Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 23 februari 2012, 13:12
secretaresse2011 secretaresse2011 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 7 november 2011
Berichten: 3
secretaresse2011 is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief juridisch secretaresse - graag kritiek!

Met belangstelling heb ik op internet de vacature gelezen waarin u aangeeft op zoek te zijn naar een juridisch secretaresse. Graag solliciteer ik naar deze functie. Met ruim 6 jaar werkervaring als secretaresse verwacht ik een goede bijdrage te kunnen leveren binnen uw organisatie.

De combinatie van ondersteunende werkzaamheden en het hebben van klantencontact spreekt mij vooral aan in deze afwisselende functie. Ik heb een klant- en servicegerichte instelling, ben representatief, accuraat en flexibel. Daarnaast ben ik goed in staat om zowel in teamverband als zelfstandig te werken. Gezien mijn takenpakket spreekt het voor zich dat ik discreet omga met vertrouwelijke stukken.

In mijn huidige functie als secretaresse werk ik voor de Manager P&O en ondersteun ik de leden van het managementteam met diverse secretariële en administratieve werkzaamheden. Tot mijn taken voor de Manager P&O behoren onder andere het opstellen van arbeidsovereenkomsten, arbeidsvoorwaardelijke brieven en overige contracten. In de reorganisatie, die onlangs is doorgevoerd, heb ik zowel aan de Algemeen Directeur als aan de Manager P&O de benodigde ondersteuning gegeven. Daarnaast notuleer ik de vergaderingen van de Raad van Commissarissen en het Management Team.

Helaas loopt mijn contract, vanwege bedrijfseconomische redenen, per juli 2012 af, waardoor ik op zoek ben naar een nieuwe baan.
Mijn leidinggevende xxx heeft aangegeven graag te dienen als referentie.

Graag zou ik in een persoonlijk gesprek de functie met u willen bespreken en mijn motivatie willen toelichten. Voor meer informatie over mij persoonlijk en mijn ervaring verwijs ik u naar mijn CV.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 23 februari 2012, 13:44
mariekevanoosterhout's schermafbeelding
mariekevanoosterhout mariekevanoosterhout is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 10 mei 2006
Berichten: 1.612
mariekevanoosterhout is on a distinguished road
Standaard

Lees eerst even de spelregels door!
__________________
Marieke
Redacteur en moderator Carričretijger

Maakt werk van je toekomst!
Met citaat reageren
  #3  
Oud 23 februari 2012, 18:26
BenK BenK is offline
Lid
 
Geregistreerd: 22 februari 2012
Berichten: 17
BenK is on a distinguished road
Standaard

Secretaresse2011,

1e alinea: Verwacht je of denk je een goede bijdrage te kunnen leveren.
6 jaar...zes jaar.
2e alinea: Gezien mijn takenpakket ???, Gezien het takenpakket.
Ik weet het niet, misschien is het beter om deze zin weg te laten. Je geeft in deze zin ook al aan dat het voor zich spreekt.
3e alinea: In de reorganisatie, die onlangs is doorgevoerd, heb ik zowel aan de Algemeen Directeur als aan de Manager P&O de benodigde ondersteuning gegeven. Deze zin zou ik weglaten. Het voegt niets extra's toe. Bovendien heb je in de eerste zin ook al aangegeven dat je voor de Manager P&O werkt.

Succes met de sollicitatie.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Labels
juridisch secretaresse

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief (Junior) Juridisch Medewerker Rechtbank, Graag uw commentaar define Sollicitatiebrief en cv 4 26 mei 2014 20:17
Sollicitatiebrief secretaresse, graag feedback! danidenoord Sollicitatiebrief en cv 3 8 februari 2011 21:41
Sollicitatie juridisch secretaresse, graag feedback. KS87 Sollicitatiebrief en cv 1 24 augustus 2010 16:42
Sollicitatiebrief juridisch secretaresse mizzzb Sollicitatiebrief en cv 0 7 april 2009 18:46
Sollicitatiebrief juridisch secretaresse csaenen71 Sollicitatiebrief en cv 1 4 september 2007 09:19


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:09.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon