Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 19 juni 2006, 19:36
lecocql lecocql is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 19 juni 2006
Berichten: 4
lecocql is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief medewerker burgerzaken

Hallo,

Hieronder staat mijn sollicitatiebrief.
NAW heb ik weggelaten, alleen de motivatie staat er.

Bedankt alvast

Groeten Lars
Geachte mevrouw x,

Mijn oog is gevallen op de functie van medewerker burgerzaken, zoals door u geplaatst op de internetsite van de Gemeente x. Ik ben zeer enthousiast over de functie en kom hiervoor dan ook graag in aanmerking.

Ik krijg voldoening uit het werken met mensen en dan in het bijzonder met het verlenen van diensten; een persoon heeft een behoefte en ik vind het leuk om ervoor te zorgen dat die behoefte naar wens wordt ingevuld. Medewerker burgerzaken is bij uitstek een functie waaruit ik deze voldoening kan halen. Je hebt dagelijks persoonlijk contact met inwoners van x met verschillende achtergronden, die behoefte hebben aan informatie en/of aan producten op het gebied van burgerzaken. Gezien mijn belangstelling en achtergrond meen ik in aanmerking te komen voor deze functie.

Ervaring in de dienstverlening heb ik opgedaan tijdens mijn huidige functie als Klantadviseur zakelijk. In deze functie ben ik het eerste aanspreekpunt voor zakelijke klanten en klanten van verschillende overheidsinstanties. Ik adviseer klanten over de verschillende producten en diensten die x aanbiedt. Daarnaast behandel ik klachten en zorg voor een passende oplossing voor problemen.
Dit werk vraagt dat ik zeer klantgericht en communicatief vaardig ben, analytisch vermogen heb, administratief goed onderlegd ben en op accurate wijze mijn werkzaamheden uitvoer. Ik heb me in deze vaardigheden dan ook zeer bekwaamd. Dit zijn vaardigheden die mijns inziens voor de functie van medewerker burgerzaken erg belangrijk zijn.

In mijn huidige functie heb ik met plezier gewerkt maar ben ik erachter gekomen dat ik enkel het telefonische contact met mensen niet de uitdaging vind die ik zoek in een baan. Ik vind het persoonlijke contact met mensen en een grote mate van verantwoordelijkheid belangrijk in een functie. Je ziet een gezicht bij een naam en je kunt dan beter inschatten met wie je te maken hebt.

x is een stad met een rijke historie en veel dynamiek. Ik ben er dan ook erg trots op er geboren en getogen te zijn.
Graag wil ik een bijdrage leveren aan de kwaliteit van het leefklimaat van de Gemeente x. Ik ben ervan overtuigd dat ik met mijn kwaliteiten en enthousiasme voor de afdeling Publiekszaken een versterking kan zijn. Ik kijk hoopvol uit naar een uitnodiging om u ervan te overtuigen.


Met vriendelijke groet,


x
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief pedagogisch medewerker. Graag commentaar dian Sollicitatiebrief en cv 6 24 mei 2007 22:12
Sollicitatiebrief pedagogisch medewerker in het ziekenhuis. Graag commentaar dian Sollicitatiebrief en cv 2 6 september 2006 16:18
Sollicitatiebrief technisch medewerker regelingen Claire80 Sollicitatiebrief en cv 3 16 januari 2006 02:26
Sollicitatiebrief secretarieel /administratief medewerker nimra Sollicitatiebrief en cv 9 15 januari 2006 02:47
sollicitatiebrief Marketing medewerker victory Sollicitatiebrief en cv 4 7 oktober 2005 15:53


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:21.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon