Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 4 september 2017, 20:22
patrickster patrickster is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 23 augustus 2017
Berichten: 2
patrickster is on a distinguished road
Standaard Tweede sollicitatie bij hetzelfde bedrijf

Beste allemaal,

Een paar weken geleden heb ik gesolliciteerd op een interne vacature, op vacature X. Eergisteren hebben ze een nieuwe vacature opengesteld waar ik ook wel erg veel interesse in heb, vacature Y. Overigens zit ik in een re-integratietraject.

Onderstaand is staat mijn sollicitatiebrief, ik heb reeds contact gehad met de betreffende afdeling om een keer mee te kijken, dat was natuurlijk prima.

Ik heb nog geen contact gehad met P&O om aan te geven dat ik eigenlijk ook wel wil mee solliciteren op vacature Y. Hoe kan ik dat het beste aanpakken? Bellen leek mij het beste, maar hoe vermeld ik dat in mijn brief, zonder dat ze de indruk krijgen dat ik 'maar wat doe'?



NAAM
ADRES
POSTCODE PLAATS
TEL. NR.


Aan:
X

Betreft: sollicitatie naar de functie van Mdw Control.


Geachte mevrouw X,


Met veel genoegen wil ik graag mijn interesse kenbaar maken voor de functie Mdw Control.

Wat lijkt mij dit een mooie functie! Wat mij vooral trekt, is om mijn vaardigheden op gebied van analyseren en onderzoeken toe te kunnen passen op uw personeelsbeheer, om hier vervolgens advies over uit te mogen brengen.

Na ons telefonisch contact en mijn bezoek aan de afdeling op 4 september jl. ben ik alleen maar enthousiaster geworden over de functie en overtuigd dat deze functie precies bij mij past. En lijkt het mij fantastisch om op deze manier bij te dragen aan de juistheid en accuratesse in het personeelsbeheer.

In mijn eerdere functies als X en X heb ik competenties zoals analyseren, oordeelsvorming en nauwkeurigheid kunnen ontwikkelen. Zeker met gevoelige informatie, zoals bij personeelsbeheer het geval is. Door mijn oog voor detail en resultaatgerichtheid ben ik in staat om snel afwijkingen te constateren en hier op te anticiperen. Vervolgens kan ik door mijn duidelijke uitdrukkingsvaardigheden op een juiste manier een eventuele afwijking onderbouwen.

Door mijn achtergrond bij X heb ik kennis van wet –en regelgeving. Deze is gedateerd en daarvoor zal ik mijn kennis moeten bijwerken op gebied van financieel en personeel beheer bij X. Hier ben ik heel graag toe bereid.

Ik hoop dat deze brief en mijn C.V. u aanleiding geeft mij uit te nodigen voor een gesprek, zodat ik mijn motivatie mondeling kan toelichten. Voor mijn persoonlijke gegevens verwijs ik naar mijn C.V., die als bijlage bij deze brief is gevoegd.


Met vriendelijke groet,

NAAM




Bijlage Curriculum Vitae
Met citaat reageren
  #2  
Oud 14 september 2017, 10:35
marjantj@ marjantj@ is offline
Lid
 
Geregistreerd: 14 september 2017
Berichten: 5
marjantj@ is on a distinguished road
Standaard

Je kunt toch best enthousiast zijn over 2 functies. Het laat in ieder geval je loyaliteit naar het bedrijf zien. Je kunt het even telefonisch toelichten, dan zou ik het gooien op je enthousiasme

succes
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Vragen over loopbaan + writer's block bij schrijven brieven janneke123 Loopbaanvragen 8 5 september 2012 22:27
Graag jullie reactie op mijn net even anders dan anders sollicitatiebrief en cv vertegenwoordiger Sollicitatiebrief en cv 6 2 juli 2012 18:37
Open sollicitatie juridisch medewerker bbl bij een rechtbank duifje Sollicitatiebrief en cv 2 22 september 2010 14:55
Hulp gevraagd bij controle sollicitatie vacature medewerker regie en beleid zinazina Sollicitatiebrief en cv 0 28 september 2009 11:11
Open Sollicitatie stage bij een bank, dringend. Soloman Sollicitatiebrief en cv 4 22 juli 2008 19:22


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:42.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon