Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 22 april 2006, 15:07
shiva shiva is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 22 april 2006
Berichten: 2
shiva is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief stage

hallo ik ben "francaise" en ik moet een brief in het nederlands schrijven ! Kan iemand mijn fouten en de rest nazien aub????


Betreft : stageplaats voor September 2006 tot januari/februari 2007

Geachte mevrouw/heer,

Momenteel ben ik in mijn eerste jaarstudent aan de opleiding KINDERZORG in het VLOD in Antwerpen. Graag zou ik willen solliciteren naar een stageplaats binnen uw kinderopvang, als kinderverzorgster.

Graag zou ik mijzelf willen voorstellen als een zelfstandige, enthousiaste vrouw die graag werk en probeer dit zo doeltreffend mogelijk te doen. Ik heb een schat dochtertje van 4 jaar. Ik ben van Franse nationaliteit en ik heb ook al mijn studies in Frankrijk gevolgd maar ik heb goede kennis van het nederlands (ik volg trouwens nog schriftelijke nederlands cursus om die te verbeteren).

Sinds februari 2006 werkte ik als kinderverzorgster op de XXX school met de leeftijdsgroep van 2,5 t/m 4 jaar. Eind juni 2006 komt mijn opdracht ten eind. Daarom ben ik op zoek naar een nieuwe uitdaging. De bedoeling is dat ik 160 uren doe in een periood van 6 maanden (liefst op dinsdag en donderdag). Op vrijdag heb ik lessen op school de hele dag.

Waarom wil ik met kinderen werken ? Omdat het vooral leuk is om met baby's/kinderen te werken en omdat je een deel uit maakt van de ontwikkeling van het kind. Onder "kinderverzorgster" versta ik de volgende taken : verschonen, voeden, spelen,... maar het belangrijkste vind ik dat je als kinderverzorgster je in het kind moet kunnen verplaatsen. Je moet met zijn/haar behoefte kunnen voldoen en mee gaan in de belevingswereld van het kind.

Graag zou ik mijn capaciteiten willen inzetten en uitbreiden binnen uw kinderdagverblijf. Ik hoop dat deze brief voor U in de nabije toekomst aanleiding zal zijn mij uit te nodigen voor een gesprek.
Met belangstelling zie ik uw antwoord tegemoet.

Hoogachtend,

XXX
Met citaat reageren
  #2  
Oud 1 mei 2006, 10:47
nicky1983 nicky1983 is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 7 april 2006
Berichten: 99
nicky1983 is on a distinguished road
Standaard Re: sollicitatie brief stage

Betreft : stageplaats voor September 2006 tot januari/februari 2007

Geachte mevrouw/heer,

Momenteel ben ik in mijn eerste jaarstudent aan de opleiding KINDERZORG in het VLOD in Antwerpen. Graag zou ik willen solliciteren naar een stageplaats binnen uw kinderopvang, als kinderverzorgster.

(JE KUNT HIER BETER ZEGGEN; IK BEN EEN ZELFSTANDIGE ENTHOUSIASTE VROUW DIE GRAAG WERKT EN PROBEER DIT ZO DOELTREFFEND MOGELIJK TE DOEN, ANDERS LIJKT HET ALSOF JE DAT GRAAG ZOU WILLEN, MAAR NOG NIET BENT) Graag zou ik mijzelf willen voorstellen als een zelfstandige, enthousiaste vrouw die graag werk(T) en probeer dit zo doeltreffend mogelijk te doen. Ik heb een schat (VAN EEN) dochtertje van 4 jaar. Ik ben van Franse nationaliteit en ik heb ook al mijn studies in Frankrijk gevolgd maar ik heb goede kennis van (DE NEDERLANDSE TAAL) het nederlands (ik volg trouwens nog schriftelijke nederlands cursus om die te verbeteren).

Sinds februari 2006 werkte ik als kinderverzorgster op de XXX school met de leeftijdsgroep van 2,5 t/m 4 jaar. Eind juni 2006 komt mijn opdracht ten eind(E). Daarom ben ik op zoek naar een nieuwe uitdaging. De bedoeling is dat ik 160 uren (doe) (VERVANGEN DOOR; WERK) in een (periood) ( VERVANGEN DOOR; PERIODE) van 6 maanden (liefst op dinsdag en donderdag). Op vrijdag heb ik lessen op school de hele dag. (OP VRIJDAG HEB IK EEN VOLLEDIGE LESDAG BIJ MIJN OPLEIDING)

Waarom wil ik met kinderen werken ? (WAAROM IK MET KINDEREN WIL WERKEN, KLINKT STELLENDER) Omdat het vooral leuk is (OMDAT IK HET VOORAL LEUK VIND)om met baby's/kinderen te werken en omdat je een deel uit maakt van de ontwikkeling van het kind. Onder "kinderverzorgster" versta ik de volgende taken : verschonen, voeden, spelen,... maar het belangrijkste vind ik dat je als kinderverzorgster je in het kind moet kunnen verplaatsen. Je moet (met) (VERVANGEN DOOR;AAN) zijn/haar behoefte kunnen voldoen en mee gaan in de belevingswereld van het kind.

Graag zou ik mijn capaciteiten willen inzetten en uitbreiden binnen uw kinderdagverblijf. Ik hoop dat deze brief voor U in de nabije toekomst aanleiding zal zijn mij uit te nodigen voor een gesprek.
Met belangstelling zie ik uw antwoord tegemoet.

Hoogachtend,

XXX

GROETJES NICKY
Met citaat reageren
  #3  
Oud 2 mei 2006, 15:09
shiva shiva is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 22 april 2006
Berichten: 2
shiva is on a distinguished road
Smile Re: sollicitatie brief stage

dank u wel Nicky ! ik ben heel tevreden met de veranderingen dat je hebt gedaan .Ik apprecieren dat je u tijd aan besteden heb.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief stage verpleegkundige: graag commentaar Daisy Sollicitatiebrief en cv 10 13 maart 2012 16:23
Sollicitatiebrief stage afdeling communicatie Beer Sollicitatiebrief en cv 4 18 april 2007 21:09
Sollicitatiebrief voor stage MargrietN Sollicitatiebrief en cv 6 12 maart 2007 16:42
Sollicitatiebrief voor stage CWI saartje Sollicitatiebrief en cv 5 10 januari 2007 18:34
Sollicitatiebrief stage Hanneke Sollicitatiebrief en cv 1 12 februari 2006 13:02


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:39.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon