Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 5 januari 2018, 16:36
eveliendegeus eveliendegeus is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 5 januari 2018
Berichten: 1
eveliendegeus is on a distinguished road
Post Feedback solicitatiebrief media stage

Hallo allemaal,

Ik heb heel weinig ervaring met het schrijven van solliciatiebrieven, dus ik zou graag wat feedback willen op mijn sollicitatie brief voor mijn stage.

De eisen in de vacature zijn:
- Je volgt een relevante HBO of universitaire studie. (Bijvoorbeeld een talenstudie, journalistiek, media of communicatie.));
- Je hebt een uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift. Kennis van het Frans en/of Duits is een pré;
- Je houdt van aanpakken en neemt graag initiatief;
- Je werkt accuraat en nauwgezet;
- Je hebt ervaring met social media zoals Facebook, Twitter en Instagram.

De brief:

Beste XXX,

Als tweedejaars media studente ben ik hard op zoek naar een stage van 5 maanden voor september 2018. Toen ik de stage voor XXX voorbij zag komen bij XXX, was ik gelijk enthousiast. Niet alleen sluit deze stage precies aan bij waar ik naar op zoek ben, ook is het een stage in een deel van de media industrie waar ik zelf erg geďnteresseerd in ben omdat ik al boeken lees zolang ik me kan herinneren.

Momenteel zit ik in het tweede jaar van de studie International Media & Entertainment Management, die ik volg aan de NHTV in Breda. Doordat schrijven al jaren een passie van mij is, besteed ik persoonlijk de meeste aandacht aan het content gedeelte van de studie waardoor ik mijn vaardigheden verder heb kunnen ontwikkelen, voornamelijk in de Engelse taal.