Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Opleiding kiezen en volgen

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 19 november 2021, 14:12
Tara2021 Tara2021 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 19 november 2021
Berichten: 1
Tara2021 is on a distinguished road
Standaard Omscholing tot Ict Servicedeskmedewerker

Hoi allemaal,

Ik zit momenteel in de ziektewet en mag mij omscholen tot ander werk (ik deed lichamelijk zwaar werk en wil nu een "kantoorbaan", Ik zou mij graag willen omscholen tot ict servicedeskmedewerker. Dus mensen in het bedrijf helpen met hardware en software problemen van hun computer. Nu heb ik een opleiding mbo facilitair medewerker niveau 2 gedaan. Ik vroeg mij af of een paar cursussen genoeg zijn of dat ik echt een opleiding MBO Expert IT systems and devices niveau 4 moet doen.

Ik lees dat er bepaalde internationale erkende certificaten zijn zoals: Ccna, CompTIA, ITIL, en Windows.

Ik krijg voor de opleiding/cursus maximaal 1 jaar.
Zou iemand mij kunnen/willen helpen?

Ik heb enige ervaring met computers zoals windows xp, 7, 8 en 10, photoshop, lightroom, outlook, word, powerpoint, excel, heb enige kennis van hardware als de grafische kaart, harde schijf, processors, maar dit is wel de basics.

Ik krijg ook een snuffelstage aangeboden.

Alvast Bedankt, Tara2021.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 7 juni 2022, 10:22
koeleecheng koeleecheng is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 1 juni 2022
Berichten: 2
koeleecheng is on a distinguished road
Thumbs up ITIL Foundation

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tara2021 Bekijk bericht
Hoi allemaal,

Ik zit momenteel in de ziektewet en mag mij omscholen tot ander werk (ik deed lichamelijk zwaar werk en wil nu een "kantoorbaan", Ik zou mij graag willen omscholen tot ict servicedeskmedewerker. Dus mensen in het bedrijf helpen met hardware en software problemen van hun computer. Nu heb ik een opleiding mbo facilitair medewerker niveau 2 gedaan. Ik vroeg mij af of een paar cursussen genoeg zijn of dat ik echt een opleiding MBO Expert IT systems and devices niveau 4 moet doen.

Ik lees dat er bepaalde internationale erkende certificaten zijn zoals: Ccna, CompTIA, ITIL, en Windows.

Ik krijg voor de opleiding/cursus maximaal 1 jaar.
Zou iemand mij kunnen/willen helpen?

Ik heb enige ervaring met computers zoals windows xp, 7, 8 en 10, photoshop, lightroom, outlook, word, powerpoint, excel, heb enige kennis van hardware als de grafische kaart, harde schijf, processors, maar dit is wel de basics.

Ik krijg ook een snuffelstage aangeboden.

Alvast Bedankt, Tara2021.
Hoi Tara je kunt bij EXIN.com kijken,

Itilf selecteren en je kan beperkt lezen welke lectuur je moet lezen en je kan een proefexamen downloaden en ook een ander online maken.

ITILF is ISO gecertificeert en je begrijpt dan het traject van een "incident" of tewel een levensloop. Als het is opgelost dan word er gekeken naar het ontstaan en evt oplossen van toekomstige problemen door 7 groepen binnen het ITILF . Het is leuk en als je van problemen oplossen hou dan raad ik het je van harte aan.

Succes en als je wilt kan ik je verder adviseren....

gr Rop
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Deeltijd: HBO ICT of leraar technisch beroepsonderwijs (ICT) Heathcliff87 Opleiding kiezen en volgen 0 20 maart 2017 16:17
Omscholing van zorg naar ICT Blackscars Loopbaanvragen 2 24 november 2015 23:57
Omscholing hbo ict Bbx Loopbaanvragen 0 19 mei 2015 22:02
Is het mogelijk tot omscholing? Jboemarang Opleiding kiezen en volgen 1 22 november 2013 22:21
Onzeker over carričreswitch naar de ICT hoeverder Loopbaanvragen 8 1 maart 2013 14:49


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:48.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon