimaru Sollicitatiebrief en cv 4 24 september 2008 14:56
CV ICT medewerker svp beoordelen... Geert72 Sollicitatiebrief en cv 1 14 juni 2007 12:18


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:00.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon