Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iertje
Ik zou het woord onervarenheid zelf niet noemen, maar iets afzwakken als bijv. geringe ervaring op het gebied van?
Of kun je niet iets zeggen als: Hoewel ik op het gebied van ... nog geen specifieke ervaring heb, weet ik dit te compenseren door (eigenschappen die daar bij helpen, die je verder onder in je brief hebt beschreven, bijvoorbeeld dat je snel leert oid...) of: ...ben ik ervan overtuigd dat ik mij de taken snel eigen maak door.....
Groetjes!
Oh ja: In je 1 na laatste alinea gebruik je twee keer de eigenschap doorzettingsvermogen.
|
ja
oeps heb het aangepast thanks groetjes
maar kom er niet meer uit ...
Betreft: Sollicitatie ……
Geachte mevrouw timmermans,
Naar aanleiding van de vacature op uw website d.d. 08 maart 2009, waarin u aangeeft op zoek te zijn naar ..... voor de regio ...., solliciteer ik hierbij naar de functie. Door middel van deze brief wil ik u mijn interesse en motivatie duidelijk maken.
Na een persoonlijke oriëntatie op mogelijke functies die mij interesseren, ben ik erachter gekomen dat het van essentieel belang is dat mensen zich in de maatschappij enigszins veilig kunnen voelen. Wat mij aanspreekt in de functie van ...... (functienaam) beveiliger is het werken met mensen in verschillende situaties onder snel wisselende omstandigheden. Ik vind het belangrijk om de burgers en overige organisaties een gevoel van veiligheid te bieden, maar deze ook te kunnen waarborgen. Hoewel ik mij zeer bewust ben van mijn onervarenheid binnen deze sector, ben ik ervan overtuigd dat ik mijn taken snel eigen kan maken door mijn leergierigheid, motivatie en doorzettingsvermogen.
(hoop dat het nu wat beter is, ik heb ook echt helemaal geen ervaring in de beveiliging en daarom wil ik het woordje onervarenheid behouden)
Ik ben geďnteresseerd in een baan bij de beveiliging omdat ik van uitdaging en afwisseling hou. Ik heb de motivatie en het doorzettingsvermogen om actief deel te nemen aan de beveiligingsbranche. Ik ben stressbestendig en heb een flexibele, collegiale instelling.
(nu vind ik deze alinea een beetje overbodig, dubbelop, enige suggesties?)
Ik zou het fijn vinden een uitnodiging voor een gesprek te ontvangen, waarin ik mijn brief nader kan toelichten. Voor een opgave van mijn persoonlijke gegevens verwijs ik u naar mijn C.V.
Met vriendelijke groet,