Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 10 april 2009, 01:11
Senseo Senseo is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 10 april 2009
Berichten: 2
Senseo is on a distinguished road
Question Graag jullie feedback op mijn sollicitatiebrief

Hallo allemaal,

Ik moet volgende week een sollicitatiebrief indienen voor een functie die ik heel erg graag wil hebben. De vacature is AO-ontwerper.
Nu heb ik gelezen dat je een originele brief moet hebben om op te vallen. Nu meen ik zelf dat ik dit voor elkaar heb gekregen, echter het is niet al te opvallend, omdat ik denk dat dit niet pas in het bedrijf (overheid).
Voor mijn gevoel is het o.k. dus.

Maar: hoe komt het bij jullie over? Graag tips, feedback..... !

Mijn dank is alvast heel groot!
Met citaat reageren
  #2  
Oud 10 april 2009, 01:11
Senseo Senseo is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 10 april 2009
Berichten: 2
Senseo is on a distinguished road
Standaard Re: Graag jullie feedback op mijn sollicitatiebrief

En hier dan de brief!

U zoekt een enthousiaste en zelfstandige teamspeler, die het leuk vindt om zich (verder) te bekwamen op AO-gebied en veel verschillende werkzaamheden op te pakken. Die heeft u nu gevonden!

Sinds februari 2009 heb ik de opdracht gekregen om de AO te beschrijven van Aspect P&O. Voor mij een onbekend werkterrein, waar ik ben ingestapt zonder 100% te weten wat het inhield. Daar raak ik enthousiast van: nieuwe dingen ontdekken. Maar: hoe meer ik bekend raak met AO, hoe interessanter ik het vind. Dusdanig interessant zelfs, dat ik er mijn beroep van wil maken!

Wat mij aantrekt in deze functie is dat er nog een heel gebied open ligt om te verkennnen. Ik heb gemerkt dat AO veel meer is dan ‘even een proces modelleren’. Ik vind het mooi om uit heel veel informatie een eenduidig leesbaar model te filteren, waar mensen wat aan hebben. Je ziet resultaat van je inspanningen en dat werkt stimulerend.
Deze functie betekent voor mij ook: toekomstperspectief. Ik kan doorgroeien en mijzelf ontwikkelen, dat houd je scherp en dat vind ik erg belangrijk.

Wat motiveert mij in mijn werk? Een prettige werksfeer, werken in teamverband, maar toch een eigen takenpakket hebben. Veel communicatie. En de mogelijkheid om mijzelf te (blijven) ontwikkelen. Deze ingrediënten zie ik terug in deze functie en in mijn toekomstige AO-collega’s. Zo zou ik het in ieder geval graag zien! Ik wil u graag in een persoonlijk gesprek ervan overtuigen dat deze zienswijze zo gek nog niet is.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief assistent inkoop, graag feedback Abigail_Virginia Sollicitatiebrief en cv 2 14 december 2008 13:17
Open sollicitatiebrief functie bank, graag jullie opinie/verbetering slimseydi Sollicitatiebrief en cv 3 30 oktober 2008 22:21
Graag jullie mening om mijn sollicitatiebrief QA Officer BSDB123 Sollicitatiebrief en cv 9 9 augustus 2008 13:06
Sollicitatiebrief Ambulant hulpverlener: graag feedback Es P Sollicitatiebrief en cv 2 27 mei 2008 13:22


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:42.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon