Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 31 oktober 2011, 16:30
B.S. B.S. is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 31 oktober 2011
Berichten: 2
B.S. is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief operatieassistente 2011

Zou iemand me kunnen helpen door hier een reactie op te kunnen geven:


Geachte heer/mevrouw,


Middels deze brief wil ik solliciteren naar de functie leerling- operatieassistent die start in september 2012.

Onlangs heb ik de informatiefolder ontvangen via HAN- opleidingen over de opleiding operatieassistente en anesthesiemedewerker. Hierdoor ben ik nog meer geďnteresseerd geraakt in de opleiding operatieassistente. Doordat je in een sterk teamverband werkt, met het menselijk lichaam bezig bent en ook nog op sociaal gebied met mensen werkt trekt het me heel erg aan om als operatieassistente aan de slag te kunnen gaan.

Nadat ik besloten had de opleiding doktersassistente te beëindigen had ik op dat moment besloten om te starten met de opleiding tandartsassistente MBO- niveau 4 om het praktische deel te benadrukken die bij tandartsassistente erg aanwezig is en hoop deze in mei succesvol af te ronden.

Doordat ik goed kan samenwerken in een team, sociaal ben, een verantwoordelijkheidsgevoel heb en ik open sta om nieuwe dingen te leren op een interessante leer- werkplek denk ik dat ik een goede operatieassistente kan worden. Voor een overzicht van mijn opleiding en werkervaringen, verwijs ik u graag naar mijn Curriculum Vitae in de bijlage.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geďnformeerd en zie graag een reactie verschijnen.


Met vriendelijke groet,
Met citaat reageren
  #2  
Oud 31 oktober 2011, 21:51
maya_bee maya_bee is offline
Lid
 
Geregistreerd: 31 oktober 2011
Berichten: 6
maya_bee is on a distinguished road
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door B.S. Bekijk bericht
Zou iemand me kunnen helpen door hier een reactie op te kunnen geven:


Geachte heer/mevrouw,


Middels deze brief wil ik solliciteren naar de functie leerling- operatieassistent die start in september 2012.

Onlangs heb ik de informatiefolder ontvangen via HAN- opleidingen over de opleiding operatieassistente en anesthesiemedewerker. Hierdoor ben ik nog meer geďnteresseerd geraakt in de opleiding operatieassistente. Ik zou hier mee beginnen. en dan daarna: Ik zou dan ook graag solliciteren naar de functie ... Doordat je in een sterk teamverband werkt, met het menselijk lichaam bezig bent en ook nog op sociaal gebied met mensen werkt trekt het me heel erg aan om als operatieassistente aan de slag te kunnen gaan.

Nadat ik besloten had de opleiding doktersassistente te beëindigen had ik op dat moment besloten om te starten met de opleiding tandartsassistente MBO- niveau 4 om het praktische deel te benadrukken die bij tandartsassistente erg aanwezig is en hoop deze in mei succesvol af te ronden. Ik zou niet benoemen dat je gestopt bent met de opleiding doktersassistente, dat kunnen ze ook in je CV zien. het laatste gedeelte van je zin loopt niet lekker (ik snap hem ook niet helemaal). Je kunt hier mss noemen wat je denkt dat de opleiding tot tandartsassistent je extra meegeeft ald operatieassist

Doordat ik goed kan samenwerken in een team, sociaal ben, een verantwoordelijkheidsgevoel heb en ik open sta om nieuwe dingen te leren op een interessante leer- werkplek denk ik dat ik een goede operatieassistente kan worden. Dit is een opsomming van iets dat jij vind, waaruit blijkt dit?Voor een overzicht van mijn opleiding en werkervaringen, verwijs ik u graag naar mijn Curriculum Vitae in de bijlage.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geďnformeerd en zie graag een reactie verschijnen.


Met vriendelijke groet,
Ik heb mijn feedback in het rood toegevoegd hopelijk kun je er wat mee
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Labels
operatieassistent

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Open sollicitatiebrief medewerker F&C LennartL Sollicitatiebrief en cv 3 7 januari 2012 20:04
Sollicitatiebrief opleidingsplaats operatieassistente ricky Sollicitatiegesprek 3 19 januari 2011 15:26
sollicitatiebrief operatieassistent stuud Sollicitatiebrief en cv 4 9 oktober 2009 15:48
Sollicitatiebrief leerling operatieassistente Andromache Sollicitatiebrief en cv 6 18 december 2008 12:10
Bespreek jouw sollicitatiebrief of cv in dit forum - Hoe werkt het? forumbeheerder Sollicitatiebrief en cv 0 11 augustus 2005 17:58


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:11.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon