Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 6 juni 2013, 16:46
Klaproos Klaproos is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 4 juni 2013
Berichten: 4
Klaproos is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief telefoniste

Na lang wikken en wegen toch besloten mijn brief te plaatsen voor feedback. Ik kan uren staren naar het beeldscherm en proberen de juiste woorden te zoeken, maar heb er veel moeite mee. Heb vaak het gevoel dat ik dingen dubbel vertel, vandaar de vraag of jullie me kunnen helpen.

Geachte heer X,
Toen mij ter oren kwam dat XX op zoek is naar een parttime telefoniste dacht ik: “Dat is echt iets voor mij!”
Met belangstelling heb ik dan ook uw vacature gelezen, en middels deze brief wil ik hierbij graag reageren en mijzelf alvast kort voorstellen.
Jarenlang heb ik met veel plezier gewerkt als verkoop- en administratief medewerkster. Helaas is, wegens faillissement, ontslag voor mij aangevraagd, waardoor ik op zoek ben naar een nieuwe uitdaging.
Deze hoop ik bij XX te vinden.

Als telefoniste is het luisteren en inspelen op de vragen die je krijgt een belangrijk aspect.
In mijn vorige baan ben ik veelal het eerste aanspreekpunt geweest voor de klanten, zowel telefonisch als in de winkel. Daardoor heb ik geleerd hoe belangrijk het is om als bedrijf je klanten op een vriendelijke en correcte manier te woord te staan.
Ik ben verantwoordelijk geweest voor de totale orderverwerking, het onderhouden van contacten met leveranciers, ontvangen van bezoekers, klachten afhandeling, en diverse overige secretariële werkzaamheden.
Een service- en klantgerichte werkhouding waren daarbij van groot belang, waardoor ik van mening ben dat ik de juiste instelling heb om als telefoniste aan de slag te gaan.
Wat mijn persoonlijke eigenschappen betreft: ik kan goed zelfstandig werken, maar werk ook graag in teamverband. Ik ben zeer accuraat, stressbestendig en collegiaal.

Ik hoop dan ook dat deze brief voor u een aanleiding is mij uit te nodigen voor een gesprek.
Voor meer persoonlijke gegevens verwijs ik u naar mijn CV, die als bijlage bij deze brief zijn gevoegd.
Met belangstelling zie ik uw reactie tegemoet.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 6 juni 2013, 23:55
yuya yuya is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 6 juni 2013
Berichten: 4
yuya is on a distinguished road
Standaard

Persoonlijk vind ik dit een goede brief. Volgens mij zit er alleen 1 grammaticaal foutje in "verwijs ik u naar mijn CV, die als bijlage bij deze brief is gevoegd

Succes
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief telefoniste, moet morgen weg! Sophie2000 Sollicitatiebrief en cv 5 27 maart 2008 16:58
Sollicitatiebrief telefoniste via re-integratietraject devegtenco Sollicitatiebrief en cv 4 29 oktober 2007 20:33
Sollicitatiebrief telefoniste/receptioniste MizzFizz Sollicitatiebrief en cv 4 31 januari 2007 20:39
Sollicitatiebrief telefoniste/ receptioniste Floor78 Sollicitatiebrief en cv 2 19 mei 2006 00:10
Bespreek jouw sollicitatiebrief of cv in dit forum - Hoe werkt het? forumbeheerder Sollicitatiebrief en cv 0 11 augustus 2005 17:58


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:04.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon