Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 17 juni 2013, 23:10
SRI SRI is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 17 juni 2013
Berichten: 1
SRI is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief medisch analist

Gegevens van het bedrijf

Gegevens sollicitant

Plaats,datum

Betreft: sollicitatie naar de functie van medisch analist,

Geachte heer,

In "krant" las ik uw advertentie waarin u aangeeft op zoek te zijn naar kandidaten voor de functie medisch analist voor uw bedrijf. Aangezien ik de opleiding van medisch analist volg, voelde ik me aangesproken voor deze functie.

Ik zit in het vierde leerjaar van "opleiding", richting medisch analist. Mijn studie rondt ik af in januari 2014. Ik heb stage mogen lopen in "ziekenhuis1"en "ziekenhuis2", op het laboratorium.

Ondanks mijn beperkte ervaring ben ik ervan overtuigd over een aantal kwaliteiten te beschikken die van pas komen voor deze functie. Tijdens mijn stage heb ik vooral routinematige werkzaamheden uitgevoerd en heb ik geleerd om nauwkeurig en zowel zelfstandig als in teamverband te werken. Mijn motivatie, ervaring en stressbestendigheid hoop ik te kunnen bundelen voor deze nieuwe uitdaging.

Ik zie uw uitnodiging voor een gesprek met veel plezier tegemoet en kijk uit naar de kans mijn enthousiasme over deze baan verder toe te lichten


Met vriendelijke groet,


Xxxx xxxxx


Bijlage: curriculum vitae
Met citaat reageren
  #2  
Oud 18 juni 2013, 12:14
Maarten_W Maarten_W is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 27 maart 2012
Berichten: 158
Maarten_W is on a distinguished road
Standaard

Beste SRI,

Dit forum werkt alleen maar doordat forumleden elkaar feedback geven. Daarom zijn er forumregels opgesteld. Voor jou als nieuwforumlid is met name punt twee van belang. Feedback geven op andermans brieven is niet alleen prettig voor de ander maar je leert er zelf ook een hoop van.

Denk je dat je geen bijdrage kan leveren omdat je geen ervaring hebt? Geen excuus. Verdiep je in de materie. Dat kan hier op de site maar ook elders op het web zijn tips te vinden.

Een dingetje wat me meteen opviel bij je brief:
Citaat:
.... rondt ik...
Dat mag zonder t.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 18 juni 2013, 13:06
Sanam Sanam is offline
Lid
 
Geregistreerd: 17 juni 2013
Berichten: 6
Sanam is on a distinguished road
Standaard

Hoi,

Je zegt in je brief:
'Ondanks mijn beperkte ervaring ben ik ervan overtuigd over een aantal kwaliteiten te beschikken die van pas komen voor deze functie.'

Noem een aantal kwaliteiten die jij denkt van pas te komen voor die functie.

Succes!

Gr. Sanam
Met citaat reageren
  #4  
Oud 18 juni 2013, 13:32
kersensnoepje84 kersensnoepje84 is offline
Lid
 
Geregistreerd: 13 juni 2013
Berichten: 18
kersensnoepje84 is on a distinguished road
Standaard

Wat vind je leuk aan dit vak? Wat maakt t nou dat je smorgens wakker wordt en denkt 'ha, leuk vandaag weer.......'

Dit vind ik een sterke zin: 'Mijn motivatie, ervaring en stressbestendigheid hoop ik te kunnen bundelen voor deze nieuwe uitdaging'

zelf heb ik een hekel aan het woord uitdaging. Vind het een hol begrip. Maar in deze zin kan het wel. Misschien is functie een concreter woord.

Wat zijn de functie eisen eigenlijk voor deze baan?
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Open sollicitatiebrief biologisch analist Snakeman Sollicitatiebrief en cv 6 3 mei 2012 18:22
Sollicitatiebrief medisch secretaresse in een ziekenhuis Lunaslagter Sollicitatiebrief en cv 3 24 mei 2011 13:42
Sollicitatiebrief Marketing Intelligence Analist Louise Sollicitatiebrief en cv 1 7 november 2010 21:15
Voorbeeld nodig sollicitatiebrief medisch codeur i.o. miss_clair Alle andere carrièreonderwerpen 0 3 juli 2010 13:46
Sollicitatiebrief medisch secretaresse clautje64 Sollicitatiebrief en cv 0 29 maart 2009 14:08


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:28.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon