Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 15 mei 2006, 13:02
rebecca rebecca is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 15 mei 2006
Berichten: 2
rebecca is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief kindercrèche

Willen jullie mijn brief nakijken en verbeteren.
Dank je wel.
Bijgevoegde bestanden
Bestandstype: doc spw-3.doc‎ (21,0 KB, 441x gelezen)
Met citaat reageren
  #2  
Oud 15 mei 2006, 14:10
Jeffry
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Wie wil mijn brief nakijken????

Hallo Rebecca,

Citaat:
. Ik wil graag de BBL opleiding kinderleidster SPW3 gaan volgen aan het ROC xxxxxx college te xxxxxxxxxxxxx.
Zou ik niet zo doen. (mijn moeder zij altijd je hebt niks te willen)
Laat het beste van je zien en zeg :"Ik ga de BBL opleiding doen aan het Roc" wanneer je dit gaat doen kun je dan weer in het gesprek toelichten ook al heb je je nog niet ingeschreven. Hoe dan ook je gaat m gewoon doen!!!

Citaat:
Ik zal mezelf even voorstellen. Ik ben een vrouw van 24 jaar en heb altijd gewerkt. Ik ben met mijn 17de van school af gegaan met mijn Mavo diploma. Ik koester al geruime tijd de droom om in een kindercrèche te werken . Helaas heb ik gemerkt dat dat zonder opleiding onmogelijk is. Daarom wil ik graag de opleiding volgen.
Momenteel ben ik 24 jaar en zoals u uit mijn c.v. kunt opmaken heb ik niet stil gezeten. Ik ben in het bezit van een MAVO diploma welk niet genoeg is om mijn ambitie als kinderleidster te vervullen. Daarom ga ik de opleiding volgen.

Citaat:
Vier dagen werken en één dag naar school zou ideaal zijn omdat ik dan mijn geld verdien maar het belangrijkste is dat ik dan gelijk al onder de kinderen ben. Het maakt niet uit welke leeftijd je om je heen heb, ik weet dat het belangrijk is om je in de kinderen te kunnen verplaatsen, de kinderen te kunnen vermaken en te zorgen voor persoonlijke hygiëne
Vier dagen werken en één dag naar school zou ideaal zijn omdat ik dan gelijk onder de kinderen ben. Het is belangrijk om je in de kinderen te kunnen verplaatsen, de kinderen te kunnen vermaken en te zorgen voor persoonlijke hygiëne welk ik goed beheers en met liefde doe.


Nou een paar aanpassinkjes (allhoewel ik over de 3e allinea niet te spreken ben) Ik hoop dat je er wat mee kunt. (zelf ben ik een brief aan het schrijven voor me moeder die een andere job wil.)

Success,
Jeffry
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief die me een baan opleverde Joke Sollicitatiebrief en cv 7 13 september 2008 15:07
Sollicitatiebrief medewerker bevolking Dina Sollicitatiebrief en cv 4 28 november 2006 18:16
Sollicitatiebrief Media- Adviseur Simply Sollicitatiebrief en cv 2 13 november 2005 13:33
Bespreek jouw sollicitatiebrief of cv in dit forum - Hoe werkt het? forumbeheerder Sollicitatiebrief en cv 0 11 augustus 2005 17:58


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:46.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon